CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Gerai Ini Menjual Ayam Goreng Dengan Harga Cuma RM1 Sahaja!

5-10-2016 09:59 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 15406| Komen: 20

Description: Terkejut dibuatnya bila dapat tahu gerai ini menjual ayam goreng dengan harga cuma RM1.00 sahaja.

Terkejut dibuatnya bila dapat tahu gerai ini menjual ayam goreng dengan harga cuma RM1.00 sahaja. 

Rasanya seperti mengimbau kenangan 10 hingga 20 tahun lalu apabila menu sedemikian dijual begitu murah di pasar malam mahupun gerai-gerai tepi jalan. 

Berlokasi di Meru Klang, anda boleh menemui gerai yang mengujakan ini di hadapan Masjid As-Syarif, Meru. 

Daripada respon yang diberikan dari kalangan pengunjung, mereka sangat berpuas hati bukan sahaja kerana harga ayam goreng yang begitu murah malah rasanya juga sangat sedap. 

Menggunakan hashtag #AyamGorengRM1, netizen di laman sosial juga berkata gerai menjual ayam goreng RM1 semakin mendapat tempat dan kini muncul bak cendawan di beberapa lokasi lain seperti di Seksyen 9 Shah Alam dan juga Padang Jawa. 

Daripada apa yang dipaparkan menerusi gambar berikut, rasanya tak dapat dinafikan lagi ayam goreng RM1 harus dicuba hari ini juga. Bagai terasa kerangupannya!


Nah, layankan beberapa gambar yang pasti mencuit hati anda untuk datang ke gerai tersebut. - CARI 












16

Bagus
4

Marah
12

Terkejut
17

Sedih
19

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (84 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prettyuglybabe 5-10-2016 11:11 AM
amik gambar dekat-dekat memang nampak besar..
jangan depan-depan cenonet jah sudah
Quote safieyah1984 5-10-2016 11:21 AM
kepak ayam tu nampak mcm potong dua, xdelah besar sangat, tp ok lah dng harga rm1
Quote MissMamamia75 5-10-2016 11:31 AM
prettyuglybabe replied at 5-10-2016 11:11 AM
amik gambar dekat-dekat memang nampak besar..
jangan depan-depan cenonet jah sudah



hehe..mmg tengah tending ayam goreng RM1 ni..
mmg mostly cinonet je..
skali dua ngap licin..
Quote mdhelmi 5-10-2016 12:07 PM
kalo beli dari mail lagi untung
2  singgit
huhu
Quote Mary_jane 5-10-2016 12:18 PM
Tapi hat ni rasanya besar. Yang biasa jual seringgit seketul tu kena beli rm5 gak, halus ja ayam nya.
Quote Lollipop111 5-10-2016 12:27 PM
beli deep fryer goreng sndiri jelah....lg berbaloi. kebersihan pon terjamin.
Quote Aiira 5-10-2016 12:51 PM
mdhelmi replied at 5-10-2016 12:07 PM
kalo beli dari mail lagi untung
2  singgit
huhu

Mail jual apa-apa barang dua seringgit    

Peniaga ni ambik ilham dari Mail Upin Ipin kot   
Quote khailya 5-10-2016 02:40 PM
dah ramai org jual ayam goreng seketui 1ringgit...hihi
Quote dark_knight26 5-10-2016 03:12 PM
Kdg2, ayam2 RM 1.00 nih, tepung dia jeh byk. Kopek lapisan luar, ayam cinonit jeh. Aku lg rela bayar RM1.00 utk ayam cinonit tuh, yg dia goreng terus, daripada dia salut tepung bukan2, ada yg campur plastik bagai.
Quote irwansuhadi 5-10-2016 03:23 PM
ok lah tu. ada juga la yang jual ayam goreng singgit walaupun kecil tapi bersesuaian lah dengan harganya. jangan pulak ada netizen2 berotak wecet ingat ayam goreng singgit tapi saiz besar peha gajah udah le...
Quote boobam 5-10-2016 03:23 PM
murah nya...
Quote xyhxxy 5-10-2016 03:25 PM
wahh murah. nampak mcm sedap je
Quote holothurian 6-10-2016 06:46 PM
kat kedah nie,berlambak je org jual aym goreng sehengget,kat pasar malam la,tepi jalan la bagai..
Quote Teh_90 7-10-2016 02:52 PM
safieyah1984 replied at 5-10-2016 11:21 AM
kepak ayam tu nampak mcm potong dua, xdelah besar sangat, tp ok lah dng harga rm1

memang kecik pun saiznya..padanlah rege RM1. je
Quote Gadis_sarawak 7-10-2016 03:14 PM
Ayam RM1 takkan nak expect saiz besar..harusla cinonet sebab bayar pun cinonet...
Quote boobam 7-10-2016 04:44 PM
tak la besar sangat tp murah la untuk marhaen cm aku ni
Quote surwanis 14-10-2016 10:25 AM
aku penah beli...tepung jek lebih...
isi tarak...mmg sesuai dgn rege
jgn kau harap nak kenyag...
nak kenyang beli la seploh hinggit..
seketui dua kali ngap..
Quote h0lysh1t 15-10-2016 07:16 AM
beli ayam goreng cap aeon pun sedap dan murah
Quote Ammill 17-10-2016 07:28 PM
Hey bro! Hi kawan2!!


Nikmati bonus deposit anda dialu-alukan pada deposit pertama, kedua dan ketiga anda sehingga 254% sekarang !!!




Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!

Lihat semua komen(20)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 05:35 PM GMT+8 , Processed in 0.097230 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top