CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Infozon Lihat artikel

Hanya Pam Minyak Dan Leret Kad BonusLink, Boleh Menang RM5000 Di Shell Hari-Hari!

9-10-2017 05:57 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4824| Komen: 25

Description: Bagi menghargai sokongan pelanggan-pelanggannya yang setia, Shell Malaysia telah melancarkan pertandingan Menang RM5000 Hari-Hari.
Bagi menghargai sokongan pelanggan-pelanggannya yang setia, Shell Malaysia telah melancarkan pertandingan Menang RM5000 Hari-Hari.

Seorang pelanggan akan dipilih setiap hari apabila mereka meleretkan kad BonusLink dan mengepam minyak dia mana-mana stesen Shell seluruh negara.


Pengarah Urusan Shell maysia Trading Sdn Bhd dan Shell Timur Sdn Bhd , Shairan Huzani Husain berkata, "Di Shell, kami sentiasa mengutamakan pelanggan dalam setiap perkara dan misi kami ialah mencipta pengalaman hidup yang lebih baik."

Para pelanggan juga berpeluang untuk memenangi wang tunai dan Mata Ganjaran BonusLink. Selari dengan slogannya, 'Everyday's a Bonus.'

Bagi yang mahu menyertai, pelanggan hanya perlu leret Kad BonusLink berdaftar  dan mengepam minimum RM30 petrol atau diesel di stesen Shell.


BonusLink akan memilih seorang pemenang setiap hari untuk menerima hadiah wang tunai RM5000.

Bukan itu sahaja, pemenang akan menerima 50,000 Mata Ganjaran Ekstra BonusLink jika mereka menggunakan kad di Rakan Niaga BonusLink lain dalam bulan yang sama.

Promosi yang dianjurkan bersama oleh Shell dan BonusLink ini berlangsung dari 8 Oktober 2017 hingga 7 Januari 2018. -CARI
11

Bagus
8

Marah
16

Terkejut
19

Sedih
5

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (74 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matchstick 9-10-2017 06:55 PM
x penah bernasib baik menang menda2 gini...isi minyak shell manjang pun x penah menang apa2

Quote TuntungReturn 9-10-2017 07:40 PM
aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.
Quote jazaa100 9-10-2017 08:20 PM
TuntungReturn replied at 9-10-2017 07:40 PM
aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.

Tahniah.....


Quote kivio 9-10-2017 08:25 PM
kami sentiasa mengutamakan pelanggan dalam setiap perkara

mengepam minimum RM30 petrol



Yeah very legit
Marketing is marketing
Quote RatuDunia94 9-10-2017 08:44 PM
Swipe = meleret
Quote cheergirlz 9-10-2017 09:31 PM
skali leret klu dpt bertuah..berkali-kali leret..xda jgk..xda tuah..bkn rezeki...
Quote lonso 9-10-2017 09:43 PM
harap bertuahlah benda2 mcm ni tak pernah bertuah.. ntah nape
Quote Innrukia 9-10-2017 09:46 PM
baru 2 mggu lps dpt cabutan bertuah citibank..2 keping tiket wayang. kira bertuah jugakla kan
nak try yg ni plak la...minggu2 isi minyak lebih rm30
Quote Jorja 9-10-2017 09:53 PM
Selalu amalkan baca Ya Hayyu Ya Qayyum guys.. mana tau boleh menang kan
Quote chaos_sweetly 10-10-2017 12:11 AM
Pengguna setia Shell.Tp tak pnh menang pun
Quote chaos_sweetly 10-10-2017 12:12 AM
TuntungReturn: aku ari tu isi minyak kt petronas. dpt pen sebatang.

Dah dikira hebat la tu.Aku pengguba setia Shell bertahun2,usahkan pen kertas pun xpnh dpt.
Quote BoongaKertas 10-10-2017 09:45 AM
iols mmg tak pernah bertuah bab2 mcm ni. Hrp sat g isi myk, dptlah rezeki terduduk tu.
Quote zameyla 10-10-2017 09:52 AM
aku pelanggan setia shell sbb isi myk kat shell,
klu kad bonuslink dah lebih 3k point, aku claim isi minyak RM30.
Quote rospinki 10-10-2017 09:59 AM
aku tak bernasib baik bab menang pertandingan ni..
nasib aku menangi hati dia..cia cia cia..
Quote -electrifying- 10-10-2017 12:09 PM
jilake meleret apa hanat hahaha
Quote sarahmirza 10-10-2017 03:35 PM
Tipu la...
Dulu kat petronas gigih I isi borang stapler resit masuk kotak, tak pernah pun menang apa2..
Dan siapa yang menang duit ribu riban tu pun tak pernah pun tau..
Entah ada yang menang ke tak...

Quote ovina 10-10-2017 03:41 PM
dulu i pernah menang yg RM100...peraduan shell jugak...
Quote palmolive 10-10-2017 04:00 PM
leret kt pam ker kt kaunter...
tak bgtau details takmo bg kasi menang bah
Quote mjla 10-10-2017 04:03 PM
Turunkan minyak satu sen
Berduyun org beratur ntu

Lihat semua komen(25)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 10:59 AM GMT+8 , Processed in 0.072879 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top