CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:

Peserta Kini Cecah 100 Ribu, Tun M Bakal Hadir Ke Bersih?

19-11-2016 04:06 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 3078| Komen: 10

Description: Peserta Bersih5 kini mencecah hampir seratus ribu orang,



Peserta Bersih5 kini mencecah hampir seratus ribu orang dan terdapat ura-ura Tun Dr Mahathir akan hadir ke perhimpunan itu. - CARI
29

Bagus
30

Marah
40

Terkejut
30

Sedih
14

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (163 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote seramado 19-11-2016 04:21 PM
bagusla tun dh smpi...kalau x apahal pulak kan suruh org turun tp dia xda
Quote Skuau 19-11-2016 06:30 PM
Mengapa selalu ada sahaja ahli politik di belakang tabir perhimpunan NGO???
Quote kemaruk 19-11-2016 06:35 PM
kahkahkah 100k??

pergi la ke stadium bukit jalil final piala malaysia.. tu baru 90k orang

ada sama tak??
Quote highcastle 19-11-2016 06:47 PM
Kau tanya kat penyokong dia cakap 100K, kau tanya kat yg x menyokong kata 10K........

dua2 pihak aku x percaya citer pasal angka............
Quote kemaruk 19-11-2016 07:00 PM
Btw, apek dalam bidio tu baru lepas kena kejar hanjeng ke
Quote protonpersona 19-11-2016 07:06 PM
100 ribu yg hadir...ok..esok najib terus letak jawatan
Quote whitemagic 19-11-2016 07:08 PM
kemaruk replied at 19-11-2016 07:00 PM
Btw, apek dalam bidio tu baru lepas kena kejar hanjeng ke

nama dia Vincent Loooooo

Quote ultramantujuh 19-11-2016 07:50 PM
Vincent Loo ni tak nampak tua pun, kenapa you orang panggil dia apek, tak baik tau. Dia nampak muda dan agak hensem pula. Saya rasa Vincent Loo fasih berbahasa Melayu... Kenapa orang Melayu suka mengusik orang dengan kata-kata yang berbaur hina.
Quote kemaruk 19-11-2016 08:01 PM
Bersalin kulit nampak, nak backup nick induk lettew
Quote seramado 20-11-2016 06:26 AM
Loo tung siang

Lihat semua komen(10)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 12:08 PM GMT+8 , Processed in 0.205902 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top