CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dera Isteri Dan Anak, Pegawai SPRM Dilucutkan Jawatan

9-11-2016 06:22 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8936| Komen: 74

Description: Selepas dijatuhkan hukuman oleh mahkamah atas kesalahan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 pada September lalu, Lembaga Tatatertib Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) memutu ...

Selepas dijatuhkan hukuman oleh mahkamah atas kesalahan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952 pada September lalu, Lembaga Tatatertib Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) memutuskan untuk memberhentikan perkhidmatan seorang pegawai, Muhammad Nazrin Abdullah.



Sumber foto: Carian Internet

Melalui kenyataan media di laman sosial Facebook SPRM, keputusan memberhentikan perkhidmatan pegawai tersebut berkuatkuasa 1 November 2016.

"SPRM memandang serius kejadian tersebut dan tidak akan berkompromi jika terdapat pegawai yang melanggar peraturan organisasi," kata Dato’ Sri Mohd Jamidan Abdullah, Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Pengurusan & Profesionalisme).

Heboh di media serta laman sosial baru-baru ini apabila seorang ibu muda, 22, dan anak lelakinya trauma akibat dibelasah suaminya yang merupakan seorang pegawai SPRM selain dimaki hamun sejak seminggu mereka mendirikan rumah tangga tahun lalu. - CARI


22

Bagus
21

Marah
18

Terkejut
28

Sedih
23

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (128 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ronapink 9-11-2016 06:25 PM
dah terlibat dengan dadah, selayaknyalah diberhentikan
Quote tungkai 9-11-2016 06:33 PM
Aku takut mamat ni balas dendam...
Quote amylopectin 9-11-2016 06:38 PM
:::
Quote aqissa 9-11-2016 06:50 PM
tungkai replied at 9-11-2016 06:33 PM
Aku takut mamat ni balas dendam...

Mesti aney ni dendam giler punya... aduhai... semoga selamat bini n anak dia....  
Quote cmf_blingblings 9-11-2016 06:51 PM
Dia mmg layak dijailkan utk sekurang-kurangnya 10 tahun
Quote akusukaq 9-11-2016 06:54 PM
layak dicampak ke lubuk buaya je.
Quote awanearisu 9-11-2016 06:58 PM
Syukur. Mudah-mudahan pihak polis melengkapkan siasatan dengan segera.
Quote ramaramu 9-11-2016 07:01 PM
mohon sumbat dlm penjara so dia x dpt cari lagi anak bini utk diseksa
Quote awekjepun 9-11-2016 07:06 PM
Muka laki ni menakutkan..cmne la bini dia dulu blh jtuh cinta.. laki ni jenis badboy tp mmg yg bad la..
Quote Mawar_Helena 9-11-2016 07:08 PM
Campak je dalam kandng rimau:
Quote AyaqMeloSuam 9-11-2016 07:15 PM
Siyes scary dowh muka dia...
Kkdg muka bukan ukuran tp PERANGAI HARAM JADAH sgt...PUKUL ORG YG LEMAH
Quote catalina 9-11-2016 07:16 PM
Sila mereput jadi tunggul.
Quote kornea 9-11-2016 07:21 PM
Apake bangang nak takut balas dendam plak dah tau polis akan suspek dia terlebih dahulu
Quote Lollipop111 9-11-2016 07:47 PM
padan muka!!!!..lelaki dayus berani dgn wanita je
Quote harisanis 9-11-2016 07:55 PM
lagi dendam laki ni pd bini dia..
Quote Twirlyhoo 9-11-2016 08:03 PM
Orang mcm ni mesti ada geng dia. Kalau tak dia sendiri, nanti ada la tu kawan2 yang sekepala dgn dia datang harass family isteri dia. Tapi laki yang pukul perempuan ni kadang2 dia pengecut di luar sebenarnya. Berani dgn bini je.

Buat si isteri, pergi lah tuntut fasakh di mahkamah syariah. Bukti dah banyak, in sha Allah dipermudahkan...
Quote Twirlyhoo 9-11-2016 08:03 PM
Orang mcm ni mesti ada geng dia. Kalau tak dia sendiri, nanti ada la tu kawan2 yang sekepala dgn dia datang harass family isteri dia. Tapi laki yang pukul perempuan ni kadang2 dia pengecut di luar sebenarnya. Berani dgn bini je.

Buat si isteri, pergi lah tuntut fasakh di mahkamah syariah. Bukti dah banyak, in sha Allah dipermudahkan...
Quote Twirlyhoo 9-11-2016 08:04 PM
Terdouble post lak. Ampun maaf
Quote pearl.silver 9-11-2016 08:19 PM
Dgr berita aritu, dia ugut biras dgn parang
Abes segala keluarga pompuan tu kena dgn dia

Lihat semua komen(74)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-10-2022 03:54 AM GMT+8 , Processed in 0.075466 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top