CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Ayam Penyet, Pecal Lele Serendah RM5 Di Padang Jawa Shah Alam

6-10-2016 04:04 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13191| Komen: 7

Description: Kalau nak buat senarai restoran sedap dan murah di sekitar Shah Alam memang banyak....



Kalau nak buat senarai restoran sedap dan murah di sekitar Shah Alam memang banyak.


Tapi kali ini penulis nak kongsikan satu restoran yang sedap dan murah khas untuk penggemar ayam penyet atau pecal lele. Jadi kepada sesiapa yang berhajat nak makan ayam penyet semurah RM5 boleh lah berkunjung ke sebuah restoran yang tidak jauh dari seksyen 7, Shah Alam.

Kredit foto - kyspeaks.com

Restoran Ayam Penyet Padang Jawa sememangnya tidak asing lagi dikalangan penduduk Shah Alam terutamanya buat penuntut universiti teknologi MARA (UiTM) Shah Alam.

Kebiasaannya restoran ni akan penuh diwaktu kemuncak iaitu tengahari. Terdapat pelbagai jenis ayam penyet dan pecal lele disini dengan harga yang sangat murah. Antaranya set pecal ayam, pecal lele, pecal bebola, pecal daging dan macam-macam lagi.


Di restoran ini, pelanggan perlu layan diri dan mengambil sendiri nasi putih dan sup yang telah disediakan disatu tempat. Boleh tambah-tambah macam makan kat rumah kot. Manakala hanya lauk sahaja perlu dipesan.

Kalau nak minum penulis cadangkan anda cuba jus manggo atau jus jambu semurah RM1.50 segelas. 

Cubalah sekali, pasti berbaloi dan puas hati dengan makanan, harga serta layanan di restoran ini. - CARI

Sumber foto - foodspotting.com


Kredit foto - kyspeaks.com


Alamat:
Pecal Lele Padang Jawa
Lot 617, Jalan Berangan 
Kampung Padang Jawa, Shah Alam
Selangor
GPS: 3.050029, 101.489769
Tel: 019-206 8920
Waktu Operasi: 24 jam kecuali waktu solat Jumaat


Kredit foto - kyspeaks.com



3

Bagus
2

Marah
4

Terkejut
7

Sedih
9

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote deathacker 6-10-2016 09:14 PM
terlior pula tgk ayam penyet tu. mmm yummy
Quote zasrfikri 7-10-2016 08:41 PM
siyes sedap uolllss. dah la murah. Iollss selalu gi makan sini ngan member iollsss.
Quote MissVixen 9-10-2016 11:11 AM
Sedap. Nasi bole tambah sesuka hati. Mi bakso sedap juga. Cuma sambal tak pedas langsung.
Quote xyhxxy 10-10-2016 10:48 AM
nampak sedap.
Quote eizarz 10-10-2016 03:52 PM
utk budak2 uitm ok la..biase2 aje
Quote zafira 10-10-2016 04:09 PM
suami akak pun kalo pi keje kat shah alam cukup suka makan kat situ. Murah katanya.  Akak pun ada pegi baru-baru ni dia bawa.  Oklah, boleh tahan. Nak cakap sedap sangat pun idok. Nasi pun ikut suka nak amik banyak mana. xde additional charge. Memang ramai budak student makan kat sini.
Quote swayne 11-10-2016 02:51 PM
sambal dia tak pedas sangat. iolss suka kedai indonsebelah mydin klang. sambal dia power! takpun kat pojok. sedapnyaaa

Lihat semua komen(7)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 12:53 AM GMT+8 , Processed in 0.073424 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top