CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Karl Kareef & Arianna Aubrey, Permata Kembar Eina Azman Dan Suami

23-2-2016 10:18 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 52933| Komen: 317

Description: Sebelum ini, bukan niat saya merahsiakan sedang hamil anak kembar.
Oleh Izzah Abbasy

Tuah pelakon Datin Paduka Eina Azman dan suami, Dato' Paduka Kaiser Gurmeet selamat menimang cahaya mata kembar sepasang mereka Jumaat lalu.

Peminat rata-rata terkejut dengan lahirnya dua bayi mereka. Namun, Eina Azman tidak berniat merahsiakan hamil anak kembar kepada umum. Eina memberitahu, dia dan suami, sepakat merahsiakan kelahiran bayi kembar mereka kepada peminat dan keluarga.

"Sebelum ini, bukan niat saya merahsiakan sedang hamil anak kembar. Saya dan suami sebenarnya mahu membuat kejutan kepada semua pihak," katanya.

Bayi lelaki seberat 2.8 kilogram dilahirkan pada jam 4.06 petang manakala, bayi perempuan seberat 1.8 kilogram, seminit sebelum. Nama bayi kembar mereka telah didedahkan oleh bapa saudaranya dengan diberi nama Karl Kareef dan Arianna Aubrey.

Kelahiran bayi mereka yang comel diumumkan oleh Dato' Paduka Kaiser sendiri melalui laman instagram miliknya. Comel bayi mereka. Tahniah buat Eina Azman, selamat berpantang ya! - CARI Infonet








20

Bagus
14

Marah
23

Terkejut
21

Sedih
19

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (114 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hambaallah1709 19-2-2016 08:51 PM
tahniah...wah best nye dapat kembar..
patutla perut besar..
Quote nirose 19-2-2016 08:52 PM
Alhamdulillah dah selamat bersalin..tahniah..patutlah perut dia haritu besar semacam..kembar rupanya..
Quote ahlisihircute 19-2-2016 08:54 PM
tahniah....seronoknya kembar...
even pakcik me kembar....me x dapat pon anak kembar....
Quote mimi77 19-2-2016 08:55 PM
Tepek le gambo...ig shuben dia private
Quote Suchi 19-2-2016 08:56 PM
tahniah bestnyaaa kembo tu
dia tak kecoh pun peknen kembo tau2 selamat kuar baru ckp.. patut perut beso tu ari.kira cukup bulan la ye tunggu, sbb bini kawan sekolah iols peknen kembo 3 baru 7 bulan tp dah kena masuk sepital dahh,kena kuarkn awal tp tulah napa dokter xnk tunggu lama skit ye.rasa cam kesian plak baby kuar awal maybe ade masalah kot kalo nk tunggu sampai matang.
Quote mizzmimi 19-2-2016 08:56 PM
biribu ribu taniya datok datin padukaa

wah twins seronoknyaaa
Quote taksukapeanut 19-2-2016 08:56 PM
Ok dah berjaya upload gambo
Quote caramel_cloud9 19-2-2016 08:57 PM
Wahhh patot la beso semcm oerot. Kembor rupenye. Tahniah
Quote batrishia 19-2-2016 08:59 PM
Tahniah iena!!
Quote nakkomenjugak 19-2-2016 08:59 PM
teringin nak kembooooo!  congratssss
Quote mobic 19-2-2016 08:59 PM
Tahniah.. Untung dapat 2 anak skali
Quote spankee_fili 19-2-2016 09:01 PM
sonoknya...
Quote sepitsiput 19-2-2016 09:03 PM
Mesti besar nnt lawa anak2 sheols.. meols ada kwn yg kawen Singh jugek..anak tinggi2 chuols..kene la pulak dgn eina yg tinggi jugek.

P/s: meols masih stalk mak sheols sbb rajin upload lauk pauk sedap2
Quote taksukapeanut 19-2-2016 09:09 PM
sepitsiput replied at 19-2-2016 09:03 PM
Mesti besar nnt lawa anak2 sheols.. meols ada kwn yg kawen Singh jugek..anak tinggi2 chuols..kene la ...

yup.. menjadi la nanti anak dorang.. kalah aisyah silap silap nanti. hehe
Quote kikiharris 19-2-2016 09:12 PM
Ya Allah,seronoknya dapat kembar
Tahniah Eina & husband!
Quote autumnlavender 19-2-2016 09:13 PM
Liptik merah gituuu.. Tahniah.. Bestnya dapat kembar
Quote krustykrab 19-2-2016 09:13 PM
Mcm dlm drama pulak...dlm spital pun gigih bergincu bagai
Quote wanitajelita 19-2-2016 09:16 PM
eina ni bertuah

Gormet sanggup convert sebab dia
Kahwin gormet terus dapat datin... hidup senang lenang
Dapat anak plak twins lagi

bertuah jadi artis, kulit putih melepak pulak tu... kadang2 boleh beli nasib



Quote virgo19 19-2-2016 09:20 PM
Senang betul retis ni dapat kembar ya.. jeles aii

Lihat semua komen(317)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:03 AM GMT+8 , Processed in 0.075581 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top