CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Video@CARI Gaya Hidup Lihat artikel

Kenapa Lelaki Maskulin Sering Dilabel Homoseksual?

3-3-2016 02:23 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 7657| Komen: 23

Description: Tetapi, adakah lelaki maskulin sering menjadi pilihan untuk dijadikan pasangan hidup?


 Artikel Oleh Izzah AbbasyVideo Oleh Izzah Abbasy, FirdausZ l Suntingan Visual: FirdausZ



Maskulin adalah merujuk kepada sifat-sifat kelakian seperti cara mereka berfikir, berpakaian, bertindak dan cara pergaulan dengan orang sekelilingnya. Lelaki maskulin juga dikategorikan sebagai lelaki yang bijak mengekspresikan diri mereka dengan ciri-ciri lelaki sejati dan sentiasa menunjukkan dirinya yang 'macho'.


Lelaki maskulin memiliki wajah fotogenik jika bergambar dan terlibat dalam sesi fotografi. Sekaligus, hasil yang diberi pasti memukau pandangan sesiapa saja.

Tetapi, adakah lelaki maskulin sering menjadi pilihan untuk dijadikan pasangan hidup? Ada yang senang dan selesa dengan lelaki maskulin namun tidak kurang menjauhinya kerana mereka dikatakan agak cerewet dan memilih orangnya.

Tak kurang juga ada yang menyatakan bahawa mereka tidak berminat dengan wanita dan cenderung kepada kaum sejenis. Betul ke? - CARI Infonet

11

Bagus
12

Marah
9

Terkejut
12

Sedih
7

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (59 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote qronaldo7 3-3-2016 02:58 PM
Iols xbrapa maskulin
Quote Artemesiaa 3-3-2016 05:25 PM
Biasa le byk yg salah faham dan akibat nila setitik rosak susu sebelanga kekdahnya
Quote fantasy_gurl 3-3-2016 05:43 PM
seram smpi conpius nak bezakan dieorg ni... tkt dpt yg x tulen... tulen ke bang??? hahaha
Quote lashes 4-3-2016 01:10 AM
Base on my experience..sb iols ade kenal beberapa lelaki maskulin dan dorang mmg gay..kalo tgk luaran mmg nmpk mr perfect..tp dalaman sonsang 360..huhuu
Quote Mary_jane 4-3-2016 02:18 AM
Sebab rapi ya amat mengalahkan pompuan, tu kalau get ready nak keluar makan sejam juga touch-up.
Quote bangang4 4-3-2016 05:09 AM
lelaki hensem ni sombong/ego sgt ke? aku ni biasa2 je tapi benda boleh bayang. cuba bayangkan, kalo korang perempuan atau lelaki cantik/hensem ni, mesti ramai yg gila. masa korang baru kenal dunia tu korang rase benda ni satu anugerah, tapi bila dah lama2 tu, akan wujud rasa rimas, MESTI akan ada rasa rimas, tak tertanggung nak layan sekor2. ramai sgt, yg hensem/cantik pun  nak merasa ade sorang je awek atau boypren mcm org len, nk dirikan rumahtangga, abis kalau dah ramai sgt peminat, bila kena reject, masih boleh dikategorikan sombong ke org2 mcm ni?

then? bila dah kena reject tu, mula lah anggapan2 negatif berlegar dlm palotak tu. nak kata lelaki maskulin ni gay la, ape la.
Quote bangang4 4-3-2016 05:15 AM
Tapi betul, lelaki songsang ni biasanya terlalu kemas, bukan siket2, tapi kemas tahap maksimum. biasanya bapok pun diorang layan, haramjadah.
Quote Orix 4-3-2016 03:23 PM
Edited by Orix at 4-3-2016 03:25 PM

Ciri laki gayah based on penampilan dari mata kasar iols :

Suka pkai beg kepit mcm CR n beckham slalu bawak tu.
Suka pkai kasut yg bertali reben tayang buku lali tu
Pkai mekap n compact powder
Rambut licin berkilau2 dgan pomade segala
Quote salimrock 4-3-2016 05:25 PM
mereke cemburui tu
Quote Ferr_Remy 5-3-2016 09:47 AM
Aq pun nyampah laki berdandan mengalahkan pompuan. Sah gay. Jilakeee
Quote kucingsenyum 7-3-2016 11:15 AM

kat maner yg x cukup maskulin tu??
Quote qronaldo7 7-3-2016 11:16 AM
kucingsenyum replied at 7-3-2016 11:15 AM
kat maner yg x cukup maskulin tu??

penampilan
Quote kucingsenyum 7-3-2016 11:26 AM

adekah penampilan anda seperti gugurl? aww awww
Quote qronaldo7 7-3-2016 11:36 AM
kucingsenyum replied at 7-3-2016 11:26 AM
adekah penampilan anda seperti gugurl? aww awww

xjgk sbb ade misai janggut.
Quote kucingsenyum 7-3-2016 11:51 AM
qronaldo7 replied at 7-3-2016 11:36 AM
xjgk sbb ade misai janggut.



maskulin dah tu..
suara bagi macho sket je
yang penting q streettt no konar2...hahaha

Quote qronaldo7 7-3-2016 11:53 AM
kucingsenyum replied at 7-3-2016 11:51 AM
maskulin dah tu..
suara bagi macho sket je
yang penting q streettt no konar2...hahaha ...

hahaha. xleh ubah dah tu
Quote lurve82 7-3-2016 12:15 PM
bapak gula hakak hagak maskulin jgk...tp dia bukan gay...hakak suka lelaki maskulin...bersih dan kemas...tp klu dh smpi pki lip balm tu hakak mmg no no no la...
Quote ladybird_ 7-3-2016 05:04 PM
Maskulin cam fahrin ahmad tu ok.. kalau dah dlm beg ada brg mekap bagai.. tu lebih
Quote febreze 19-3-2016 01:01 PM
tengok la FB SadoMen Spa..bersepah abg sado gay

Lihat semua komen(23)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 01:09 AM GMT+8 , Processed in 0.094372 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top