CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:

Tak Berganjak Sehingga Tamat Walau Hujan Lebat di KLCC

19-11-2016 06:42 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 4962| Komen: 15

Description: Hujan lebat dari jam 5.30 petang lagi di KLCC. Ramai peserta...



Hujan lebat dari jam 5.30 petang lagi di KLCC. Ramai peserta sudah beredar dari jalanan, namun masih ramai juga yang setia menanti sehingga perhimpunan tamat pada jam 6 petang. - CARI
21

Bagus
17

Marah
24

Terkejut
19

Sedih
18

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kemaruk 19-11-2016 06:54 PM
Betul tu.. kalau bersurai jam 6 petang baru cerah sikit peluang najib letak jawatan, berbanding bersurai jam 5.30 petang..
Quote ronapink 19-11-2016 07:04 PM
maly pakai spec kena air hujan xkelabu asap ke..

pasni pakai contex lens,makeup sikit,haa comeyyyy keluar vid cari
Quote chacon 19-11-2016 07:07 PM

dah bersurai? awalnya.baru nak pergi
Quote protonpersona 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya...kbai
Quote AbukRokok 19-11-2016 07:27 PM
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

mestilah x...ini Malaysia lah
bukan Korea atau jepun
Quote cik_kitty 19-11-2016 07:38 PM
Ah jib n pinky pon kt peru uols..haruslaaa enjoy lg jd pm..xde kesan pon bersih ni kt deyols
Quote ninnakarinna 19-11-2016 08:09 PM
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

Letak jawatan memang x la mamat tu..selagi boleh pegang, pegang..
Quote Nenasketum 19-11-2016 08:38 PM
Letak jawatan, gst kutip tiap ari beb
Selagi boleh kaut
Quote sabbath_shalom 19-11-2016 08:48 PM
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

Quote JohnDeSouza 19-11-2016 09:17 PM
sabbath_shalom replied at 19-11-2016 08:48 PM
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

bakar kalori
Quote OmJualGas 19-11-2016 09:34 PM
Hidup kuning arsenal
Quote cknoriz 19-11-2016 09:35 PM
tahniah peserta bersih kami sokong di kejauhan
Quote otai_g 19-11-2016 11:03 PM
Kalo aku jd najib aku ltk jwtn. Ini msia la bkn jepun. Kat msia ni je yg ada pepatah hangat2 taik ayam. Kat jepun mn ada
Quote sabbath_shalom 20-11-2016 07:54 PM
Sendu sejak PAS dah tak join.
Quote sekngucing 7-9-2021 05:26 AM
Apahal.thread.lama.naik.balik.ni?

Lihat semua komen(15)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 01:31 PM GMT+8 , Processed in 0.110050 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top