CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:

Penyanyi Aishah Tak Gentar Meski Tak Ramai Artis Sertai Bersih

19-11-2016 03:47 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 4314| Komen: 14

Description: Risau tak? Jangan risau jika masuk perjuangan, ..



Risau tak? Jangan risau jika masuk perjuangan, kena percaya dan yakin dengan perjuangan ini., kata Aishah. - CARI
19

Bagus
24

Marah
25

Terkejut
13

Sedih
30

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (126 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote seramado 19-11-2016 04:20 PM
oklah kak aishah ckp camni elok2 taklah royan...bagus...
Quote CrowneGlory 19-11-2016 06:40 PM
Retis kan hidup atas ihsan sugar daddies..selain dr tu ihsan media prima, rtm bagai..ko nk mampos join bersih...makan pasir nanti
Quote Nenasketum 19-11-2016 08:48 PM
Aishah ni dari dulu problematic sikit, anti establishment. You go acik Ecah
Quote dinopower 20-11-2016 11:09 AM
abby abadi join kan.... sambil kutuk pas yg bwk kehulu kehilir p ceramah... ujung2 pas tak join bersih.... I is gelak je
seme org tak suka najib... mahu pru bersih.... tp org politik takde yg bersih.... dan bersih tu sendiri topeng jah.... pas tahu hakikat tu... wpun dianggap budus... takleh survive.... wait n see sajork
Quote HannahMontana 21-11-2016 08:54 PM
janji manis mu Aisyah
Quote Aduradura 21-11-2016 08:55 PM
Lol, retisss nak tepuk tangan kat anugerah pun malasss..ni kan pule nak join bersih..
Quote WhiskeyScotch 21-11-2016 11:03 PM
Tiada lagi tangisan-Aishah.
Quote bananes 22-11-2016 11:20 AM
Aduradura replied at 21-11-2016 08:55 PM
Lol, retisss nak tepuk tangan kat anugerah pun malasss..ni kan pule nak join bersih..

Aisah bila kk join gv
Quote uniq61 22-11-2016 03:28 PM
AISYAH MEMANG SUKA KAFIR LAHANAT....SEBAB TU DIA SOKONG...MELAYU TAK NAK DAH DIA NI..
Quote mamapea 22-11-2016 04:23 PM
Aduradura replied at 21-11-2016 08:55 PM
Lol, retisss nak tepuk tangan kat anugerah pun malasss..ni kan pule nak join bersih..

komen paling win...meluat aku tgk ASK...pemalas sungguh nk tepuk tangan...
Quote boboiyot 22-11-2016 04:30 PM
Ecah ni marah kat gomen dulukan katanya x tolong dia masa kes cerai and rebut anak....
Apa diharap kat retis2 ni bkn genuine sgt pun join2 politic nih....
Quote hest 22-11-2016 04:51 PM
mamapea replied at 22-11-2016 04:23 PM
komen paling win...meluat aku tgk ASK...pemalas sungguh nk tepuk tangan...

yeke weyh? tak de orang tepuk tangan ke macam mana?
Quote mamapea 22-11-2016 04:57 PM
hest replied at 22-11-2016 04:51 PM
yeke weyh? tak de orang tepuk tangan ke macam mana?

ada tu ada la tp mcm terpaksa...x dengar sgt pun org tepuk tangan...
yg dengar suara fans2 dok jerit je...mmg lemau sungguh la..

Lihat semua komen(14)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 11:39 AM GMT+8 , Processed in 0.079704 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top