CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Isi Minyak Dengan Berpakaian Bikini Dapat Bayaran Percuma

7-9-2016 06:14 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 8173| Komen: 28

Description: Stesen minyak petrol untuk 3 bandaraya di Rusia telah bersama-sama melancarkan satu aktiviti yang cukup menyeronokkan iaitu bagi mana-mana pelanggan yang datang mengisi minyak dengan berpakaian bikini ...
Oleh : TS LOO

sumber foto: http://sobadsogood.com/

Eh, macam ada sesuatu yang tidak betul, apa ni lelaki memakai bikini? Baru-baru ini, stesen minyak petrol untuk 3 bandaraya di Rusia telah bersama-sama melancarkan satu aktiviti yang cukup menyeronokkan iaitu bagi mana-mana pelanggan yang datang mengisi minyak dengan berpakaian bikini, semuanya akan diberi percuma. 

Setelah berita itu diumumkan, ianya telah menarik perhatian sebilangan besar perempuan dan lelaki rata-rata berpakaian baju renang jenis bikini, pakai kasut bertumit tinggi, datang ke stesen minyak berdekatan dengan memandu kereta masing-masing.

sumber foto: http://sobadsogood.com/

sumber foto: http://sobadsogood.com/

Yang paling hodoh tapi melucukan, kali ini golongan lelaki turut tidak ingin melepaskan peluang untuk mengisi minyak dengan percuma, maka menyaksikan sebilangan kecil kaum adam yang berani berketampilan pakaian 'bikini' dan beratur panjang di stesen minyak.

Ada penduduk tempatan menyatakan secara gurauan, biarpun penampilan bikini yang ditunjukkan oleh golongan lelaki amat menggelikan dengan kaki yang berbulu dan ada juga di bahagian badan, tetapi kehadiran mereka sedikit sebanyak memeriahkan lagi suasana di stesen minyak.
 
Difahamkan, aktiviti tersebut ketika pembukaannya dalam masa 3 jam telah berjaya menarik hampir 200 pelanggan yang ingin menyertai.- CARI 

sumber foto: http://sobadsogood.com/

sumber foto: http://www.dailystar.co.uk/



sumber info: www.dailystar.co.uk

36

Bagus
32

Marah
31

Terkejut
39

Sedih
30

Lawak
38

Bosan

Friends Rank (206 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote itaro7 7-9-2016 08:14 PM
hahahahaahaa
Quote yusryimran 7-9-2016 10:47 PM
ayooo pengsan hakak  tgk hahaha
Quote FARRAZOOL 7-9-2016 10:56 PM

Quote missinpiece 7-9-2016 11:17 PM
Pengsan
Quote Kalla123 7-9-2016 11:22 PM
Hey bro! Hi kawan2!!


100% Welcome Deposit Bonus hanya untuk anda!!!


Deposit minimum MYR100 keatas dan dapatkan bonus anda sekarang!!!



Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!
Quote intriQue 8-9-2016 11:07 AM
Hahaha....kesian lak tgk lelaki gigih pakai bikini semata2 nak isi minyak free.
Quote MissMamamia75 8-9-2016 11:10 AM


buruk nya org lelaki pakai bikini..hahahaha
Quote ms.mango 8-9-2016 02:13 PM
jadah... hahahahaha... kat mesia xmo buat ka?
Quote jerukkedondong 8-9-2016 03:03 PM
Selambak.....eeehhhhh
Quote Artemesiaa 8-9-2016 03:19 PM
OMG yang pompuian senyum lebar le orang nengok yang jantan hodah weiii dah le macam pinjam bikini adik kasut emaknya
Quote Rayna90 8-9-2016 04:16 PM
kat malaysia bila lagi?
Quote Rainrein 8-9-2016 11:25 PM
Hahaha. All in the name of fun.
Quote gadisfebruary 9-9-2016 12:02 AM
Hahahah lawak gler tang laki nyer
Quote Mary_jane 9-9-2016 12:28 AM
Yang cikki bleh tahan lawa, sekali yang lelaki, ya ampun.
Quote innocentsangat 9-9-2016 12:30 AM
Bengap apa ni. Adoi
Quote fincalculator 9-9-2016 06:20 AM
generous betul tauke tu. tapi win-win la, dapat publisiti
Quote hanisbunny 10-9-2016 07:35 AM
ni klu buat kt malaysia smp tgh mlm pon org xhbs2 beratur lg...mostly bukan nak isi minyak sgt pon.. tp byk nk buang minyak lain je..
Quote Sayaaa 16-9-2016 09:10 AM
tk sanggup i
Quote MamaMima711 16-9-2016 04:32 PM
Kalau dorang ni cerdik sket..blh je suruh gf,adik atau kakak tolong isikan.xyah la gigih pakai bikini

Lihat semua komen(28)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 07:40 PM GMT+8 , Processed in 1.714452 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top