CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Jangan Percaya! Gambar Bunuh Diri Aishwarya Rai Palsu Belaka

6-12-2016 01:04 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5382| Komen: 12|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Kecoh satu dunia apabila khabar angin pelakon cantik Bollywood, Aihwarya Rai yang dikatakan cuba membunuh diri ini tersebar di laman media sosial.
Foto: IG Aishwarya Rai

Kecoh satu dunia apabila khabar angin pelakon cantik Bollywood, Aihwarya Rai yang dikatakan cuba membunuh diri ini tersebar di laman media sosial.

Cerita bohong itu dikuatkan lagi dengan penyebaran gambar Aishwarya yang sedang terbaring dengan wajah pucat lesi.

Foto: India.com
Dia didakwa cuba membunuh diri sendiri dengan menelan ubat dengan jumlah yang banyak disebabkan berlaku pertengkaran dengan ahli keluarganya.

Namun, menurut laporan Bollywoodlife, khabar tersebut adalah palsu belaka dan isteri kepada Abishek Bachchan itu berada dalam keadaan sihat walafiat.


Tidak diketahui dari mana asalnya gambar Aishwarya dengan tangan yang berbalut itu sehingga menyebabkan spekulasi dirinya hendak membunuh diri.

Foto: IG Aishwarya Rai
Khabar angin tersebut bermula pada hari Sabtu yang lepasa namun, semua kekecohan tersebut berakhir apabila selebriti ini muncul di hadapan umum tersenyum cantik bersama suaminya.

Belum diketahui lagi siapa yang mula-mula menyebarkan gambar tersebut dan sampai sekarang belum ada lagi komen dari keluarga Rai dan Bachchan tentang isu ini. -CARI

Foto: IG Aishwarya Rai
18

Bagus
11

Marah
9

Terkejut
19

Sedih
12

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (88 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote miemiecha 7-12-2016 08:30 AM
anak dia.. comey, ikut betui muka belacan...
hurmmmm...
mana rupa ash.. adoii
Quote miyamiyo 7-12-2016 09:48 AM
Cantik aishu dalam pic baju full hitam tu.
Quote JeNaB_PopPop 7-12-2016 11:10 AM
dulu bila dia kawen ngan abicek belacan ni aku xleh nk digest uollss...abicek ni nmpak kepam busuk sgt...ais ni lawooo tp abicek gak yg dipilihnyeee...
Quote whadda 7-12-2016 11:51 AM
comey jugak anak die walopon banyak genetik bachan
Quote Ferr_Remy 8-12-2016 07:48 AM
JeNaB_PopPop replied at 7-12-2016 11:10 AM
dulu bila dia kawen ngan abicek belacan ni aku xleh nk digest uollss...abicek ni nmpak kepam busuk s ...

Sbb kluarga Bachan ni bkn calang2 org kat Bollywood uols.. die kawen Abishek tu ibarat Beyonce kawen JayZ... more to like status
Quote RatuDunia94 8-12-2016 02:46 PM
JeNaB_PopPop replied at 7-12-2016 11:10 AM
dulu bila dia kawen ngan abicek belacan ni aku xleh nk digest uollss...abicek ni nmpak kepam busuk s ...

Salman Khan yg bodoh.. Dulu Aishu ni cinta mati dgn heols.. Abis hari2 kena pukul sape tahan..
Quote fuzzyfuzzy 8-12-2016 03:55 PM
dia cuba bunuh diri sbb tak tahan dgn perangai mak mertoa diva dia la kot..
aku nengok muka si jaya belacan tu pon aku nyampah...ciri2 muka mak mertoa syaitoon...

Nampak mcm aish tak bole blah je dgn mak mertoa dia..tapi dia tahan aje...
Quote onexox97 10-12-2016 12:42 AM
anak dia biasaje besar nanty jadi lawa kot
Quote emelia1509 11-12-2016 01:40 AM
RatuDunia94 replied at 8-12-2016 02:46 PM
Salman Khan yg bodoh.. Dulu Aishu ni cinta mati dgn heols.. Abis hari2 kena pukul sape tahan..

tu la kan..dulu iols rasa sepadan sgt aishu dengan salman ni..x sangka,sanggup belasah wanita secantik aishu..

tp salman tu teruna okehhh    
Quote balakkampung 11-12-2016 09:58 AM
fuzzyfuzzy replied at 8-12-2016 03:55 PM
dia cuba bunuh diri sbb tak tahan dgn perangai mak mertoa diva dia la kot..
aku nengok muka si jaya ...

aku pon terbaca camtu..katanya mertua dia..tak tau la jaya ker amitabh..marah sebab aish berlakon intimate scene dalam filem terbaru dia dgn ranbir tu..
Quote bakawali_04 14-12-2016 12:42 PM
Ferr_Remy replied at 8-12-2016 07:48 AM
Sbb kluarga Bachan ni bkn calang2 org kat Bollywood uols.. die kawen Abishek tu ibarat Beyonce kaw ...

at last
ada jugak yg pemikiran sama ai..

Lihat semua komen(12)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 09:50 AM GMT+8 , Processed in 0.074132 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top