CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Comelnya Hanis Zalikha Dengan Gambar 'Baby Bump'

25-2-2016 04:12 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 18724| Komen: 91

Description: Comel kan nampak sopan dan manja ...


Oleh : Fyruz Hanna

Pasangan romantis, Hanis Zalikha yang juga isteri kepada pelakon Hairul Azren kelihatan 'melting' berdua dalam gambar yang dimuatnaik di instagram.

Semakin kelihatan perutnya yang semakin membulat. Pasangan ini bernikah sekitar bulan Jun tahun lalu dan kini Hanis mengandung anak sulung hasil perkahwinan mereka.

Comel kan nampak sopan dan manja sahaja Hanis dengan pakaian dengan baby bumpnya.

Walaubagaimana pun, pasangan ini masih lagi tidak mendedahkan jantina bayi mereka. -CARI Infonet.

sumber: mediahiburan
21

Bagus
19

Marah
26

Terkejut
20

Sedih
25

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (117 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote barfi 25-2-2016 04:14 PM
Cantik juga hanis kalau senyum tutup mulut.

Kalau buka mulut dah macam takahara suiko pulak

Moga dipermudahkan segala urusan ko ya keknis. Moga ok2 saja dengan somi ko.
Quote opie5662 25-2-2016 04:17 PM
Takde la comel mane....biase2 je....next....
Quote tomet05 25-2-2016 04:17 PM
tahniah lah  ..
Quote missHIJAU 25-2-2016 04:20 PM
untungla preggy badan xnaik
Quote Adeakukesah11 25-2-2016 04:20 PM
Thread ni bakal sendu. Percayo lah
Quote makton 25-2-2016 04:20 PM
menten je badan x naik...
Quote weirdwaniey 25-2-2016 04:21 PM
Tudung cakenis dia tu, lilit kat leher..xrasa tercekik ke
Quote ariellin 25-2-2016 04:22 PM
aku suka bujibu kucen dorang sejenis muka takda perasaan kekdahnya si bujibu tu
Quote embun 25-2-2016 04:24 PM
tahniah...
semoga dipermudahkan proses kelahiran dan dpt baby yg comel..
Quote mesmerize 25-2-2016 04:24 PM
comel keknis. muka dia plump2 gitu. takde cengkung takde terlebih tembam.
Quote maxim 25-2-2016 04:35 PM
@awoks ur feveret
Quote noraidil_06 25-2-2016 04:37 PM
Adeakukesah11 replied at 25-2-2016 04:20 PM
Thread ni bakal sendu. Percayo lah

Kec mak dia berjaya hijack thread ni.
Quote suterabiru123 25-2-2016 04:40 PM
iols riso sominya terpijak kain baju bini n jatuh tersembam....
Quote caplimau 25-2-2016 04:43 PM
perut nmpk mcm anak pompuan..
tapi apsal nmpk kurus, aritu tgk dlm raikan cinta mcm badan da naik je
Quote lionsleepin 25-2-2016 04:44 PM
noraidil_06 replied at 25-2-2016 04:37 PM
Kec mak dia berjaya hijack thread ni.

Tahniah kaka. Dah nak masuk dua cucu uols..lalallalalalal
Quote Adeakukesah11 25-2-2016 04:44 PM
noraidil_06 replied at 25-2-2016 04:37 PM
Kec mak dia berjaya hijack thread ni.

Ohh la
Kira selama ni mmg dah ade percubaan nk hijack ke caner ni?

Kahkahkah
Quote crazypink 25-2-2016 04:49 PM
Untung la badan tak naik masa preggy takyah susah nak diet nanti lepas bersalin

Semoga dipermudahkan keknis
Quote Adelisa 25-2-2016 04:59 PM
barfi replied at 25-2-2016 04:14 PM
Cantik juga hanis kalau senyum tutup mulut.

Kalau buka mulut dah macam takahara suiko pulak

Ya rabbi sis iols tbayang gmbo kawin takahara itu yg bt mata juling muke pelik alahaiii
Quote CARI-SFG 25-2-2016 05:02 PM
Adeakukesah11: Thread ni bakal sendu. Percayo lah


yeke Adeakukesah11?

Lihat semua komen(91)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:20 AM GMT+8 , Processed in 0.076296 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top