CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bunuh Lebih 84 Pesakit, Jururawat Paling Kejam Dipenjara Seumur Hidup

30-8-2017 05:01 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3137| Komen: 10

Description: Seorang bekas jururawat berumur 40 tahun yang dikenali sebagai Niels Hoge sanggup bertindak membunuh lebih 84 orang pesakit.
Lazimnya, kerjaya sebagai jururawat memerlukan pengorbanan besar untuk membantu memulihkan pesakit.

Namun memetik laporan agensi berita China Xinhua, seorang bekas jururawat berumur 40 tahun yang dikenali sebagai Niels Hoge sanggup bertindak membunuh lebih 84 orang pesakit. 



sumber : FMT

Menurut kenyataan polis, kebanyakkan mangsa yang dibunuh itu disuntik dengan 5 jenis dadah yang boleh membawa maut. 

Punca kematian dikenal pasti berdasarkan ujian toksikologi terhadap 134 mayat bekas pesakitnya yang digali semula. 

Banyak lagi hasil laporan toksikologi sedang ditunggu oleh pihak berkuasa dan dijangka jumlah kematian disebabkan perbuatan Hogel meningkat.


Menurut laporan agensi berita Jerman DPA, Niels Hogel yang dianggap pembunuh bersiri paling dahsyat di Jerman kini sedang menjalani hukuman penjara seumur hidup. 

Pada 2015, Hogel dijatuhi hukuman penjara oleh mahkamah di Oldenburg kerana didapati bersalah terhadap dua tuduhan cubaan membunuh dan menyebabkan kecederaan kepada pesakit.

Dalam perbicaraan berkenaan, Hogel mengaku menyuntik beberapa pesakit di 2 klinik di utara Jerman dengan ubat yang boleh menyebabkan kegagalan jantung atau masalah peredaran darah, dengan harapan menjadi hero jika kemudiannya dapat menyelamatkan pesakit itu.-CARI
28

Bagus
26

Marah
24

Terkejut
26

Sedih
21

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (148 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote moonbug 30-8-2017 05:32 PM
Gila punya orang
Quote matchstick 30-8-2017 06:28 PM
Baru umur 40 dh 84 org dibunuhnya. Kalu x kantoi keja smpi pencen bole smpi 100lebih dibunuh gamaknya
Quote pinkypetal 30-8-2017 06:51 PM
Giler.. tolong suntik dia pulak dengan 5 jenis dadah tu
Quote SecretLuv 30-8-2017 07:49 PM
Wow. Tak pasal-pasal pesakit tu jadi mangsa.
Quote boobam 30-8-2017 09:32 PM
Zalim nya elok hukum mati je
Quote Elle_mujigae 30-8-2017 09:33 PM
gila la....
Quote armin 30-8-2017 09:42 PM
Orang jerman mmg saiko2 kan. Suka buat human experiment
Quote jazaa100 30-8-2017 10:15 PM
Edited by jazaa100 at 30-8-2017 10:17 PM
matchstick replied at 30-8-2017 06:28 PM
Baru umur 40 dh 84 org dibunuhnya. Kalu x kantoi keja smpi pencen bole smpi 100lebih dibunuh gamakny ...


Dia dah start buat tu dari umor 28thn....

Giler....
Quote AyaqMeloSuam 31-8-2017 09:45 PM
Alang2 kot.. kasi jalan jer... mngurangkn umat... kijam2 mokcik nurse ni..
Elok lg nurse kita yg tua2.. walaupn diclaim umat mesia bmulut hazabedah.. belom pnh suntik pesakit ngn clorox...
Quote adel7 31-8-2017 09:56 PM
Apa motif sbnr die?

Lihat semua komen(10)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 02:14 PM GMT+8 , Processed in 0.113990 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top