CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Rezeki Yatt Hamzah, Sempat Janda Hanya 7 Bulan Sebelum Disunting

18-2-2016 12:02 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 307640| Komen: 2467

Description: Begitulah kalau sudah jodoh...


Oleh : Fyruz Hanna

Begitulah kalau sudah jodoh, dikhabarkan Yatt atau Haryati Hamzah, 36, bakal menamatkan zaman janda pada 27 Februari 2016.

Bakal suaminya seorang juruvideo Mohammad Zulfadhli Khiruddin,26 dan mereka bakal disatukan di salah sebuah masjid di Shah Alam.

Walaupun tiada majlis persandingan seperti diberitahu oleh Yatt, mereka hanya mengadakan jamuan makan tengah hari untuk sambutan hari lahir anaknya Suci Hanania Malika.


Bagaimanapun, Yatt menafikan Zulfadhli adalah punca dia dan bekas suami berpisah.

Perkahwinan pertama Yat dan Mutalib adalah pada 29 Mac 2009 dan berpisah pada Ogos 2015.

"Kita tidak tahu jodoh yang akan ditentukan Tuhan. Ia sudah tertulis di Luh Mahfuz. Saya pula berasakan tiada masalah untuk berkahwin lagi kerana edah pun sudah habis. Ini satu rahmat dan rezeki daripada Tuhan.

Ketika ditanya mengenai bakal suami sebagai model dalam jubah keluarannya, Yatt memberitahu, ia terjadi secara kebetulan. -CARI Infonet.

Sumber: Bharian

13

Bagus
9

Marah
13

Terkejut
20

Sedih
7

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (72 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MH37O 17-2-2016 11:11 AM
betina ni lagi...lelaki manalah agaknya yg malang kawin dgn dia kelak
Quote cik_tonggek 17-2-2016 11:12 AM
alhamdulillah sejadah masih melekat di kepala
Quote famri7 17-2-2016 11:12 AM
Kalau dah rasa sekali mesti nk lagi kekdahnya sis..tgkklah ustakjah behiyyah meraunh jah kejaan.
Quote AprilLova 17-2-2016 11:13 AM
tapi "Yatt (kepala melekat di sejadah)" itu sangat

Quote Zeatyisaac 17-2-2016 11:14 AM
Tunggu ajelah kalau jadi kahwin tu, maka betullah tu.
Quote bedahmulutpuaka 17-2-2016 11:17 AM
hipokrit serupa heliza helmi tu..
Quote CrowneGlory 17-2-2016 11:20 AM
Ada gak nk buat bini macik ni...betul ke cite bercerai psl mamat baru ni
Quote bottombikini 17-2-2016 11:22 AM
bedahmulutpuaka replied at 17-2-2016 11:17 AM
hipokrit serupa heliza helmi tu..

kenapa dgn heliza helmi? propa juga ke

btw bukan ke yatt ni tak jadi nak cerai aritu?
Quote Knowlee 17-2-2016 11:23 AM
Dia nafi lelaki tu jd org ketiga tapi dia tak nafi kewujudan lelaki tu.
Quote slipar_jepon 17-2-2016 11:23 AM
tak abis2 kisah hidup ko. kat tv buat drama nangis2 plak
Quote hotmak 17-2-2016 11:24 AM
Wow senangnya dapat jodoh eik, berkat sejadah lekat kat kepala kot
Quote ellejo 17-2-2016 11:24 AM
golongan2 depa ni laku betul kan? baru cerai mesti ada gosip nak kwen.

Quote pilot 17-2-2016 11:24 AM
Zeatyisaac replied at 17-2-2016 11:14 AM
Tunggu ajelah kalau jadi kahwin tu, maka betullah tu.

kan...bukan jauh sangat pun date....

kalau tak tak memasal fitnah orang je tt ni....

nnt dah nikah tt update pulak pic kawen kat sini tau
Quote ramaramu 17-2-2016 11:25 AM
tajuk TT ni best laaa.... hahahhaha
eh dia dah abis edah ke? amboi... cepat betul ustazah bertemu jodoh... rezeki.....
Quote ramaramu 17-2-2016 11:26 AM
bottombikini replied at 17-2-2016 11:22 AM
kenapa dgn heliza helmi? propa juga ke

btw bukan ke yatt ni tak jadi nak cerai aritu?

ada jugak dengar cerita x berapa manis psl heliza ni...
Quote ladyxez 17-2-2016 11:33 AM
tak suka dua dua ni dan grup ni ..   lbh suka cara mizz nina
Quote bottombikini 17-2-2016 11:40 AM
ramaramu replied at 17-2-2016 11:26 AM
ada jugak dengar cerita x berapa manis psl heliza ni...

cer uols pm...

ai tak kenan heliza tu sbb suke beliak2 mata dia tu je...hal attitude tak tau ape pun
Quote myakayina 17-2-2016 11:41 AM
nafikan.. tup2 betul menikah..
Quote bulu_tangkis 17-2-2016 11:42 AM
Golongan2 uztazah2 mcm ni mmg laku. mcm goreng pisang panaih.

Lihat semua komen(2467)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 03:27 AM GMT+8 , Processed in 0.074123 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top