CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dagu Terbelah Gara-Gara Tali Tangsi Merentang Tengah Jalan

11-4-2018 10:24 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6146| Komen: 62

Description: Seorang lelaki menanggung kesakitan menerima 25 jahitan di dagu selepas terkena tali tangsi semasa menunggang motosikal di Lebuhraya Sistem Penyuraian Kuala Lumpur Barat Sdn Bhd (SPRINT) berhampiran d ...
Seorang lelaki menanggung kesakitan menerima 25 jahitan di dagu selepas terkena tali tangsi semasa menunggang motosikal di Lebuhraya Sistem Penyuraian Kuala Lumpur Barat Sdn Bhd (SPRINT) berhampiran di Kampung Kayu Ara, Petaling Jaya.


Harian Metro melaporkan, mangsa berusia 25 tahun yang bekerja sebagai penghantar makanan itu sedang dalam perjalanan menghantar makanan kepada pelanggan berhampiran Glomac Damansara, Jalan Damansara.

Foto: Facebook
Dia dipercayai terlanggar seutas tali tangsi yang merentang di tengah jalan sekaligus menyebabkan kecederaan pada dagu.

Wakil dari  Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) berkata,

“Ketika menunggang motosikal dari arah Persiaran Tropicana menghala ke Glomac Damansara melalui Lebuhraya SPRINT, lelaki berkenaan terlanggar seutas tali tangsi sebaik tiba di lokasi.


“Tali berkenaan terkena pada dagu dan leher mangsa sebelum dia menerima rawatan di PPUM. Mangsa menerima 25 jahitan akibat luka." 


Foto: Facebook
Siasatan berhubung kewujudan tali tangsi berkenaan masih disiasat, sama ada ia berunsurkan khianat atau sebaliknya. -CARI
4

Bagus
8

Marah
6

Terkejut
11

Sedih
10

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (49 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote insulin 11-4-2018 10:31 AM
Ya Allah. Ngerinya. Ini antara kejadian yang buat aku rasa ngeri semasa naik motor dulu2. Tali/kabel merentang jalan. Kalau kena bahagian leher, boleh mati.
Quote iloveselangor 11-4-2018 10:32 AM
Ya Allah ngeri nya.

Siapa yg perangai babi buat camtu tu?
Quote zulka 11-4-2018 10:34 AM
isshh ngeri dow.. nasib baik pkai helmet, kalau takde helmet mau putus leher
Quote myakayina 11-4-2018 10:44 AM
ngilunya tengok pic tu..mmg hanat tul sapa yg buat tu..takde keje dah ke..
Quote paz 11-4-2018 10:50 AM
Kenapa pula ada tali tangsi kat situ. Jahat sapa yang buat tu.
Quote pooh~key 11-4-2018 10:54 AM
zulka: isshh ngeri dow.. nasib baik pkai helmet, kalau takde helmet mau putus leher


Engkau ngok ke sis? Bilamasa pulak helmet cover leher, dekkkk?
Quote razzmat 11-4-2018 10:57 AM
ni mesti indon main layang2
Quote taji2906 11-4-2018 10:58 AM
ntah2 tali nak gantung bendera kot?
Quote pilot 11-4-2018 10:59 AM
allahuakbar...kenapa la jadi macam tu...naya orang
Quote shernazz 11-4-2018 10:59 AM
razzmat replied at 11-4-2018 10:57 AM
ni mesti indon main layang2

Maybe...
Hahaha
Quote haryatie 11-4-2018 11:00 AM
Ya Allah..kesiannya
siapa la yg mcam sial tu rentang tali kat situ
Quote berusjamban 11-4-2018 11:01 AM
Hanatnye. Lucky is not cikki yg kena
Quote nisako 11-4-2018 11:04 AM
sianye.......................
Quote dodolgemok 11-4-2018 11:05 AM
Tali tangsi tu apa hanat?
Quote Red_mAnc 11-4-2018 11:07 AM
hmmmmm.. shocking!
Quote Artemesiaa 11-4-2018 11:08 AM
Mengerikan tali halus sebegitu mana nak nampak tak boleh nak elak
Quote insulin 11-4-2018 11:13 AM

Lebih kurang macam tali pancing.

Quote nuralisa 11-4-2018 11:17 AM
ini kena yg kg sg ara tu.. penuh indon je situ..
budak food panda kot yg kena nie ..
Quote idakamaruddin 11-4-2018 11:22 AM
kesian sungguh byg la ek kalau tali tu rendah se inci sikit mgkn bole kene leher dibuat masa tu laju dia bawa motor mau putus leher

Lihat semua komen(62)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 06:16 AM GMT+8 , Processed in 0.085788 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top