CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Hero Berjaya Pujuk Awek Dari Terjun Bangunan

3-2-2017 10:51 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8163| Komen: 63

Description: Mungkin tak sanggup memikul tekanan hidup, seorang wanita berusia 48 tahun bertindak mahu membunuh diri! Tindakannya itu bagaimanapun dapat dihalang apabila dia berjaya dipujuk teman lelaki daripada t ...
Mungkin tak sanggup memikul tekanan hidup, seorang wanita berusia 48 tahun bertindak mahu membunuh diri! Tindakannya itu bagaimanapun dapat dihalang apabila dia berjaya dipujuk teman lelaki daripada terjun dari tingkat 19 sebuah kondominium di Kuala Lumpur.




Foto: Jabatan Bomba dan Penyelamat

Kejadian berlaku di Pertama Residency, Taman Kobena kira-kira jam 3.37 petang semalam.

Anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Cheras dan Hang Tuah dikerah ke lokasi kejadian untuk membantu, namun gagal memujuk wanita itu supaya tidak membunuh diri.



Foto: Twitter Bomba

Menurut Astro Awani, anggota bomba kemudiannya bertindak melakukan persediaan dan penyelamatan tali di atas bangunan selain memasang peralatan ‘air cushion’ di bawah bangunan sebagai langkah berjaga-jaga.

Namun, tidak lama kemudian teman lelakinya berjaya memujuk dan menyelamatkan wanita terbabit. - CARI


15

Bagus
26

Marah
16

Terkejut
28

Sedih
20

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (121 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nononcrux 3-2-2017 10:59 AM
singkat betul berfikir, mati jalan mudah ke ahso
Quote rendevous 3-2-2017 11:00 AM
Ni kalau mati ni mesti jd haunted tmpt tu... Dgn cheongsam merah dia...
Quote pure_lady 3-2-2017 11:01 AM
ni nak bunuh diri pakai baju merah...kalau mati ni...mesti jadi lady in red ghost
Quote yasinfi 3-2-2017 11:07 AM
org skrg nak mati pun susahkan anggota bomba...silap hrbulan bomba pulak jatuh sbb nak tlg hampa ni...patut masuk jail 5 tahun baru depa tak buat camni lg
Quote matamata 3-2-2017 11:13 AM
kes biawak hidup ka apa ni?
Quote jazaa100 3-2-2017 11:14 AM
Mcmana dia blh sampai kat situ...

Tak gayat ke???
Quote jazaa100 3-2-2017 11:15 AM
Terbongkar rahsia skandal apek tu....

Balik rumah berperang pulak dgn wife....
Quote xy_daen 3-2-2017 11:16 AM
Tgk gambar pun dah gayat..
Quote tri-max 3-2-2017 11:17 AM
memangkan ada undang2 bawah kanun brapa ntah, boleh sabit kesalahan atas niat membunuh diri sendiri
denda plus jail lagi
Quote jejaka00 3-2-2017 11:20 AM
manyak belani woooo


mana-mana producer yang nak cari pelakon aksi lagak ngeri berani mati, bleh cari amoi nieh
Quote fromheaven 3-2-2017 11:26 AM
Gayat nya. Tinggi sgt tu
Quote myakayina 3-2-2017 11:30 AM
seriau tengok..dia tak gayat ke? klu aku tu pitam dah..
Quote stania83 3-2-2017 11:33 AM
Duduk hospital 4 hari ade 3 kes nak bunuh diri. Kasihan beban tak tertanggung
Quote CrowneGlory 3-2-2017 11:36 AM
sundal x dapat perhatian dr apek kertu kah? drama sgt nk mati kan....
Quote gaara_X 3-2-2017 11:39 AM
ermmmm....nie frust becinta ek...
Quote syadq 3-2-2017 11:39 AM
Kesiannye. Stress pasal ape yg boleh sampai nak terjun tu acik.
Quote minahtongtong 3-2-2017 11:40 AM
tgk gmbr pun daa gayat.... huhuu... tingkat 19 tuuu....
Quote paz 3-2-2017 11:42 AM
Iskhh terer minah ni duduk, bangun, jalan kat tepi tu... balancing dia bagus ni.
Quote yuliss 3-2-2017 11:44 AM
stress minyak naikkkk  ke dekkkk....

Lihat semua komen(63)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 12:50 PM GMT+8 , Processed in 1.711748 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top