CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mia Ahmad Bercinta Dengan Penjaga Gol JDT?

23-2-2016 11:16 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 46098| Komen: 151

Description: Mia Ahmad juga sanggup datang ke Johor Bharu semata-mata kerana Izham membuat kejutan hari jadinya
Oleh Izzah Abbasy

Pelakon Mia Ahmad, 28 dikatakan bercinta dengan penjaga gol JDT Izham Tarmizi, 24. 

Dakwaan ini bukan sahaja andaian kosong tetapi beberapa status dan gambar mereka di laman Instagram menjawab segalanya.

Mia Ahmad juga sanggup datang ke Johor Bharu semata-mata kerana Izham membuat kejutan hari jadinya dia cafe hipster milik Aidil Zafuan juga pemain bola sepak JDT.

Izham juga telah menghashtag #doaygbaik2shj pada gambarnya dengan memegang bunga di tangan. Bunga tersebut juga dihadiahkan untuk Mia Ahmad dan adakah hubungan mereka akan melangkah ke era yang lebih serius?

Apapun, benda baik harus dipercepatkan. Jika mereka betu-betul bercinta, janganlah tunggu lama-lama, nanti bimbang dikebas orang! - CARI Infonet









2

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote caplimau 22-2-2016 02:37 PM
tolong post muke izham ni dr depan..
hehehehehehhehehe
Quote maxim 22-2-2016 02:38 PM
caplimau replied at 22-2-2016 02:37 PM
tolong post muke izham ni dr depan..
hehehehehehhehehe


Quote maxim 22-2-2016 02:39 PM
ni plak dari tepi


Quote minahmanja 22-2-2016 02:40 PM
ooo zeven ni aidil n zarema punye eh.. patut la nmpk diorg duk sibuk bincang dlm ig tu...
Quote budakpink 22-2-2016 02:41 PM
Izham tu muda lg baru 24.beza 4 tahun ngn mia.mia ni x dok org lain ke nk pilih.semua x semengah mn  pilihan die.pilih la org kaye sikit ad bisnes juta2.tgkap la jerung sekor.ini pjaga gol.budak2 lak tu
Quote caplimau 22-2-2016 02:41 PM
tq @maxim macam ade iras2 sorang pelakon tu ekk.. izham jugak namenye kan..
tapi izham pelakon tu putih skt arghhh
Quote ouch! 22-2-2016 02:41 PM
caplimau replied at 22-2-2016 02:37 PM
tolong post muke izham ni dr depan..
hehehehehehhehehe

hehehe belah kiri sekali dlm gambar
Quote zameyla 22-2-2016 02:41 PM

macam budak2 jah.........
Quote budakpink 22-2-2016 02:41 PM
Syarulridzwan comfirm mngekek gelak agaknye
Quote cik_tonggek 22-2-2016 02:41 PM

eeeeee apa putih2 tepi tu
panau ke
Quote caplimau 22-2-2016 02:42 PM
ok la tu mia.. kawen je la..
ko berlakon pun bukan best pun.. hahahhahahaha
Quote sayang 22-2-2016 02:43 PM
da 28 tahun mia rupanye
Quote ouch! 22-2-2016 02:43 PM
minahmanja replied at 22-2-2016 02:40 PM
ooo zeven ni aidil n zarema punye eh.. patut la nmpk diorg duk sibuk bincang dlm ig tu...

haah cafe aidil dgn zarema..
semua pun nak bukak cafe...hipster style ehehe
Quote caplimau 22-2-2016 02:44 PM
ouch! replied at 22-2-2016 02:41 PM
hehehe belah kiri sekali dlm gambar

tq TT.. so so je lahh..
Quote fifie_olin 22-2-2016 02:45 PM
bole la ..manis jeh
Quote darkchoc 22-2-2016 02:46 PM
cik_tonggek replied at 22-2-2016 02:41 PM
eeeeee apa putih2 tepi tu
panau ke

Peluhhh jantan
Quote ariellin 22-2-2016 02:46 PM
kalu dah suka sama suka..ok je
Quote cahayahati 22-2-2016 02:48 PM
Bolehlah tu mihah...dri x de

Nmpak mcm gigih je izham nak tackel si mihah ni....
Quote princesslulu 22-2-2016 02:49 PM
happy birthday samihah!

Lihat semua komen(151)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:10 AM GMT+8 , Processed in 0.085884 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top