CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ashraf Muslim Lega Isteri-Isterinya Tutup Akaun Ig

24-2-2016 10:29 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 20263| Komen: 133

Description: “Alhamdulillah saya sangat bersyukur apabila isteri-isteri saya dapat hidayah untuk menutup laman Instagram
Oleh Adib ZA

Pada masa ini, banyak gosip di kalangan artis yang didapati berpunca daripada akaun Instagram mereka. Biasalah, apa sahaja yang dimuat naik ada sahaja yang tidak kena di mata netizen.


Bagi mengelakkan banyak masalah berbangkit pada masa akan datang, kedua-dua isteri Ashraf Muslim iaitu Noor Dayana dan juga Wan Sakinah mengambil keputusan untuk menutup akaun Instagram mereka. 

Perkara itu diberitahu sendiri oleh Ashraf yang bersyukur dan lega dengan tindakan isterinya. Bercakap kepada Mstar Online, Ashraf meluahkan,

“Alhamdulillah saya sangat bersyukur apabila isteri-isteri saya dapat hidayah untuk menutup laman Instagram mereka dan tidak lagi berkongsi gambar-gambar keluarga kami”

“Saya sudah nasihatkan untuk tutup laman sosial itu sejak setahun lalu, namun tidak memaksa sehingga mereka sendiri dengan rela hati menutupnya,” ujarnya. 

(Sumber foto: Thephotolicious)



“Biar saya seorang sahaja yang ada laman sosial kerana saya perlu promosikan drama-drama yang saya terbitkan, mereka bukan artis untuk berbuat begitu. Anak-anak pun saya tidak mahu ada laman sosial kerana mereka adalah ahli syurga dan tidak ada dosa lagi (belum cukup umur), jadi mengapa perlu dedahkan mereka kepada perkara tidak bermanfaat,” katanya lagi. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Mstar Online
21

Bagus
13

Marah
19

Terkejut
16

Sedih
20

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (107 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote anarina 24-2-2016 09:30 AM
Biar saya saja ada laman sosial.....
Quote chinta89 24-2-2016 09:32 AM
yelah ashraf.. demi kebahagiaan rumahtangga bautlah apa yg patut.

tp iols rasa satu je yg menjadikan rumahtangga dia berjaya bertahan. sb dayana sanggup terima dia ada madu.cuba kalau dayana kompem nk cerai? ujung2 tgal kinah n ashraf kena kecam n cerca netizen habis keturunan perampas laki org dan gatal nk berbini lain.

tp dayana dah redha so aman2 saje. kinah lak kalau kau dh rampas laki org dan sibuk nk berebut serap hanya milik kau, ganda2 lagi ko jahat, rmps laki org satu hal wat perangai bodo satu hal. so, kinah pun lulus lah sbg penambah keharmonian rumahntangga deols bertiga plus serap pun cuba adil takde la sibuk nk bkepit ngn yg muda aje.

tp kita d luar ni x tau sape melebihkan sape n sape yg kurang, biarlah kisah mereka bjalan lebih baik dan kesilapan lama tu deols baiki.

eh pjg lak aku melalut.
Quote Suchi 24-2-2016 09:40 AM
mcm best plak sebut 'isteri-isteri saya'

ok ler tuh tutup ig, tak perlu nk hadap komen2 dr peminat yg acah2 pakar motivasi, kaunselor umah tangga, setazah laman sosial, peguam syarie, pengurus umahtanggaorglain..
Quote rosasa 24-2-2016 09:46 AM
ok la tu..akak ada ig pun sebulan sekali je bukak, radanya tak perlulah akak delete ig
Quote antidote 24-2-2016 09:51 AM
nampak kuat genggaman cinta kinah kat ashraf. sampai senget tgn kanan ashraf, dan abis ronyok lengan baju beliau.

dayana plak nampk lembut je dia pegang..soft gituu
Quote Shahreen74 24-2-2016 09:53 AM
saya xde ig pun... xde kepentingan... so x payah la nak berig-ig nih... lgpun xde masa nak layan...

Quote haziraf 24-2-2016 09:54 AM
IG ni tempat nak show off saja...
Quote red_velvet 24-2-2016 09:58 AM
Edited by red_velvet at 24-2-2016 10:00 AM

Tutup bukak account ig pun blh kire dpt hidayah .... insap iols... kire iols y masih ade acc ig n pesbuk ni jauh dr hidayah kah?

Btw abam serap, bila nk wt photoshoot utk baby anas bg pihak dayana? Iols tertunggu2 .. dulu msa sarah kemain eksaited berphotoshoot dan2 lpas abih hari.... majlis aqiqah suma cukup. utk anas n adam x de ke ?
Quote Lollipop111 24-2-2016 09:59 AM
sy plg setuju statement plg last...anak2x nh tak usahlah berIG..
Quote Lollipop111 24-2-2016 10:01 AM
red_velvet replied at 24-2-2016 09:58 AM
Tutup bukak account ig pun blh kire dpt hidayah .... insap iols... kire iols y masih ade acc ig n pe ...

nasib baek depa dh tutup IG, klu sis tulis mcm tuh kt IG dorg, mau sentap dayana ngn ashrap....
Quote mokcikKSKB 24-2-2016 10:05 AM
Depa tutup ig ke bukak ig ke x bnanah pun fuki sis changa..
They r not relevant in the industry.why bother *flipselendangkepamdivaAA
Quote noraidil_06 24-2-2016 10:11 AM
Meluat mamat fake ni
Quote prettyuglybabe 24-2-2016 10:15 AM
ye la.. gaduh cerai ke takde sapa tau..
kang gambor dia takde kat ig bini ni, orang speku kat bini lagi satu..
kang gambor dia takde kat ig bini lagi satu, orang dok memaki bini ni..
tak habis-habis nak nyibuk hal rumahtangga orang..
Quote swayne 24-2-2016 10:16 AM
antidote replied at 24-2-2016 09:51 AM
nampak kuat genggaman cinta kinah kat ashraf. sampai senget tgn kanan ashraf, dan abis ronyok lengan ...

haha. gigih i scroll semula keatas dan tengok.
Quote Gigirl769 24-2-2016 10:18 AM
red_velvet replied at 24-2-2016 09:58 AM
Tutup bukak account ig pun blh kire dpt hidayah .... insap iols... kire iols y masih ade acc ig n pe ...

anas n adam? dpt twin ke..?? rezeki berganda gitewww..
Quote Duta lover 24-2-2016 10:18 AM
Aku suka je ig
Less drama
X suka leh unfollow

Kalau kt fb, byk negative vibe
Kita xnk tgk pun
Tertgk bila org share itu ini

Quote barfi 24-2-2016 10:26 AM
Habih tu ko bila plak nak tutup IG seraf
Quote sunshinelady 24-2-2016 10:36 AM
chinta89 replied at 24-2-2016 09:32 AM
yelah ashraf.. demi kebahagiaan rumahtangga bautlah apa yg patut.

tp iols rasa satu je yg menjadi ...

betul la tu noks. dayana mmg payung emas, sangat redha. kita ni tak tau mampu ke nak jadi gitu if kuasa Allah swt jadi kat kita. si kinah tu pun dah mendapat hidayah la kot tak berkelakuan bodo nak tunjuk sangat rebut-rebutan padahal isteri kedua je.
asrap pun nampak mcm adil.
betul ke tu?
oh well, kita pun tak tau apa yg jadi hal rumahtangga diorang. tak ada hak pon nak tau or sibuk2 kan.
kita yg rakyat marhain ni doakan je lah kebahagiaan mereka.


Quote maxim 24-2-2016 10:38 AM
barfi replied at 24-2-2016 10:26 AM
Habih tu ko bila plak nak tutup IG seraf

kan die ckp die perlukan ig dia utk promote drama

Lihat semua komen(133)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:40 AM GMT+8 , Processed in 0.072993 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top