CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Salam Bukan Bermaksud Sudah Berdamai - Sufi AF

19-5-2016 10:09 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 11623| Komen: 54

Description: “Saya masih belum berdamai tetapi hanya bersikap profesional.
oleh Adib Za

Penyanyi Sufi AF yang sebelum ini mempunyai persengketaan dengan bapa tirinya selepas mendakwa pernah mengalami penderaan seksual mahu peminat tahu bahawa dia belum berdamai dengan lelaki itu.


Ini kerana ada pihak yang mengatakan sedemikian selepas terlihat Sufi bersalaman dengan Ariff Dollah. 

Menjelaskan perkara itu kepada Harian Metro, Sufi berkata,

“Saya masih belum berdamai tetapi hanya bersikap profesional. Tiada istilah kami sudah berdamai. Takkan hanya dengan satu salam pada malam itu saya sudah memaafkan dia. Namun saya gembira dan berbesar hati apabila Arif dan rakan-rakan dari Singapura datang menyokong saya”

“Bagi saya, apa yang saya lakukan lebih kepada bersikap profesional kerana saya percaya kami pasti akan bertemu dalam mana-mana majlis hiburan. Jadi, tiada sebab untuk saya mengelak daripada berjumpa dengannya,” ujarnya. 


Sudah pasti bukan mudah melupakan apa yang berlaku lebih-lebih bila melibatkan sesuatu yang menyentuh maruah diri. Namun pujian buat Sufi kerana mengaku mahu terus menjadi profesional dalam bidang ini. - CARI Infonet


Sumber: Harian Metro

foto Ihsan Rotikaya

29

Bagus
21

Marah
39

Terkejut
21

Sedih
20

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (153 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote batman_2007 18-5-2016 10:18 PM
Jujur nye ko dik..
Quote batman_2007 18-5-2016 10:18 PM
Jujur nye ko dik..
Quote batman_2007 18-5-2016 10:18 PM
Jujur nye ko dik..
Quote batman_2007 18-5-2016 10:18 PM
Jujur nye ko dik..
Quote batman_2007 18-5-2016 10:18 PM
Bordow nya sampai 5 post. :

Mohon momod delete
Quote lampor 18-5-2016 10:21 PM
ceciter sket penderaan sexual yg sufi dapat tu cmne?? adakah molest, ringan2, bareback, bdsm, atau setakat cakap lucah??
Quote enchikfitz 18-5-2016 10:23 PM
batman_2007 replied at 18-5-2016 10:18 PM
Bordow nya sampai 5 post. :

Mohon momod delete

amboi dekkkkk
Quote enchikfitz 18-5-2016 10:25 PM
lampor replied at 18-5-2016 10:21 PM
ceciter sket penderaan sexual yg sufi dapat tu cmne?? adakah molest, ringan2, bareback, bdsm, atau s ...

Ai pernah baca thread dulu, takat hisap-hisapan jah
Quote putehkundor 18-5-2016 10:27 PM
Takat hisap2 jah...tak luak pun.
Kalau kak teh rela jahh
Quote mr.Ray 18-5-2016 10:36 PM
putehkundor replied at 18-5-2016 10:27 PM
Takat hisap2 jah...tak luak pun.
Kalau kak teh rela jahh

tapi yang i tau sufi yang disuruh hisap konk si arif tuu. kak teh rela ke nak hisap si arif tewww?  
Quote RatuDunia94 18-5-2016 10:45 PM
putehkundor replied at 18-5-2016 10:27 PM
Takat hisap2 jah...tak luak pun.
Kalau kak teh rela jahh

rela ye kak?



Quote enchikfitz 18-5-2016 10:48 PM
putehkundor replied at 18-5-2016 10:27 PM
Takat hisap2 jah...tak luak pun.
Kalau kak teh rela jahh

Chub chaser sgt chuols
Quote sukacactus 18-5-2016 10:49 PM
Oh...sblm ni mmg xtau bentuk penderaan seksual yg sufi kena...takziah la dik sufi
Quote Jajabeans 18-5-2016 11:14 PM
Asal gosip sufi je mesti gosip pasal ni. Muakk menjak kua af, sendu plak. Xtau cane bleh menang
Quote BanyuBiru 18-5-2016 11:22 PM
ker ariff dollah ni yg tarik manboobs dia sampai jelas kekdahnya hahahaharu
Quote chaintea 18-5-2016 11:45 PM
xde citer baru ke? yawnnnn
Quote mieymiey 19-5-2016 07:04 AM
Sufi dan Tegar dua-dua dah merasa si Arif punyerrrr ittewww
Quote watachiwa 19-5-2016 07:58 AM
kene cabul dgn apak tiri ke dia nih
Quote drivethru 19-5-2016 09:02 AM
Muka copy paste roslan shah. Ponen lorong chua chu kang.

Lihat semua komen(54)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 10:08 PM GMT+8 , Processed in 0.088938 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top