CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Elizad Juara Gempak Superstar, Raih RM100,000

16-5-2016 10:08 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 119603| Komen: 2193

Description: Pada malam tadi, program Gempak Superstar yangn penonton program Gempak Superstar...

Oleh : Dean BZ

Foto - BHplus


Pada malam tadi, program Gempak Superstar yang menampilkan barisan pelakon berentap dalam pertandingan lakonan dan nyanyian, telah pun melabuhkan tirainya.

Pelakon Siti Elizad menepati ramalan penonton program apabila diumumkan sebagai juara untuk musim pertama program itu yang telah berlangsung di Pinewood Studio, Johor Baru, malam Ahad.

Elizad membawa pulang hadiah utama berupa wang tunai berjumlah RM100,000, beserta trofi sumbangan Astro.

Naib kedua dimenangi oleh pelakon, Sherry Ibrahim sekali gus membawa pulang wang tunai RM25,000 dan sebuah trofi.Selain itu, Sherry turut menerima Anugerah Terlajak Gempak Superstar.


Tempat ketiga dimenangi oleh Arja Lee dengan membawa pulang wang tunai RM15,000 dan trofi. Manakala tempat keempat dan kelima pula adalah milik pelakon Soffi Jikan dan Nazim Othman.

50 peratus undian adalah dari penonton manakala selebihnya daripada undian pihak juri profesional.

Pertandingan itu disiarkan secara langsung menerusi saluran Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123). 

Amy Mastura dan Fauziah Ahmad Daud adalah juri tetap untuk program ini manakala Datuk Yusof Haslam dijemput sebagai juri undangan. CARI Infonet.

Antara barisan pelakon yang menyertai program Gempak Superstar.


6

Bagus
12

Marah
3

Terkejut
12

Sedih
12

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (55 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zoe1511 29-3-2016 04:52 PM
ini ke rancangan menyanyi tu
Quote kakasotong 29-3-2016 04:53 PM
Boleh tahan ramai rogayah join program ni
Quote AshkieLa 29-3-2016 05:01 PM
soffi Jikan je yg nampak jantan sikit walau keding...
Quote ramaramu 29-3-2016 05:03 PM
heh?? apakah? awat bunyi sumbang mambang je?
Quote pearl.silver 29-3-2016 05:13 PM
Vote tacacilla...,,
Quote tomet05 29-3-2016 11:06 PM
pengacar tangan gayah sangat kan
Quote tobobon 29-3-2016 11:24 PM
gigihnya arja tuuu.. berjaya juga heols ikut pertandingan menyanyi dlm tv
Quote Marsiah 29-3-2016 11:26 PM
Gigih uollls izreen masuk walhal suara hauk! Dgr dkt smule over naw naw!
Quote datinamanda 29-3-2016 11:32 PM
konfem2 arja lee menang
heshe je yang boleh tahan sedap sikit.
#TeamTekLing
Quote cikgojesss 29-3-2016 11:33 PM
motif busuk ahmad tetiba nak jadi host.. meols syak heshe punya skill pengacaraan akan menten busuk..
Quote Managerara 29-3-2016 11:34 PM
Alaaa arja lee tu plzzz lahh..ko memang budak af x laku kan..semakla ::
Quote Duta lover 29-3-2016 11:35 PM
Suara arja sedap
Apa2 nua jeng
Quote beta_carotene 30-3-2016 12:20 AM
meols ngevote for my sweetness Tasha Shilla !!!!

#TekLing #beautiful #idol #instaling
Quote enchikfitz 30-3-2016 12:35 AM
Meols rooting Nurul Hati Kama!

Tak sabar nk tgk heshe improvise lagu Hati Kama di atas pentas Gempak Superstars!

cc @sepitsiput @sayang_mulut @katibism



Quote RatuDunia94 30-3-2016 03:44 AM
Sepatutnya ada tiz zaqyah. Suara sheols bley tahan.. Tp sah2 la sheol xkan join show pprt ni..
Hamboi kak Nurul Othman gigih join. Merasa la perform lagu Iboq sambil panjat galah atas stage kann..
Quote HEeIM 30-3-2016 07:47 AM
oh patutlah.. ada tertengok iklan semalam..
me rasa dazrin tu pun boleh tahan jugak kot..
penah dgr dia nyanyi ost drama jodoh.. kira ok laa..
Quote d_dalia 30-3-2016 07:50 AM
Edited by d_dalia at 29-3-2016 11:51 PM

iols semestinya akan vote Nazim othman
#vote4nazimoppa #gayahsletopp #suaratakbestpuntakpelah
Quote rania_maira 30-3-2016 07:55 AM
Awat kilafairy xdak? X syok ahhh
Quote hazmireen 30-3-2016 08:01 AM
Edited by hazmireen at 30-3-2016 08:02 AM

Betty pun boleh nyanyi sedap lagi worr tapi betty ni kira pelakon eh?

Lihat semua komen(2193)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 10:44 PM GMT+8 , Processed in 0.098125 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top