CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tersepit Di Mesih Pemerah Santan, Budak 5 Tahun Cedera Teruk

20-12-2016 04:42 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5099| Komen: 23

Description: Seorang kanak-kanak lelaki berusia lima tahun tersepit tangan kiri di sebuah mesih pemerah santan di Pasar Bukit Rokan Utara, Gemas, Tampin.
Foto: Astro Awani

Seorang kanak-kanak lelaki berusia lima tahun tersepit tangan kiri di sebuah mesih pemerah santan di Pasar Bukit Rokan Utara, Gemas, Tampin.

Menurut laporan Astro Awani, mangsa bergelut menahan kesakitan selama hampir sejam.

Ketua Balai Bomba Gemas, Syed Ammar Syed Abas berkata, pasukannya mengambil masa dua puluh minit untuk mengeluarkan tangan mangsa daripada mesin pemerah santan itu dengan menggunakan alat pemotong khas.

Tangan kanak-kanak malang itu tidak putus, namun mengalami kecederaan serius. -CARI
12

Bagus
16

Marah
20

Terkejut
22

Sedih
15

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (100 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote supernaturalee 20-12-2016 04:49 PM
adoiii
td separuh bdn hancur
ni dh tgn plak tershepit

hati2 lh kome weyy



Quote buragazz 20-12-2016 05:01 PM
Alamak kampun den ni.. kat situ memang ada acik mokhtar jual santan... jgn2 cucu dia... tipon mak jap gi..
Quote harrypoter 20-12-2016 05:03 PM
buragazz replied at 20-12-2016 05:01 PM
Alamak kampun den ni.. kat situ memang ada acik mokhtar jual santan... jgn2 cucu dia... tipon mak ja ...

dah call belum?
Quote buragazz 20-12-2016 05:06 PM

Mak solat jap... tapi menurut info awal member kata memang cucu Acik Mokhtar tu.... macam mana la boleh tersepit...
Quote prettyuglybabe 20-12-2016 05:09 PM
adui la... budak 5 tahun dibiar main kat mesin
Quote Artemesiaa 20-12-2016 05:09 PM
Ngeri nasib tak hancur tapi mau patah teruk juga tu
Quote emelia1509 20-12-2016 05:10 PM
Alahai kesian nye...

Aneka sepitan pulak ari ni..
Quote seri_mawr 20-12-2016 05:24 PM
buragazz replied at 20-12-2016 05:06 PM
Mak solat jap... tapi menurut info awal member kata memang cucu Acik Mokhtar tu.... macam mana la  ...

dah confirm blm cucu Acik Mokhtar ?

(mcm lah aku kenal acik mokhtar tu..)

Quote insulin 20-12-2016 05:25 PM
Ya Allah. Harap2 tangan adik ni x cedera teruk.
Quote harrypoter 20-12-2016 05:25 PM
buragazz replied at 20-12-2016 05:06 PM
Mak solat jap... tapi menurut info awal member kata memang cucu Acik Mokhtar tu.... macam mana la  ...

sian dak eh ishh..
Quote doublethread 20-12-2016 05:34 PM
Lailahailallaaaahhh Hati2 la kome wehhh...
Quote buragazz 20-12-2016 05:50 PM
seri_mawr replied at 20-12-2016 05:24 PM
dah confirm blm cucu Acik Mokhtar ?

(mcm lah aku kenal acik mokhtar tu..)

Hahaha... kompom... cucu Acik tu...
Quote shernazz 20-12-2016 07:30 PM
kalau.acik.mokhtar baca forum
sure.nanges bucu katil
Quote edee_91 20-12-2016 07:47 PM
salam takziah buat acik mokhtar.
Quote MissNigga 20-12-2016 08:17 PM
bertabah ler dik ....
moga adik tu sabar menghadapi musibah ini ...
Quote ronapink 20-12-2016 08:23 PM
mau trauma bdk tu..



cuainya mak pak..
Quote seri_mawr 21-12-2016 08:47 AM
buragazz replied at 20-12-2016 05:50 PM
Hahaha... kompom... cucu Acik tu...

sian cucu acik moktar....

semoga adik ni cepat sembuh...

ni mau acik moktar bersara dr jual santan ni...


Quote buragazz 21-12-2016 08:56 AM
seri_mawr replied at 21-12-2016 08:47 AM
sian cucu acik moktar....

semoga adik ni cepat sembuh...

Jari je patah... lain ok Alhamdulillah
Quote gaara_X 21-12-2016 09:46 AM
jadilah santan segar dari tangan....

Lihat semua komen(23)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-9-2023 11:16 AM GMT+8 , Processed in 0.198205 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top