CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Masih Setia Dengan Bola Sepak, Zaquan Adha Jawab Isu Video Teaser

18-5-2017 05:52 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 24891| Komen: 234|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: "Bola sepak masih menjadi keutamaan sebab saya tahu saya tidak berbakat untuk menjadi pelakon."
"Bola sepak masih menjadi keutamaan sebab saya tahu saya tidak berbakat untuk menjadi pelakon."

Bintang bola sepak popular Zaquan Adha berkata demikian ketika menegaskan dia tidak beralih arah dari bidang sukan ke dunia lakonan.




Sebaliknya, tegas Zaquan, 29, tawaran itu diterima sekadar memenuhi tuntutan sebagai duta sebuah iklan komersial.

"Ada yang tanya sudah tak laku lagi ker main bola?

"Jawab saya bola sepak masih menjadi keutamaan sebab saya tahu saya tidak berbakat untuk menjadi pelakon.

"Cuma kalau setakat berlakon iklan bolehlah sikit-sikit sebab babak tak banyak. Hendak berlakon serius itu tidaklah," katanya kepada mStar Online.



Foto: IG Zaquan Adha

Menurut laporan mStar Online, Zaquan sebelum ini pernah menolak beberapa tawaran berlakon.

Suami kepada aktres Ayu Raudhah itu dipilih menjadi duta bagi kempen Terima Kasih TV3 & TV9 sempena program ramadan yang menjelang tiba.

Desas-desus mendakwa dirinya kini sudah berpaling arah bermula apabila sepotong video memaparkan lakonan Zaquan bergandingan dengan Elfira Loy tular di media sosial.


Foto: IG tv3malaysia

Video itu bagaimanapun bukanlah teaser bagi mana-mana drama baru, sebaliknya ia hanyalah promosi untuk kempen Ramadan Raya stesen televisyen berkenaan.

Sementara itu, Zaquan menepis dakwaan segelintir pihak yang mengatakan dia menolak tawaran berlakon kerana enggan terpalit kontroversi dan gosip liar.

"Tak berlakon pun ada gosip. Bagi saya kalau pandai bawa diri, segala gosip boleh dikendalikan dengan baik," katanya.

Nah, itulah jawapan Zaquan kepada mereka yang berspekulasi Pemain pasukan Perak itu beralih arah mencari karier baru. Apapun keputusan Zaquan, doakanlah yang terbaik buatnya. - CARI
11

Bagus
27

Marah
18

Terkejut
11

Sedih
23

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (112 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mewo 16-5-2017 08:35 AM
Bagus la tu cari karier baru..

Jangan nak buat hal lagi.. kang bukan sekadar resit, tilam2 sekali kena hangkut..
Quote mamaneesa 16-5-2017 08:39 AM
duhhhh...berlakon la pulak...mentang2 muka ada nilai2 komersial
Quote merahrose 16-5-2017 08:41 AM
mohon berlakon dgn rr
Quote merahrose 16-5-2017 08:41 AM
mohon berlakon dgn rr
Quote mieymiey 16-5-2017 08:44 AM
Tak main la jadi duta makanan meaw, terus jadi pelakon gitchu
Quote khairina07 16-5-2017 08:46 AM
mamaneesa replied at 16-5-2017 08:39 AM
duhhhh...berlakon la pulak...mentang2 muka ada nilai2 komersial

Ada rupa...lakonan kayu pun xpe...contoh terdekat ada    
Quote aku.semut.merah 16-5-2017 08:49 AM
Sila berlakon bergsndingan dgn RR
Quote annehuda 16-5-2017 08:51 AM
aku tukar tajuk
Quote rosasa 16-5-2017 08:51 AM
mohon berlakon dengan RR, jadi laki gila talak
Quote mewo 16-5-2017 08:52 AM
aku.semut.merah replied at 16-5-2017 12:49 AM
Sila berlakon bergsndingan dgn RR

RR jadi emak zaquan jadi anak derhaka bapa aaron ajis

Quote mamaneesa 16-5-2017 08:54 AM
khairina07 replied at 16-5-2017 08:46 AM
Ada rupa...lakonan kayu pun xpe...contoh terdekat ada

hahaha...tolong la jgn ada gelombang merepek2 pulak
Quote fynnkakiblock 16-5-2017 08:54 AM
rosasa replied at 16-5-2017 08:51 AM
mohon berlakon dengan RR, jadi laki gila talak

berlakon drama kahwin lari di siam sis lagi meletop
Quote Tapayana 16-5-2017 08:54 AM
hai, dulu 2014 dia kan bengang dgn iqram dinzly pasal sepak ayu raudah dlm legenda budak setan tu ? siap warning ayu berhenti berlakon lagi.


la harini pun nak berlakon ? lutut tu dah expired ke zaquan ? maklumlah umur baru 30 tp rekod cedera mcm org umur 35-40
Quote Lorra2411 16-5-2017 08:54 AM
hamboi, berlakon pulak.
Quote cha-cha 16-5-2017 08:57 AM
Wahh.. cant wait... to hencap
Quote khairina07 16-5-2017 08:57 AM
Tapayana replied at 16-5-2017 08:54 AM
hai, dulu 2014 dia kan bengang dgn iqram dinzly pasal sepak ayu raudah dlm legenda budak setan tu ?  ...

G tgk drama tv3 suku 17may nih....gagah perkasa lg x die
Quote iza.moha 16-5-2017 09:04 AM
Zakuan ni yg kawen dgn raudah kn....
Quote ItisDD 16-5-2017 09:10 AM
Ha..ha...ha.... dah berlakon plak yer dek.... tahniahlah...

Wife nya pun dah sendu jer.....
Quote Cekgushilla 16-5-2017 09:13 AM
Quan2minit dah main dgn perak tak la lebat gaji cm jdt kot

Lihat semua komen(234)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 03:57 AM GMT+8 , Processed in 0.071674 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top