CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:

Sanggup Jadi Artis Pertama Ditangkap Polis Demi Bersih - Aishah

19-11-2016 01:22 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 8833| Komen: 63

Description: Penyanyi Aishah mengajak semua peserta menjaga adab,..



Penyanyi Aishah mengajak semua peserta menjaga adab, sambil mengalunkan lagu Bahtera Merdeka. - CARI
17

Bagus
15

Marah
13

Terkejut
21

Sedih
15

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote batman_2007 19-11-2016 02:36 PM
Hahaha. Kelas

Quote kalpakjian 19-11-2016 02:41 PM
Besarnya Aisyah..Dah macam Syahnie dah..control makan kak...
Quote mommymonster82 19-11-2016 02:41 PM
Owh da xjoin pas ek dia ni..
Quote FARRAZOOL 19-11-2016 02:52 PM
Janji hang bahagia la aisyah
Quote harisbee 19-11-2016 03:09 PM
Mantap vokal... mohon masuk gv demi parti amanah negara
Quote hotmak 19-11-2016 03:10 PM
sedap suara dia, sanggup dia berpanas2 gitu
Quote mat_arof 19-11-2016 03:13 PM
sedap suara aishah

nanti nak cuba ajak aishah join GV atau jadi Juri GV.

hehehhe..

dah lama cuba cari pujuk aishah...

Quote ronapink 19-11-2016 03:17 PM
gemuk2 pun masih aktif..
Quote estrelle 19-11-2016 03:20 PM
Suara dia still mantop lagi.mohon masuk gv taun depan.
Quote dubuk 19-11-2016 03:27 PM
merdu suara macam orang dulu dulu
Quote Apai90 19-11-2016 03:29 PM
Kemain buat konsert, Masjid belakang dorg je kot
Quote shanshero 19-11-2016 03:35 PM
aishah yang malang
Quote ronapink 19-11-2016 03:44 PM
dah kena tangkap belum..
Quote sharlenetexas 19-11-2016 04:14 PM
mat_arof replied at 19-11-2016 03:13 PM
sedap suara aishah

nanti nak cuba ajak aishah join GV atau jadi Juri GV.

Kenapa kena pujuk Aishah? sbb dia pkr ke?





Quote eddysheddy 19-11-2016 04:35 PM
sharlenetexas replied at 19-11-2016 04:14 PM
Kenapa kena pujuk Aishah? sbb dia pkr ke?

Aishah pas lagi ke?
Quote katibism 19-11-2016 04:37 PM
mat_arof replied at 19-11-2016 03:13 PM
sedap suara aishah

nanti nak cuba ajak aishah join GV atau jadi Juri GV.

Xde title datok...semua juri gv kn datuk2
Quote beta_carotene 19-11-2016 05:15 PM
antara lagu aishah yang meols paling suka
lirik dia deep woo.. hats off to kak ecah the singer and kak chah the lyricist

[youtube]6HVmvVhKD94[/youtube]

"janganlah asyik memandang bintang, merenung bulan tinggi di awan
bumi dipijak, rumpunan hijau dilupakan"
Quote CikE 19-11-2016 05:22 PM
Kalo camtu bole masuk list malaysia book of record la nti..

Apa2 ajelah kak ecah..klu korang2 join bersih pn buat la scara aman2..jgn nama aje bersih tpi kotorkan jalan & tmpat2 dgn sampah2 & plastik makan minum yg korang bwk spanjang pjalanan tu udah la ye..x memasal org lain kena bersihkan keje2 korang

Quote offwhite 19-11-2016 05:23 PM
lara aishah diperhimpunan bersih..

Lihat semua komen(63)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 12:00 PM GMT+8 , Processed in 0.135764 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top