CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Benarkah Rumah Tangga Dato Aliff Syukri Goyah?

16-2-2016 12:32 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 74076| Komen: 362

Description: Tak ada angin, tak ada ribut, kedengaran rumah tangga Dato' Aliff Syukri...



Oleh : Fyruz Hanna

Tak ada angin, tak ada ribut, kedengaran rumah tangga Dato' Aliff Syukri atau lebih glamer dengan jolokan Dato Terlajak Laris dikhabarkan goyah.

Dalam instagramnya, Dato' banyak berkongsi kata-kata seperti kecewa dengan seseorang.

Dia juga dilihat tidak lagi berkongsi gambar dia dengan isteri dan hanya gambar anak-anak kelihatan.

Apa pun, kami di CARI Infonet doakan rumah tangga Dato' Aliff Syukri baik-baik sahaja. Dugaan dalam berumah tangga, moga ada sinar bahagia buat pasangan ini. 

-CARI Infonet.

Sumber: instagramDatoAliffSyukri

[attach]185770[/attach]

[attach]185771[/attach]

[attach]185772[/attach]

[attach]185773[/attach]


9

Bagus
7

Marah
7

Terkejut
16

Sedih
14

Lawak
26

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Adelisa 16-2-2016 01:50 AM
Bukan besday datin aritu sungguh loving kah mereka bdua ni? Siap dpt hadiah kereta mewahh..follow benang ni utk maklumat lnjut
Quote Changa 16-2-2016 01:56 AM
baharu sedar nikah dengan hadek2 ke sis??
Quote kakasotong 16-2-2016 01:57 AM
Smlm wedding ruzaini bukankah ade bini heols mengekor skali? Ke meols tersilap tu org lain?
Quote aku.semut.merah 16-2-2016 01:59 AM
Mereka pergi tapi xdak gambo sama
Quote munchkin 16-2-2016 01:59 AM
Doa yg terbaik buat mereka
Quote aku.semut.merah 16-2-2016 02:02 AM
Changa replied at 15-2-2016 05:56 PM
baharu sedar nikah dengan hadek2 ke sis??

Ramai sgt gayah2 muda dijadikan model pakaian ATL tu kot yg kantoi tu
Quote cmf_premierleag 16-2-2016 02:27 AM
Abih tu sapa nak dijadikan mem besor dlm rumah agam heols yg maha kaya tu?
Quote melinda_kerr 16-2-2016 02:46 AM
Rs dah mula muak dgn heols dan dato vida. Mungkin overated sgt.
Quote pearl.silver 16-2-2016 05:12 AM
Cam biasa...gambar di ig penentu ukur kebahagian seseorg...

Rugi datin tinggalkn dato...
Quote ajak_ajak 16-2-2016 05:51 AM
doa terbaik buat mereka.
Quote sukacactus 16-2-2016 06:15 AM
Gaduh2 sj kot
Semoga baik2 sj
Quote kiah_mai_pulak 16-2-2016 07:18 AM
Jgn ckp FS bakal jadi datin suatu hari nanti
Quote kukukatablog 16-2-2016 07:22 AM
tapi kalo jenis2 gayah ni kuat sentap,
agaknya skali dia meletop ngan bini dia,
harus gaya pompuan gadoh ngan pompuan....
Quote watachiwa 16-2-2016 07:22 AM
kadang2 bile terlalu expose kakayaan kemesraan takut ade yg jenis sakit ati tuju atau hantar apa2.
nauzubillah

semoga aman2 saje umah tangga mereka
aku duk tunggu gmbr terlajak laris dgn pengasas sendayu tinggi bersama je
Quote makneng 16-2-2016 07:25 AM
Gaduh sikit upload quotes kat laman sosial segala..bbnu sgt perangai memasing.
Quote alieyrina 16-2-2016 07:31 AM
Aku tgk dari segi wang rm memg betuahla bini dia...dari sudut jiwa dah bertentangan agaknya..
Quote sarah_ary2 16-2-2016 07:39 AM
Rasa dah pernah dengar pasal masalah diorang nie sebelum ni. Semoga semuanya baik baik saja. Nampak dato' pun penyayang dan loving sangat pada family dia.
Quote achik2009 16-2-2016 07:43 AM
kukukatablog replied at 16-2-2016 07:22 AM
tapi kalo jenis2 gayah ni kuat sentap,
agaknya skali dia meletop ngan bini dia,
harus gaya pompuan ...

sy tgh nak bayangkan dia gaduh dgn bini dia sambil terjerit2 dengan sora dia yg kepit tu....
Quote rosasa 16-2-2016 08:04 AM
semoga gaduh2 manja sj, akak doakan kesejahteraan rumahtangga dorg.. kesian datin dapat laki sentap ala2 perempuan , piyed ka dato

Lihat semua komen(362)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 01:30 AM GMT+8 , Processed in 0.074615 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top