CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Rakaman Video Lelaki Baju Merah Amuk Dalam Masjid Cetus Kemarahan Netizen

6-2-2017 10:46 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 7719| Komen: 34|Original author: Oleh : Hafiz BZ

Description: Sebuah rakaman video memaparkan pergaduhan antara dua lelaki di dalam masjid mula tular ..



Sebuah rakaman video memaparkan pergaduhan antara dua lelaki di dalam masjid mula tular di media sosial sejak semalam.


Pergaduhan yang dirakam selama hampir tiga minit itu dipercayai berlaku sejurus seorang pemuda berbaju merah meluru masuk ke ruang solat di dalam masjid dan menyerang seorang lelaki berjubah putih yang sedang beribadah.

Lihat video dibawah :

Loading FB Video...


Keadaan menjadi semakin tegang apabila lelaki berbaju merah itu memaki hamun dan mengamuk dengan membaling kerusi ke arah lelaki berjubah itu.


Lelaki berjubah itu turut ditumbuk hingga tersungkur ke lantai namun keadaan berjaya ditenangkan oleh seorang rakan jemaah yang turut berada didalam masjid.

Tidak dapat dipastikan punca sebenar lelaki berjubah itu diserang, namun rata-rata netizen mengecam tindakan lelaki berbaju merah itu kerana tidak menghormati "rumah Allah". - CARI



15

Bagus
22

Marah
24

Terkejut
13

Sedih
9

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (93 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rastaf 6-2-2017 10:55 AM

tak dengar la dorang cakap apa
Quote Manjahati 6-2-2017 11:01 AM
Ni mengamuk kat masjid dah kenapa? X ada tempat lain ke ko nk mengamuk dik??
Quote kaspar0v 6-2-2017 11:05 AM
suruh dia amik wudhu
Quote prettyuglybabe 6-2-2017 11:07 AM
kalau ye pun orang tu salah, takleh ke tunggu sampai dia habis solat dan keluar dari masjid?
Quote akusukaq 6-2-2017 11:08 AM
mujo baju belang merah. kalu tidak pasti diJamal yg OKT
Quote kukui 6-2-2017 11:15 AM
kes lama ni, tahun lepas...tak silap kat masjid Rapat setia Ipoh. nak salah kan baju merah tu mmg salah la pasai mengila dlm masjid.. tapi dikatanye pak lobai jubah tu mmg buat masjid tu mcm dia punya...jadi datang la ketidakpuasan hati jemaah..kate penduduk situ la. kebenarannya wallahualam....
Quote SitiRopeah 6-2-2017 11:18 AM
akak nak speku:
1)mental
2)lelaki berjubah tak bayar hutang
3)tak bagi kawen
4)menantu hantu
Quote paz 6-2-2017 11:20 AM
Kasar sungguh cara serangan.
Quote AbukRokok 6-2-2017 11:27 AM
SitiRopeah replied at 6-2-2017 11:18 AM
akak nak speku:
1)mental
2)lelaki berjubah tak bayar hutang

5) Syaitan berjaya menerobos masuk kedalam masjid melalui medium lelaki baju merah

Quote mrizumi 6-2-2017 11:40 AM
Wah..betul punya marah org tu..takat tolak mgkn xda apa kot..ni sampai baling kerusi..cuak jgk tgok..
Quote Siputjelly 6-2-2017 11:47 AM
pehhh scarynya tang baling kerusi tu. sakit kot. betul2 marah ni. apa lah ya puncanya.
Quote GhostWalking 6-2-2017 11:50 AM
Tak dapat tengok wayang sesama letewww
Quote jofizo 6-2-2017 11:50 AM
kes apa nih.... berebuk ajk ka.... hahaha
Quote shamsadis 6-2-2017 11:54 AM
mungkin berbaju jubah tu penyokong DAP telah bertaubat lalu dimarahi oleh kawannya yang masih setia bersama DAP
Quote rocksteady 6-2-2017 11:57 AM
jofizo replied at 6-2-2017 11:50 AM
kes apa nih.... berebuk ajk ka.... hahaha



aku pun rasa. jadi AJK semua bergaji kan..

macam pas umno pulak
Quote rocksteady 6-2-2017 11:58 AM
shamsadis replied at 6-2-2017 11:54 AM
mungkin berbaju jubah tu penyokong DAP telah bertaubat lalu dimarahi oleh kawannya yang masih setia  ...



baju merah tu PAN kot. jubah putih PAS.. yg tukang lerai..DAP
Quote boyagombak 6-2-2017 12:05 PM
Pa lagi pelupohla bdk baju merah tu krn meeusuh dlm masjid. Nak settle buatla kt luar. Nnti kna cash trus kelupok keras kejong koma seumur hidup ha nk tnjkn genter
Quote jfq 6-2-2017 12:12 PM
Yg tukang ambik video yg serenok tgk org gaduh
X reti nak bangun tolong leraikan
Quote chinta89 6-2-2017 12:40 PM
apehal laaa

Lihat semua komen(34)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 07:02 AM GMT+8 , Processed in 0.092423 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top