CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Betulkah Lara Alana Host Anugerah Meletop Era (Ame)?

25-2-2016 10:44 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 35981| Komen: 257

Description: Mungkin juga gimik ataupun benar...


Oleh:  Fyruz Hanna

Hai... biar betul...

Mungkin juga gimik ataupun benar, desas-desus berbunyi Lara Alana, anak pasangan Scha dan Awal dikhabarkan bakal menjadi sebahagian daripada hos  AME.


Ramai yang menelah ia sebahagian daripada gimik Astro dan ada juga yang tidak senang dengan kehadiran si cilik ini kerana dikatakan terlalu awal untuk menceburi bidang ini.

Ada yang merisaukan adalah ketahanan kanak-kanak kecil ini diatas pentas kerana kanak-kanak biasanya cepat hilang 'mood' dan meragam.

Apa kata anda? Perlu ke? Kanak-kanak seusia Lara yang masih tidak mampu berkata-kata memeriahkan pentas pengacaraan AME? - CARI Infonet.
42

Bagus
26

Marah
33

Terkejut
18

Sedih
26

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (166 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote katakau 24-2-2016 11:19 AM
tak kan lar kot..maybe antara awal or scha yg jadi pengacara..lara nie just gimmick jer..
Quote CrowneGlory 24-2-2016 11:19 AM
Xkan desperado sampai mcm tu...kalau ecah atau noah wong akak ok je
Quote jelitayu 24-2-2016 11:22 AM
payah2...bagi lara...ecah...noah je la yg mengacara...baru meletop konsepnya....
Quote MistrezHermanaz 24-2-2016 11:22 AM
setakat nk lari2,acah2 turun stage,baik xyah..membazir masa je
Quote MH37O 24-2-2016 11:24 AM
kesian budak ni...tak dpt nak membesar spt kanak2 ribina yg lain...mak pak bodoh gila glamer...
Quote mesmerize 24-2-2016 11:26 AM
cameo apprearance je kot
Quote DahliaTulip 24-2-2016 11:28 AM
MH37O replied at 24-2-2016 11:24 AM
kesian budak ni...tak dpt nak membesar spt kanak2 ribina yg lain...mak pak bodoh gila glamer...

Mak nye cool je..apak nye yg over
Quote barfi 24-2-2016 11:38 AM
Lara ni biasa2 je. Oklah as budak2
Quote hyie 24-2-2016 11:39 AM
CrowneGlory replied at 24-2-2016 11:19 AM
Xkan desperado sampai mcm tu...kalau ecah atau noah wong akak ok je

noah wong anak sapa sis?
Quote rosasa 24-2-2016 11:42 AM
noah wong who??

Quote suterabiru123 24-2-2016 11:42 AM
ecah- lara --- kesian tua sebelum usia... pling kesian ecah..kecik2 jd mangsa fesyen mak ayah gila glam
Quote naina 24-2-2016 11:42 AM
Makin besar makin gebu budak ni
C0mel..dressing pun ringkas
Sdap mata tgk..nampak bersih dan wangi
Quote taksukapeanut 24-2-2016 11:43 AM

anak yasmin hani

Quote sepitsiput 24-2-2016 11:43 AM
DahliaTulip replied at 24-2-2016 11:28 AM
Mak nye cool je..apak nye yg over

Rasanya bapak dia yg gila glamor. Maknya jrg2 skali upload gmbr anak..bapaknya beria2 mempromosikan anak.

Quote 4everMore 24-2-2016 11:53 AM
Lara ni cute tp jgn over expose..sian la bdk2 ni bkerja waktu kanak2 baik si lara,ecah,noah atau anak sesape pun..klu da remaja tu ok la cket.
Quote minahsleepy 24-2-2016 12:00 PM
mungkin lara pengacara acara kapet merah
Quote caplimau 24-2-2016 12:04 PM
budak tu pandai ckp pun tak, ape kejdahnye nk jd pengacara..
Quote prettyuglybabe 24-2-2016 12:08 PM
jangan jadi macam pelakon budak yang sorang tu sudah..
overrated ya amat.. masa kecik ye la comel..
sekali dah besar, duduk sebelah spin baru nampak cantik..
Quote nebulagazer 24-2-2016 12:15 PM
Tak belaja dr kea britney ngn miley cyrus la dorg ni
Akta buruh mane
Underage ni

Lihat semua komen(257)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:04 AM GMT+8 , Processed in 0.068153 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top