CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Pemuda Sanggup Kerat Pergelangan Kaki Nenek

20-6-2016 12:46 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 14903| Komen: 297

Description: Menurut laporan Bernama, seorang pemuda yang dipercayai penagih dadah bertindak memotong pergelangan kaki kiri seorang nenek di rumahnya di Kampun Tanjong Rendang, Lemal semalam.
Oleh : TS LOO



sumber foto: https://1.bp.blogspot.com/


Kebelakangan ini kes samun agak kerap berlaku berikutan kos saraan hidup yang semakin membebankan. Tapi yang menyedihkan kadang-kadang penyamun akan bertindak agresif akibat hajat tidak tercapai.

Terbaru, menurut laporan Bernama, seorang pemuda yang dipercayai penagih dadah bertindak memotong pergelangan kaki kiri seorang nenek di rumahnya di Kampun Tanjong Rendang, Lemal semalam.

Difahamkan, kejadian samun yang berlaku sekitar pukul 5 petang kemarin itu adalah berpunca daripada nenek yang bernama Mek Som Mat Diah itu enggan memberikan wang dan menyebabkan suspek berang.

Menurut saksi kejadian, sebelum dikerat kaki, mangsa nenek turut cedera di bahagian muka akibat ditumbuk oleh suspek.

Kini suspek diremen selama tujuh hari oleh Majistret Nohd Izuddin Mohd Shukri iaitu bermula hari ini sehingga Ahad depan bagi membantu siastan kes terbabit.- CARI


sumber foto: google image





sumber berita : www.Bernama.com

9

Bagus
28

Marah
21

Terkejut
23

Sedih
19

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (122 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shiedafaizal 19-6-2016 11:46 PM
Bodoh punya budak ::::
Quote sabbath_shalom 19-6-2016 11:47 PM
Potong kaki dia ikut hukum Qisas.

Potong tangan dia ikut hukum Hudud.

Baru Cash!!!
Quote sabbath_shalom 19-6-2016 11:47 PM
Potong kaki dia ikut hukum Qisas.

Potong tangan dia ikut hukum Hudud.

Baru Cash!!!
Quote Teh_90 19-6-2016 11:50 PM
sabbath_shalom replied at 19-6-2016 11:47 PM
Potong kaki dia ikut hukum Qisas.

Potong tangan dia ikut hukum Hudud.

sepatutnya lah...mat gian tu..
Quote prettyuglybabe 19-6-2016 11:51 PM
anak sapa la tu.. baru belasan tahun dah jadi taik dadah..
mesti anak yang baik, suka tolong mak bapak ni..
Quote MeetJoeFly 19-6-2016 11:54 PM
Anak dia lari la pulak... Huish sian org tua ni nak nggung sakit ngan rawatan
Quote biosfree 19-6-2016 11:56 PM
Kuasa DADAH......
Quote finesse 19-6-2016 11:56 PM
Risau pulak dgn nenek aku..
Quote TuntungReturn 19-6-2016 11:59 PM

budak kelantan abis rosak penangan pil kuda
Quote cupu 20-6-2016 12:00 AM
bahaya dadah sintetik ni...kesian kat nenek.kesian jgk kat bdk tu.umur muda lg.terjebak dadah.dh kritikal ketagihan ni..mest bdk miskin.klu berduit dia pau yg keluarga dia dulu..merasala kau dik kat lokap nant.satu mesia dok sumpah ko skrg.
Quote cHimo 20-6-2016 12:06 AM
entah laa.. baru 19 tahun.. abis laa kau dekk jadi lauk kalau kutip sabun kat penjara..
Quote armin 20-6-2016 12:13 AM
siannya
Quote mak_wa95 20-6-2016 12:14 AM
sabbath_shalom replied at 19-6-2016 11:47 PM
Potong kaki dia ikut hukum Qisas.

Potong tangan dia ikut hukum Hudud.

potong tengkuk jer..
sekali harung..mati

sampah masyarakat,bela pun xde makna
Quote shamsadis 20-6-2016 12:37 AM
Yg  edar dadah yg hisap dadah patut dihukum mati, esok lusa dia kokak kaki korg plak
Quote chiquititamichi 20-6-2016 12:51 AM
Kesiannye nek som...ada ank pompuan 50 an lari selamatkan diri sndiri jah....tinggalkan mak sorang2 kene tetak...ce kalau mak nye dulu tinggalkan anak...selamatkan diri..for sure kene hencap si mak.....
Yg budak dadah tu mmg ley pakai.... patut g tetak mak ayah sndiri dulu...
Quote kemaruk 20-6-2016 01:41 AM
penagih tu buddha siam kan?
Quote amone 20-6-2016 01:49 AM
kesian kat nenek tu....
Quote ~boolean 20-6-2016 02:12 AM
Kalau aku jadi anaknya pun aku larikan diri... minta pertolongan..
Umur dah 50, apa sangat kudrat yang ada. Kauorang yang muda pun tak mampu nak lawan mat pit, tak usah lah nak hencap sangat..

Lebih elok lari..dari dua2 mati dibunuh orang tak tahu siapa yang serang...
Quote Syd 20-6-2016 05:02 AM
kemaruk replied at 20-6-2016 01:41 AM
penagih tu buddha siam kan?

Kalu ikut nama dia, Fikri.

Mcm nama org Isle.

Jap, tepek info.

Lihat semua komen(297)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 01:20 AM GMT+8 , Processed in 1.423353 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top