CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Al-Fatihah, Pelakon Era 80an Pak Taman Meninggal Dunia

8-7-2016 09:39 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 9966| Komen: 16

Description: Pelakon era 80an, Bustamam Idris, 77, meninggal dunia pukul 11.55 malam tadi di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).
Oleh : TS LOO


sumber foto: http://www.myartis.com/


Pelakon era 80an, Bustamam Idris, 77, meninggal dunia pukul 11.55 malam tadi di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

Menurut menantunya yang juga pelakon Den Wahab, jenazah akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Alam Damai, Cheras pada pukul 9 pagi ini.

Allahyarham yang lebih dikenali sebagai Pak Tamam tidak sedarkan diri pukul 6 petang semalam selepas dimasukkan ke pusat rawatan berkenaan sejak 22 Jun lalu akibat jangkitan kuman pada paru-paru.

Allahyarham Pak Tamam terkenal dengan drama Seorang Tua Di Kaki Gunung dan drama persilatan sejak era 80an.- CARI 



sumber : www.myartis.com
15

Bagus
17

Marah
11

Terkejut
7

Sedih
10

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (71 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote catalina 8-7-2016 09:49 AM
Innalillah. Takziah kpd family.
Atok ni dulu slalu berlakon citer2 silat kan?
Dgn Ed Osmera.
Quote aku_best 8-7-2016 10:31 AM
Takziah buat famili pak tamam..
Quote cekelatkopi 8-7-2016 10:49 AM
Hero seorang tua di kaki gunung...innalillah
Quote cikenet 8-7-2016 10:55 AM
al-fatihah
Quote sukacactus 8-7-2016 11:15 AM
Ayah mertua Den Wahab ni
Quote Innrukia 8-7-2016 11:25 AM
Innalillah... Suka tgk lakonan arwah, hidup
Quote Nenasketum 8-7-2016 11:55 AM
Innalillahiwainnailaihiraji'un. Arwah kalau flip masa bersilat dalam tv aku selalu ternganga tengok. So awesome possum. Semoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan diringankan siksaan kubur.
Quote wadiunong 8-7-2016 12:03 PM
Arwah ni buta huruf. Kalo berlakon hafal skrip je dia, tak tau membaca
Quote cm_matjawasp 8-7-2016 12:15 PM
Arwah adalah anak kepada Idris Hashim yg membawa watak "komeng" dlm filem nasib do re mi.
Quote cm_matjawasp 8-7-2016 12:20 PM
Aku ada pengalaman berlakon dgn Arwah dan juga Sheila Rusly..jadi extra ja..dia sound kat aku "jangan pandang kamera ye"
Quote edoraixora 8-7-2016 08:04 PM
Takziah....anak arwah bini den wahab tu berlakon jugak kan dedulu?

Arwah ngan pak latif borgiba tu sesame terer bersilat kan

Quote purpledesire 8-7-2016 10:18 PM
Innalillah..takziah buat keluarga allahyarham..
Quote tomet05 8-7-2016 10:54 PM
takxiah alfatihah
Quote rosmahisham 9-7-2016 12:35 AM
al fatihah..ank2 pompuan dia manis2 kan..rasanye bini dia pon pelakon klu x silap la.ank dia yg kwen dgn deen wahab tu manis n lembut jer.semoga rwah ditempatkn dikalangan mereka yg beriman aamin
Quote sepitsiput 9-7-2016 07:54 AM
al fatihah...

takziah Nora...norlie & den wahab
Quote sepitsiput 9-7-2016 07:56 AM
sedikit.info

arwah pernah tercalon FFM tahun 1989..filem Sayang Ibu lakonan ruby suparman & noraniza idris... pastu tahun 2006 arwah menang anugerah skrin tv3 drama Lebih Bisa Dari Jelatang

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 12:21 AM GMT+8 , Processed in 0.073489 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top