CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Diganggu Bekas Suami, Fasha Sandha Lapor Polis

17-5-2016 10:20 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 61991| Komen: 1104

Description: Fasha tidak menafikan telah membuat laporan polis
oleh Adib Za

Kisah pelakon Fasha Sandha sering diganggu oleh bekas suaminya Jejai telah menjadi perhatian di media selepas pelakon itu dikatakan telah membuat laporan polis berhubung hal itu. 


Memetik laporan Harian Metro, Fasha tidak menafikan telah membuat laporan polis, namun enggan mengulas panjang ketika ditanyakan hal berkenaan. 

Malah, dia menyerahkan kes itu kepada pihak peguam dan juga polis untuk tindakan lanjut. 

"Saya tidak mahu komen lanjut kerana kes ini sudah diserahkan kepada pihak peguam dan polis," ujarnya kepada Harian Metro. 

Sebelum ini ada ura-ura Fasha yang telah bercerai Januari lalu, membuat laporan polis kerana Jejai dikatakan memasuki kediamannya tanpa kebenaran. - CARI Infonet


Sumber: Harian Metro

Foto Ihsan Rotikaya

14

Bagus
5

Marah
16

Terkejut
9

Sedih
10

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (73 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote arffa 17-5-2016 08:07 AM
mmm masa hidup bersama taknak jaga bebetul. ni dah gila talak pulak.
Quote FARRAZOOL 17-5-2016 08:07 AM
Dh giler talak ke si jejai tu
Quote FARRAZOOL 17-5-2016 08:08 AM
Dh giler talak ke si jejai tu
Quote Nham22 17-5-2016 08:08 AM
Aku bayangkan mase jejai mengugut depa tu jejai sambil mabuk2...boleh?

#antinasilemakbasi kate smfaisal...
Quote unoryah 17-5-2016 08:10 AM
kalau fasha tak suka tak payah kacaulah jejai, memalukan keluarga prominent je....
Quote dreamy_forest 17-5-2016 08:11 AM
belum move on lagi rupanya
Quote Mizlyn 17-5-2016 08:13 AM
hekelehh.. dah cerai ko buat la cara cerai...
la ni..faden muker..
Quote fizamn 17-5-2016 08:14 AM
baru satu pihak.. kita tgk drama fs v jejai.. heheheh variasi rr v aidil, awie v rozana ... ape pun drama sebabak abby v norman & memey mmg champion.. sbb last last semua hepi hepi...
Quote sipendiam 17-5-2016 08:16 AM
ada hantar belon selori tongkang tak
Quote noraidil_06 17-5-2016 08:17 AM
Bahagia la mak dia tgk ank gile mcm ni.  Sian kt fasha & jejai
Quote alieyrina 17-5-2016 08:20 AM
Macam2...jgn anak2 jd mangsa sudah..x kesianka tgk muka anak...
Quote noreen 17-5-2016 08:22 AM
tahniah raja noora....kerana menyokong anak dari belakang
Quote Syd 17-5-2016 08:27 AM
noraidil_06 replied at 17-5-2016 08:17 AM
Bahagia la mak dia tgk ank gile mcm ni.  Sian kt fasha & jejai

anak dia yang lain, cerai elok jah.

jejai neh jah tak kuat antibodi.
Quote chinta89 17-5-2016 08:29 AM
sian plk jejai.. dia cerai pasah bukan dari kerelaan kan? btl2 drama sgt kesah deols~

mak jejai d luar sana, biarkan anak tentukan hidup diorg sdiri. kalau x, merasa la anak gila talak kat bekas bini..
Quote noraidil_06 17-5-2016 08:30 AM
Syd replied at 17-5-2016 08:27 AM
anak dia yang lain, cerai elok jah.

jejai neh jah tak kuat antibodi.

Yg lain cerai sbb mmg nk ceraikan?
Quote amyza 17-5-2016 08:30 AM
Dengar tadi kat radio,terus masuk cari .
Sayang betul jejai kat fasha. Kesian pulak.
Quote mokcikKSKB 17-5-2016 08:31 AM
Edited by mokcikKSKB at 17-5-2016 08:35 AM
Syd replied at 17-5-2016 08:02 AM
Fasha serah peguam, polis
Oleh: Rudy Imran Shamsudinimran@hmetro.com.my



Jejai nak romen barang sekali dua letew...kepingin dakapan hangat pasah.
Quote januarybaby 17-5-2016 08:31 AM
Syd replied at 17-5-2016 08:27 AM
anak dia yang lain, cerai elok jah.

jejai neh jah tak kuat antibodi.

tak kuat antibodi
Quote KIKIKI90 17-5-2016 08:32 AM
drama sangat... dah org tak sudi..yg terhegeh-hegeh tu kenape? masa ko ngn dye takde plak ko nak hargai betul, kan dah merasa... jgn melampau sudah

Lihat semua komen(1104)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 09:16 PM GMT+8 , Processed in 0.206628 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top