CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Kata Dah Minta Maaf?" - Jangan Main-main Dengan Che Ta, Sedas Dia Sembur Zaihani!

20-4-2018 10:41 AM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 21404| Komen: 146|Original author: Oleh: Ain

Description: Ah, sudah! Makin melarat isu Zaihani Mohd Zain atau Kak Zai apabila Che Ta pula melahar pengkritik fesyen itu menerusi laman Instagramnya.
Ah, sudah! Makin melarat isu Zaihani Mohd Zain atau Kak Zai apabila Che Ta pula melahar pengkritik fesyen itu menerusi laman Instagramnya.


Foto: BFM/IG Che Ta


Che Ta atau Rozita Che Wan, semalam memuat naik sekeping paparan skrin komen Zaihani yang mendakwa pengurus Che Ta merupakan penyebar status dimuat naik di laman sosial peribadi pengkritik itu.

"Yang mulakan tu ialah pengurus artis Che Ta. 'Haramkan' dia kalau dia datang nak pinjam baju untuk artis,"
tulisnya.




Minggu lalu, status di laman sosial peribadinya mengundang kemarahan orang ramai apabila dia mengutuk individu berbadan besar yang memiliki berat tubuh 60kg ke atas tak perlu datang ke pertunjukan fesyen.


BACA JUGA: "Jangan Hina Orang Gemuk,"-Syanie Dan Artis Tempatan Tampil Bidas Kak Zai

BACA JUGA: "Kalau Nampak, Memang Elak,"-Jihan Muse Dedah Cerita Tentang Kak Zai


Ramai netizen memuji tindakan Che Ta yang mengecam Zaihani secara langsung tanpa berkias.


Don't play play dengan Che Ta



Kata dah minta maaf?


Foto: IG Che Ta

Memetik mStar Online, Afiq selaku pengurus Che Ta berkata, ramai lagi pereka fesyen yang mahu menaja baju untuk pelakon dan artis-artis lain di bawah syarikat pengurusannya.

“InsyaAllah ramai lagi pereka fesyen yang boleh taja, siapa yang ikut hasutan dia bodoh la orang itu sebab dia (Zaihani) tidak boleh pakai dan promosi baju anda pun.

“Rezeki datang dari Tuhan dan InsyaAllah ada juga pereka fesyen yang akan taja. Kita memerlukan satu sama lain, saya tolong mereka, mereka tolong saya,”
katanya.

Aduhai, makin berpanjangan pula isu ini menggantikan isu Nasi Lemak Ayam Rendang Tak Crispy pula. - CARI
18

Bagus
1

Marah
23

Terkejut
17

Sedih
10

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tomaz 19-4-2018 09:29 PM
Bawak mengucap la nek. Jgn buang tebiat sgt. Umur pon dah senja di ufuk timur
Quote ipanimanz1 19-4-2018 09:31 PM
ish,nek ni salahkan org pulak...dah nme medsoc mmgla org mmerhati...lainkali sblum taip pape,pkiaq 1000x dlu
Quote eyansss 19-4-2018 09:31 PM
alahai nenek... patutnya lepas mintak maaf, diam terus...
Quote ayjay 19-4-2018 09:33 PM
Now we can see the lovely side of some public figures.
Quote syidasaleh 19-4-2018 09:33 PM
Nak sebut q sbg k (luaq) atau ghr (bughuk, ghedot).herot2 mulut baca
Quote Thanatus 19-4-2018 09:36 PM
Adakah aku sorang yg baca caption Che Ta tuu dgn slang utagha?
Quote newyork 19-4-2018 09:47 PM
Nenek tu tak insof lagi rupanya
Quote delia3003 19-4-2018 09:56 PM
Edited by delia3003 at 19-4-2018 09:58 PM

habis bergaduh dengan Che Ta plak
che ta pun boleh tahan kaki gaduh jugak
tolong ler tunjukkan contoh teladan yang baik lebih2 lagi kepada anak2 muda

Dah minta maaf tu , dediam je ler...tak payah ler nak tegakkan benang yang basah ke, tunding jari kat orang lain ke....bawak2 ler muhasabah diri. Masalah tu berpunca daripada diri sendiri. Jadikan pengajaran, lenkali fikir banyak kali dulu sebelum update apa2 kat socmed, walaupun account tu private tapi socmed tetap kira sebagai public platform, banyak mata memerhati
Quote qoqoelma 19-4-2018 10:00 PM
Nenek sapa la ni

Entahlah..org macam ni kena jumpa buku dengan ruas macam che ta, kalau tak..mmg sampai ke sudah membongkak agaknya
Quote noraidil_06 19-4-2018 10:01 PM
Aiyo Aisyah jgn ikut sgt mulut mak tau.letih mak cik nor nk baca. Lawak la che ta.berckp mmg x control cun.
Quote jalfa 19-4-2018 10:01 PM
Che ta dah mai dah..terpeleot lidah baca bahasa utara che tah
Quote rosannazmia 19-4-2018 10:05 PM
Dia ni mesti sejenis seteret bg kat muka ,ckp2 depan.bila komen kat socmed mesti sarcastic to the highest level.agaknya ramai gak kot x suka dia tu ler tgu ms je depa nak bgi balik.sejenis anna wintour ,kecut pewut org berdepan tp blkg mari ramai kutuk blk n siap jd bahan gossip page six lg.
Quote cha-cha 19-4-2018 10:06 PM
Siapa manager nya?
Quote Fazzbulous 19-4-2018 10:15 PM
cha-cha replied at 19-4-2018 10:06 PM
Siapa manager nya?

Afeeq kot..i tgk dekat gmba afeeq,diorg sarcasm cik zai ni..kikiki
Quote reddots 19-4-2018 10:16 PM
Now. Sapa plak yg screenshot  thread  tu Adakah manager che ta jugak
Quote HannahMontana 19-4-2018 10:21 PM
Lain kali bahasa/perangai xelok jgn diikut ,nanti org kata ko yg mulakan dulu

Quote yuhuu 19-4-2018 10:22 PM
Thanatus replied at 19-4-2018 09:36 PM
Adakah aku sorang yg baca caption Che Ta tuu dgn slang utagha?

Tak noks. Iols pun sama.
Quote KelisaOren 19-4-2018 10:27 PM
Dua2 nenek yg buruk perangai Makin bertambah kedutan kat muka tu nanti
Quote virgo19 19-4-2018 10:34 PM
berapa umur nek zai ni? tua benor dah rupanya..

Lihat semua komen(146)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 04:32 AM GMT+8 , Processed in 0.094016 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top