CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tuan Rumah Maut Terkejut Penyamun Ceroboh Rumah

19-7-2016 03:56 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5291| Komen: 26

Description: Tuan rumah yang berumur 72 tahun, bernama Datuk Abdul Halim menjerit minta tolong apabila terdengar bunyi di bahagian bawah rumah. Tanpa disangka-sangkakan, setelah penyamun melarikan diri, tuan rum ...
Oleh : TS LOO


sumber foto: google image


Sekumpulan penyamun telah melakukan rompakan di sebuah rumah lelaki bergelar datuk mlm tadi.

Tuan rumah tersebut bagaimanapun meninggal dunia akibat berasa terkejut dan sesak nafas.

Kejadian samun tersebut berlaku di sebuah rumah yang bertempat di Taman Bukit Pantai, Bangsar pada pukul 9.30 malam.

Tuan rumah yang berumur 72 tahun, bernama Datuk Abdul Halim menjerit minta tolong apabila terdengar bunyi di bahagian bawah rumah.

Tanpa disangka-sangkakan, setelah penyamun melarikan diri, tuan rumah terbabit tiba-tiba sesak nafas dan terus pengsan. 

Isterinya segera membuat panggilan kecemasan, setiba pegawai perubatan ke rumahnya, tuan rumah berkenaan telah disahkan menemui ajal. 


Di peringkat siasatan awal, polis mengesyaki selepas mangsa mendapati penyamun memasuki rumahnya, serangan sakit jantung terus dialaminya akibat terlalu panik. 

Bagaimana pun, punca kematian yang sebenar masih perlu menunggu laporan bedah siasat dikeluarkan.- CARI


15

Bagus
29

Marah
17

Terkejut
30

Sedih
18

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote FanTasyCreaTioN 19-7-2016 04:12 PM
aiseh ..
bila dah ajal
tak terawal dan terlewat walaupun sesaat.

innalillah ..

tapi kurang-kurang nya tak meninggal d tangan penyamun

Quote kimchipedas 19-7-2016 04:23 PM
Allahu..kesian nya dh smp ajal dlm kdn tu..
Quote namirulmukminin 19-7-2016 04:24 PM
FanTasyCreaTioN replied at 19-7-2016 04:12 PM
aiseh ..
bila dah ajal
tak terawal dan terlewat walaupun sesaat.

Jodoh pon tak terawal dan tak terlewat kan?
Quote seklaneng 19-7-2016 04:43 PM
Ekonomi merosot, rakyat skg bnyk susah,nk cari mkn pon susah,tiap2 ari keje tp untung ckit..tunggu ape lg, datanglah untung duit di www.rk553.com
Quote jazaa100 19-7-2016 05:46 PM
Pkl 9.30 mlm dah nak merompak....
mesti dah lama perhati rumah Datuk ni....
Quote prettyuglybabe 19-7-2016 05:57 PM
datuk datin ni kalu dah tua anak-anak tak tinggal sama, rumah besar mewah, sila la hire pengawal...
Quote FanTasyCreaTioN 19-7-2016 07:02 PM
namirulmukminin replied at 19-7-2016 04:24 PM
Jodoh pon tak terawal dan tak terlewat kan?
Jodoh kita tentu kan sendiri ..
dengan izin NYA jua
Quote HazeLJoseph 19-7-2016 08:01 PM
Aduhhh..  tak tenang perampok itu
Quote kelapaparut 19-7-2016 08:09 PM
Datuk ni pemilik syarikat ape ye
Quote lasagnaklcc 19-7-2016 08:35 PM
knp berita ni mcm bdk darjah 3 punya karangan?
Quote EJALTI 19-7-2016 09:17 PM
Innalillah....Takziah buat ahli keluarga...

Awalnya perompak2 lahanat tuh merompak, pukul 9.30 mlm....
Quote sofiazara 19-7-2016 09:20 PM
lasagnaklcc replied at 19-7-2016 12:35 PM
knp berita ni mcm bdk darjah 3 punya karangan?

haahkan
mcm buat karangan hanya berdasarkan turutan gambar dan karangan tidak boleh melebihi 180 patah perkataan
Quote putehkundor 19-7-2016 09:29 PM
Malang berganda abah ni....
Quote batmana 19-7-2016 09:41 PM
EJALTI replied at 19-7-2016 09:17 PM
Innalillah....Takziah buat ahli keluarga...

Awalnya perompak2 lahanat tuh merompak, pukul 9.30 ml ...

Mgkin Pencuri tu anak yg baik ..dia curi awal.sbb mak dia pesan tido sblum pkul 12 mlm..
Quote abangbeca 19-7-2016 10:12 PM
lasagnaklcc replied at 19-7-2016 08:35 PM
knp berita ni mcm bdk darjah 3 punya karangan?

Aku pun musykil... Bibik dato ni ke yg wat karangan...
Quote sukacactus 19-7-2016 10:33 PM
Berita sedih, tp bahasanya kelakar pulak
Quote hambaallah1709 19-7-2016 10:50 PM
karangan budak2 nak upsr pon lagi bagus
Quote mak_wa95 19-7-2016 11:07 PM
hambaallah1709 replied at 19-7-2016 10:50 PM
karangan budak2 nak upsr pon lagi bagus

tu je lah kualiti wartawancari..
dok depan pc buat karangan..
gambar pun dari google image jer..

kalau takat ni sehari 20 karanganpun boleh buat..

nak jadi wartawan kena pi belajar kursus penulisan berita, rencana,
Quote Loloq89 20-7-2016 08:21 AM
kesian..

xpasal meninggal..

Lihat semua komen(26)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 06:14 PM GMT+8 , Processed in 0.247099 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top