CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Video@CARI Hiburan Kini Lihat artikel

Produk Keluaran Artis Hanya Gah Pada Nama, Tapi Kualiti Nan Hado?

14-3-2017 11:48 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 19077| Komen: 65

Description: Selaras perkembangan ekonomi semasa, semakin ramai selebriti tempatan memilih untuk berjinak dalam dunia perniagaan bagi menjana sumber pendapatan kedua selepas dunia seni mereka. Namun, timbul juga d ...

Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling

Selaras perkembangan ekonomi semasa, semakin ramai selebriti tempatan memilih untuk berjinak dalam dunia perniagaan bagi menjana sumber pendapatan kedua selepas dunia seni mereka. Namun, timbul juga dakwaan segelintir pihak bahawa produk keluaran artis hanya gah pada nama tetapi kualitinya 'nan hado' saja.

Walaupun begitu, pengguna harus ingat bahawa tak semua kualiti produk 100% sama dengan iklan promosinya. Jadilah pengguna yang bijak menilai dan memilih. - CARI
26

Bagus
33

Marah
23

Terkejut
31

Sedih
23

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (160 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote milot 14-3-2017 12:15 PM
Xde gosip pong
Quote mh17 14-3-2017 01:03 PM
milot replied at 14-3-2017 12:15 PM
Xde gosip pong

Apakah :zz  {:laugh
Quote helicornia 14-3-2017 01:12 PM
ni je nk citer?
Quote EncikRhoma 14-3-2017 01:34 PM
sekian, terima kasih...ok bye
Quote shailyvelera 14-3-2017 01:38 PM
ape gosipnyaaaaa???
Quote Deidra 14-3-2017 01:39 PM
Konsepnya di malaysia ini,caveat emptor. Lets the buyer beware. Kita sbg pengguna yang harus pandai dalam menilai dan memilih.
Quote fynnkakiblock 14-3-2017 01:43 PM
hai maly rosli
Quote fynnkakiblock 14-3-2017 01:44 PM
Sebagai wartawan rasmi Cari, tak sesuai menggunakan perkataan nan hado
Betul tak @terpaku
Quote iszaura30 14-3-2017 01:47 PM
apeee nie....
Quote terpaku 14-3-2017 01:50 PM
fynnkakiblock replied at 14-3-2017 01:44 PM
Sebagai wartawan rasmi Cari, tak sesuai menggunakan perkataan nan hado
Betul tak @terpaku

mohon wartawan cari mendaftar kelas menulis bahasa melayu yang tepat bersama @Justread .. izinkan saya bertanya kepada wartawan Cari, apa maksud "nan hado"? saya selaku pembantu kepada Justread, membantah penggunaan bahasa asing selain bahasa melayu baku oleh wartawan cari






























Quote fynnkakiblock 14-3-2017 01:59 PM
terpaku replied at 14-3-2017 01:50 PM
mohon wartawan cari mendaftar kelas menulis bahasa melayu yang tepat bersama @Justread .. izinkan  ...

wkakakakakaa kan dah kene nganjing
Quote sharlenetexas 14-3-2017 02:29 PM
perfume bau tengik?
baju tido retis  harga VS?
modal seploh hinggit untung ratus2?
Quote BuBuComey 14-3-2017 02:36 PM
Ok, panas gosipnya
Quote NekNgah 14-3-2017 02:59 PM
Target mereka sudah tentulah peminat2 setia.  Contohnya buku 99 tu, walau mahal, ada juga yang membeli.  
Quote miemiecha 14-3-2017 04:05 PM
oooooo keeeeeeyyyyyyy
Quote Pink59 14-3-2017 04:07 PM
terpaku replied at 14-3-2017 01:50 PM
mohon wartawan cari mendaftar kelas menulis bahasa melayu yang tepat bersama @Justread .. izinkan  ...

Hahahahhahaha    
Quote Gadis_sarawak 14-3-2017 04:08 PM
Nak register jadi wartawang cari voley ke?
Quote norzmr 14-3-2017 04:14 PM
sharlenetexas replied at 14-3-2017 02:29 PM
perfume bau tengik?
baju tido retis  harga VS?
modal seploh hinggit untung ratus2?

iol setuju yang perfume tu.... product neelofa botol ijo serius mmg tengik bau dia nasib baik mintak tester dulu. Ingat memula sembur je bau tengik dah sejam pun still tengik jugak. Tapi karats hajjah kata bau best so when karat forever karat.
Quote Grndrbi 14-3-2017 04:56 PM
terpaku replied at 14-3-2017 01:50 PM
mohon wartawan cari mendaftar kelas menulis bahasa melayu yang tepat bersama @Justread .. izinkan  ...

Ak rasa forumer tu traumatized sdah  

Lihat semua komen(65)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 12:49 AM GMT+8 , Processed in 0.086703 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top