CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Siapakah Lelaki Bertuah Yang Berjaya Menambat Hati Fasha Sandha Itu?

3-2-2017 04:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 12942| Komen: 94|Original author: Oleh: Adib ZA

Description: Memang jarang malah mungkin tidak pernah dikaitkan dengan mana-mana lelaki, sejak menjadi ibu tunggal.

Jika sesetengah pelakon atau penyanyi itu sering dikaitkan dengan bertukar-tukar pasangan yang baharu, namun berbeza pula dengan pelakon Fasha Sandha.


Memang jarang malah mungkin tidak pernah dikaitkan dengan mana-mana lelaki, sejak menjadi ibu tunggal. Kini melalui temubual bersama Harian Metro, Fasha mendedahkan dia sedang berkawan rapat dengan seorang lelaki 30-an. Wow!

“Perkenalan kami masih baru lagi iaitu tak sampai enam bulan. Jadi, masih terlalu awal nak bercakap mengenai hubungan ini.

“Apa yang boleh saya boleh katakan ialah dia rakan lelaki yang rapat dengan saya sekarang.

“Saya juga menganggapnya sebagai sahabat di mana kami saling berhubung dan berkomunikasi siang dan malam. Namun, kami bukan pasangan kekasih," katanya.


Pun begitu, pelakon Lara Aishah ini enggan mengulas lanjut tentang jejaka bertuah itu. Mungkin belum sampai masanya untuk menguar-uarkan. 

“Cukup untuk saya katakan, dia bukan orang yang dikenali. Sebaliknya hanya lelaki biasa,” katanya lagi. - CARI 

Foto: IG Fasha
25

Bagus
19

Marah
18

Terkejut
26

Sedih
29

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (137 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote samasam90 3-2-2017 03:48 PM
ok jejanz tu single or not available? #pencaras

semoga dia single. selmoga berbahgia la kaka
Quote annehudakepam 3-2-2017 04:13 PM
I luv u fashaaaaa
Quote manehnya 3-2-2017 04:14 PM
she sungguh cantik oke.. harap dia jumpa dgn penganti yg lebih baik, biar jejei nagis tgok
Quote Aizuzu 3-2-2017 04:30 PM
Harap kali nie keluarga Mertua suka la yer
Quote nufarsa 3-2-2017 04:37 PM
ally iskandar eh? huhuhu. teringat dulu 2007 uolsss punye gosip :zz
Quote pucuk-kelompang 3-2-2017 06:25 PM
Quote exclusive_vvip 3-2-2017 06:34 PM
Dato' Aliff terlajak laris...hahahaha...jgn mara ha...
Quote WajibulGhunah 3-2-2017 06:46 PM
Dpt nana tanjung dgn mak mertua mak bee
Quote kutu_ayam 3-2-2017 07:05 PM
Bagus la tuh....
Quote newyork 3-2-2017 07:43 PM
Cari anak mami gak la fasaha.. sebulu..
Quote ReginaGeorge 3-2-2017 07:48 PM
Jangan caras somi orang dah ler
Quote LautBiru52 3-2-2017 08:01 PM
Harap bujang dan dpt syg fasha anak beranak
Quote nayzaron77 3-2-2017 08:24 PM
Semoga berkekalan.... sampai ke jinjang pelamin dan bahgia hingga ke jannah...
Quote kaklehot 3-2-2017 08:28 PM
takde sesape nk CSI ke sapa lelaki tu uols...
Quote Atifan 3-2-2017 09:01 PM
Muda lg fasha..33 tahun
Quote eita2 3-2-2017 09:49 PM
Semoga bahagia milik fasha
Quote Qnqn 3-2-2017 10:10 PM
Love u Fasha! Suka tengok dia dalam Lara Aishahhh
Quote JiEunTak 3-2-2017 10:11 PM
kalau ada jodoh lg.... harap2 famili mertua terima fasha sejujur dan seikhlasnya... and syg anak2 fasha mcm anak sndiri
Quote cikanggun 3-2-2017 10:21 PM
Yerlah sado... lps ni belajarlah hormat org lain.. hormat mertua dan ipar duai kalo nak org hormat hang blk.. propa2 tu rentikan ajerlah... moga berjodohanlah dgn lelaki yg sekufu...

Lihat semua komen(94)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 12:56 AM GMT+8 , Processed in 0.127784 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top