CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Rogol Warga Australia, Penyambut Tetamu Hotel Dipenjarakan 13 Tahun

8-11-2016 10:14 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5931| Komen: 33

Description: Roaquin Radzmund Reduan, 27, seorang penyambut tetamu sebuah hotel lima bintang diadapti bersalah oleh Mahkamah Sesyen atas tuduhan merogol pelancong Australia.

Roaquin Radzmund Reduan, 27, seorang penyambut tetamu sebuah hotel lima bintang diadapti bersalah oleh Mahkamah Sesyen atas tuduhan merogol warga Australia yang berusia 27 tahun di sebuah Hotel terkemuka pada 19 Oktober lalu. 


Memetik laporan Harian Metro, hakim Datin M Kunasundary menjatuhkan hukuman penjara 13 tahun dan dua sebatan terhadap Roaquin Radzmund dengan mengambil kira kesalahan dilakukan tertuduh adalah kesalahan serius dan keji.

Tegas beliau lagi, rogol itu sendiri serius dan keji. Lebih keji lagi apabila perbuatan rogol yang dilakukan oleh tertuduh yang mempunyai tanggungjawab dan amanah yang berat iaitu sebagai penyambut tamu. Sesiapa yang melakukan kesalahan rogol akan menerima padahnya.

"Hukuman yang dikenakan ini supaya tertuduh tidak sesuka hati terbawa oleh nafsu liar yang mendatangkan kesan mental dan fizikal kepada mangsa." 

"Tindakan tertuduh mencemarkan imej Malaysia dan menyebabkan pelancong cenderung berasa tidak selamat."


Beliau memerintahkan tertuduh menjalani hukuman itu bermula dari tarikh ditangkap pada 22 September tahun ini.- CARI

sumber foto: FMT


36

Bagus
27

Marah
29

Terkejut
21

Sedih
26

Lawak
34

Bosan

Friends Rank (173 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ronapink 8-11-2016 10:28 AM
roaquin sangap kokosen
Quote Reborn_Atheist 8-11-2016 10:28 AM
kurang didikan atau delusional?  
Quote ronapink 8-11-2016 10:29 AM
mcm nigger je..

ke keturunan melayu+nigger
Quote insulin 8-11-2016 10:31 AM
Roaquin Radzmund Reduan??? Orang Melayu ke ni? Sungguh memalukan Malaysia.
Quote meklalala 8-11-2016 10:31 AM
aiyooo mencemarkan nama malaysia sungguh..sebat kasi lebih laaa..
Quote alinone78 8-11-2016 10:42 AM
macamana kejadian rogol tu boleh berlaku?
antara
penyambut tetamu n guest...
Quote batman_2007 8-11-2016 10:47 AM
Ciknek size westerner ke
Quote FARRAZOOL 8-11-2016 10:47 AM
Sex maniac...
Quote GuaAnakMelaka 8-11-2016 10:49 AM
mana atheis gila x nka komplen ?

thread dah ada...

http://mforum.cari.com.my/forum. ... &extra=page%3D3
Quote kornea 8-11-2016 11:12 AM
Dia masuk Islam lepas kena tangkap ke ?

Quote kampderlieben 8-11-2016 01:01 PM
Dahsyat btl.xtahan nafsu
Quote taikor 8-11-2016 01:12 PM
muke macam warga papua new guinea
Quote EncikH 8-11-2016 02:41 PM
bodoh....free2 masuk jel 13 tahun
Quote cik_nit 8-11-2016 02:52 PM
Sedap yag sekejapan tu  menjerumuskan diri dalam penjara 13 tahun. Bodoh!!
Quote pocongkiutss 8-11-2016 03:06 PM
Ritz carlton pulak tu hotelnye
Quote awaynepian 8-11-2016 03:11 PM
Wowo..namanya......
Quote melekaifc 8-11-2016 03:20 PM
adeh...kalau 2 minit dah cret rugi 13tahun..
Quote dizzzek 8-11-2016 03:42 PM
nama pun...dna tetap dari keturunan perogol
Quote -electrifying- 8-11-2016 03:53 PM
sangap sgt la tu

Lihat semua komen(33)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 07:18 AM GMT+8 , Processed in 0.085073 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top