CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kecaman Bekalan Air Selangor, Punca Hotel Saya Disita- Jamal Yunos

22-12-2016 06:25 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 13098| Komen: 176

Description: Kecaman terhadap kerajaan Selangor berhubung isu gangguan bekalan air di negeri itu menjadi punca hotelnya disita hari ini, dakwa Datuk Seri Jamal Yunos.

Kecaman terhadap kerajaan Selangor berhubung isu gangguan bekalan air di negeri itu menjadi punca hotelnya disita hari ini, dakwa Datuk Seri Jamal Yunos.


Memetik laporan Sinar Harian, beliau berkata tindakan Majlis Daerah Sabak Bernam (MDSB) jam 10 pagi ini dibuat atas arahan kerajaan negeri yang tidak berpuas hati dengan demonstrasinya semalam.

“Sepatutnya mesej yang saya sampaikan itu memberi peringatan kepada kerajaan negeri supaya menangani masalah ini dengan segera dan mencari jalan penyelesaian, bukannya bermain politik.”
 
MDSB mengeluarkan notis perintah tutup premis Sekin Fishermen Village Hotel & Resort di sini atas alasan ia menjalankan perniagaan tanpa lesen sah.

Susulan itu, tambah Jamal, pihaknya terpaksa membatalkan tempahan dan memulangkan wang pelanggan hotel berkenaan, yang beroperasi sejak empat tahun lalu.  

Semalam, beliau melakukan kejutan apabila datang ke bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dengan hanya bertuala sambil membawa gayung serta berus gigi dengan alasan “mahu menumpang mandi” di pejabat Menteri Besar Selangor.- CARI


sumber foto: http://media.themalaymailonline.com/i

23

Bagus
24

Marah
25

Terkejut
13

Sedih
34

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (143 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sepiITUindah 22-12-2016 06:28 PM
abis tu pesal berniaga tanpa lesen
Quote anak_minang 22-12-2016 06:29 PM
Alhamdulillah... CASH kekdahnya...
Quote MissNigga 22-12-2016 06:31 PM
giler mental ler jamal tongkol nie
Quote ultra78 22-12-2016 06:33 PM
Sudah 4 tahun berniaga tanpa lesen?
Quote M.Rose 22-12-2016 06:35 PM
Jamal bengap.
Quote kelana36 22-12-2016 06:39 PM
patut beria ia nak BN rampas balik selangor...
dia rasa dia boleh terus berniaga cara macam tu kalau BN perintah selangor..

jamal baju merah ada agenda dia, yang kesian budak budak yang kena kerah tu...
   

   
Quote syadq 22-12-2016 06:42 PM
Alamak..drama bersambung nampaknye
Quote abangbeca 22-12-2016 06:43 PM
4 tahun dah meniaga tanpa lesen, lagi nak berkokok salahkan org gi sita...
Quote kasibiman 22-12-2016 06:43 PM
Cash .  
Quote gigahertz 22-12-2016 06:46 PM
sepiITUindah replied at 22-12-2016 10:28 AM
abis tu pesal berniaga tanpa lesen

dah tahu niaga takde lesen.dok tepi diam2,la. ni pergi kacau orang atas. mmg mendapat la..nak niaga berniaglah betul2. ni campur politik. orang tak nak sokong kau orang boikot niaga kau.
Quote sebu 22-12-2016 06:50 PM
Fuhhh ...cash! !
Quote deezeck 22-12-2016 06:59 PM
Bangsat punya DAPigs

Tindakan emosional berbaur rasis

Berlambak pusat urut dan judi haram dibiar berleluasa, hotel pengusaha melayu jugak yang dikacau
Bangsat DAPig, cepatlah berkubur lepas PRU14
Quote xy_daen 22-12-2016 07:00 PM
Hendak berniaga perlulah mematuhi peraturan..
Quote dess402 22-12-2016 07:02 PM
deezeck replied at 22-12-2016 06:59 PM
Bangsat punya DAPigs

Tindakan emosional berbaur rasis




bangsat ni meniaga takda lesenn .








Quote aHoi83 22-12-2016 07:02 PM
Disita kerana tidak mempunyai lesen ape kene mengene dgn takde air???
Quote deezeck 22-12-2016 07:04 PM
Bangsat termasuk keling mabuk dalam pentadbiran pakatun betshit di selangor semakin membuta babi

Kezaliman terbuka begini hanya meningkatkan lagi kemarahan massa
Quote dess402 22-12-2016 07:06 PM



tapi awattkan si jamban ni nak pie protes dengan pakai tuala pie pejabat mb .

patutnya pie lah pejabat tnb .  kan .

pasal depalah punca takda air .

-   nampak sgt sijamban ni jenis bebal sungguh .








Quote deezeck 22-12-2016 07:16 PM
dess402 replied at 22-12-2016 07:06 PM
tapi awattkan si jamban ni nak pie protes dengan pakai tuala pie pejabat mb .

patutnya pie  ...

You mabuk todi buta tala baca punya worang la deii

TNB sudah jelaskan kerja selenggara tak akan ganggu bekalan air jika syarikat syabas ada penjana kuasa bekap

Ini semua kegagalan merancang gomen DAPig
Quote batman_2007 22-12-2016 07:18 PM
Cash

Lihat semua komen(176)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 12:30 PM GMT+8 , Processed in 0.118316 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top