CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Penagih Serang Polis Mati Ditembak !

15-8-2013 03:35 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 6363| Komen: 31

Description: Kinabatangan - Seorang Warga Indonesia Yang Dipercayai Terbabit Dalam Kes Bunuh Bertindak Menyerang Anggota Polis Yang Cuba Menahannya Di Kampung Koyah B Di Sini Semalam.
15 Ogos 2013               


KINABATANGAN - Seorang warga Indonesia yang dipercayai terbabit dalam kes bunuh bertindak menyerang anggota polis yang cuba menahannya di Kampung Koyah B di sini semalam.
            
Dia yang menyerang dengan pisau kemudiannya ditembak mati dalam kejadian kira-kira pukul 3.30 petang itu.
            
Lelaki itu dikenali sebagai Andis Tawan, 40, yang juga dipercayai sebagai penagih dadah.
            
Ketua Polis Daerah Kinabatangan, DSP Martin Lugu berkata lelaki berkenaan sebelum itu telah menikam seorang lagi warga Indonesia Agus Jamal, 33, hingga mati dalam satu permainan sabung ayam di sebuah majlis perkahwinan di kampung itu pada pukul 1 petang.
            
        "Anggota polis yang menerima laporan dan pergi ke tempat kejadian kemudiannya mengesan suspek yang berada tidak jauh dari tempat permainan sabung ayam itu dan memintanya menyerah diri.
          
        "Namun dia enggan berbuat demikian, malah bertindak menyerang anggota polis yang menyebabkan anggota polis terpaksa melepaskan tembakan.     
       
        "Polis turut menemui tiga paket plastik kecil yang disyaki mengandungi syabu dan sarung pisau di dalam beg galasnya," kata Martin ketika dihubungi hari ini. - Bernama



23

Bagus
11

Marah
8

Terkejut
7

Sedih
9

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (69 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote namirulmukminin 15-8-2013 02:55 PM
Bung tengah lemas celah tet#k bini dia daaaa...
Quote NURMIMIE 15-8-2013 03:19 PM
bodo nya polis neh..

apasal tak tembak kat kaki je??
Quote undark 15-8-2013 03:30 PM
polis nak senang keje.. mati boleh salahkan simati berbagai2.. boleh tutup kes lapuk.. polis kita x sama dgn polis luar..
Quote RedClip 15-8-2013 04:52 PM
kena tembak ngan polis lak
Quote dainese 15-8-2013 04:57 PM
tembak kasi mati je..senang keje...
Quote mak_wa95 15-8-2013 04:59 PM
datang malaysia boleh senang lenang main sabung ayam lagi mau serang polis...dah jadi arwah
Quote Centurion 15-8-2013 05:00 PM
masuk malaya takat nak jadi penagih mmg patutpun kena tembak smp mati...
Quote tupaiterbang 15-8-2013 05:06 PM

bagus la tembak kasi mampos....
dok dalam lokap ngabihkan boreh yo....
Quote PersonaGerek 17-8-2013 12:48 PM
NURMIMIE: bodo nya polis neh..apasal tak tembak kat kaki je??




agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kaki yg tengah bergerak tu...balik rumah ko cari lastik then ko try tembak kucing ko...try pilih kaki or badan...maner senang...Kalo ko jd polis tu..asyik target nak tembak kaki....kompom sekarang ko dah arwah
Quote roblucci 17-8-2013 01:25 PM
keadilan untuk adik Aminulrashid
Quote munchkin 17-8-2013 01:52 PM
jahatnya penagih tu
Quote MsIda 17-8-2013 01:56 PM
Mati katak je...tapi kurang sikit penjenayah
Yang seangkatan dgn dia harap2 terima nasib yang sama...
Quote raxief 17-8-2013 03:08 PM
undark posted on 15-8-2013 03:30 PM
polis nak senang keje.. mati boleh salahkan simati berbagai2.. boleh tutup kes lapuk.. polis kita x  ...

polis luar tu polis mane?

bersepah je kes police brutality negara lain
Quote edee_91 17-8-2013 03:23 PM
PersonaGerek posted on 17-8-2013 12:48 PM
agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kak ...

dia sarkastik je tu... tak nampak ke emoticon comel ----> <---- tu?

Quote anakmak 17-8-2013 03:33 PM
Tembak mati senang... X nyusahkan org kemudian hari
Quote cmf_blingblings 17-8-2013 03:53 PM
NURMIMIE posted on 15-8-2013 03:19 PM
bodo nya polis neh..

apasal tak tembak kat kaki je??

aku harap banyak lagi kes gini berlaku kat penagih dadah tegar, kurang sikit penggunaan tax utk bela biawak idup nehhh
Quote NURMIMIE 17-8-2013 03:58 PM
PersonaGerek posted on 17-8-2013 12:48 PM
agak kurang ilmu target gak sape yg suruh tembak kaki tu....ko igt senang ker nak tembak kaki yg tengah bergerak tu...balik rumah ko cari lastik then ko try tembak kucing ko...try pilih kaki or badan...maner senang...Kalo ko jd polis tu..asyik target nak tembak kaki....kompom sekarang ko dah arwahkak ...

eleh.. tak reti menembak, jangan jadik polis..

nak suruh try lastik kaki kucing??

adeh.. badan kucing ngan kaki orang sama besar ok!!

inikan hak asasi.. mana boleh main tembak2 badan suka2 hati.. tak terer target kaki, tak yah jadi polis!!



Quote edee_91 17-8-2013 03:59 PM
yay mati! boleh la aku celebrate hari ni.
Quote NURMIMIE 17-8-2013 03:59 PM
cmf_blingblings posted on 17-8-2013 03:53 PM
aku harap banyak lagi kes gini berlaku kat penagih dadah tegar, kurang sikit penggunaan tax utk be ...

kita mampu mengharap jah lah bling..

kena bambu ngan orang awam kitaaaaaaaaaaa juga yang salah!!

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-12-2023 01:53 AM GMT+8 , Processed in 0.059588 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top