CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ramai 'Speku' Almy Nadia Mengandung Lagi?

17-2-2016 11:01 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 24128| Komen: 149

Description: Para peminat sudah mula membuat spekulasi tentang berita kehamilan Almy Nadia.
Oleh Adib ZA

Para peminat sudah mula membuat spekulasi tentang berita kehamilan Almy Nadia. Ini gara-gara gambar yang dimuat naik menerusi laman Instagram pelakon itu.


Almy tampak begitu berselera dengan makanan orang mengandung seperti asam boy dan juga belimbing buluh.



Bukan itu sahaja, khabar angin itu juga dikuatkan lagi apabila suaminya, Fizz Fairuz memuat naik gambar dengan kapsyen seperti menunaikan permintaan isterinya yang sedang 'mengidam'.




Jika benar perkara ini, tahniah diucapkan. Semoga semuanya dipermudahkan buat kedua pasangan ini. - CARI Infonet



Baca selanjutnya: Beautifulnara

20

Bagus
12

Marah
18

Terkejut
18

Sedih
16

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (105 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pngky 16-2-2016 09:01 AM
hmm apa-apa saja lah almy
Quote Teru2Bozu 16-2-2016 09:02 AM
jangan kecam saya hokkay!
Quote taksukapeanut 16-2-2016 09:05 AM
bravo!! tak payah kuruskan badan
apa pun tahniah
Quote mrssparrow 16-2-2016 09:05 AM
ape2 sajelah asal bahagia
Quote barfi 16-2-2016 09:09 AM
Mashallah. Murahnya rezki dia.
Quote kenarihitam 16-2-2016 09:10 AM
Tahniah almy
Quote belon_cumil 16-2-2016 09:10 AM
tahniah ... bertuah 'body'
Quote ubiwankelubi 16-2-2016 09:12 AM
tahniah.....
Quote siti_kus 16-2-2016 09:15 AM
napa aku macam terliur tengok gambar tu
Quote rosasa 16-2-2016 09:15 AM
tahniah.. ingat nak rest dulu
Quote mawar_pink 16-2-2016 09:25 AM
Suke ati dia LA nk gemuk ke kurus..penyebok je masing2
Quote Knowlee 16-2-2016 09:26 AM
Bertahun-tahun tunggu Fizz, pastu kena macam2, akhirnya kahwin, dan sekarang, murah rezeki anak. Tahniah.
Quote virgo19 16-2-2016 09:27 AM
Belimbing buluh tu dia makan mcm tu je.. mak aii.. btw, gigih dia susun benda2 masam tu dan snap pic masuk dlm ig. Nak show off pregnant lettew
Quote sukacactus 16-2-2016 09:36 AM
Tahniah la
Tp pregnant2 jgn meroyan tau
Xpayah baca komen2 kat ig tu...stress nnt
Quote kokocrunch 16-2-2016 09:36 AM
Tahniah almy
Quote aTiKah_aYuNi 16-2-2016 09:39 AM
Tahniah almy
Quote caplimau 16-2-2016 09:39 AM
karat detected.. hahahahahaahahaha..

tak elok la mkn asam2 awal2 pregnant ni.. skt2 ok la..

awal2 kan pembentukan otak..

just my 20sen
Quote reenz013 16-2-2016 09:40 AM
tahniah...
Quote NadineNajmie 16-2-2016 09:41 AM
Tahniah almy.

Jaga makan okeh. Control sikit xyah ikut nafsu sgt sbb uols tu susah kurus

Lihat semua komen(149)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:28 AM GMT+8 , Processed in 0.062808 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top