CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Isteri PM Israel Bersalah Dera Pembantu

13-2-2016 09:12 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 5574| Komen: 32

Description: Sara Netanyahu, isteri kepada Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu disabitkan kesalahan...


Oleh : Fyruz Hanna

ISRAEL: Sara Netanyahu, isteri kepada Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu disabitkan kesalahan mendera pembantu rumahnya oleh mahkamah bunuh negara itu.

Selain itu, Mahkamah mendapati Sara juga tidak menyediakan keselesaan kepada pembantu rumah mereka selain suka menuntut perkara tidak masuk akal, menghina, memalukan dan panas baran.


Salah seorang pembantu Meni Naftali, mendakwa Sara pernah menghubunginya pada jam 3.00 pagi hanya untuk memarahinya membeli susu dalam beg plastik dan bukannya dalam kotak.


Bukan itu sahaja, Sara juga pernah menghempas pasu berisi bunga kerana mendakwa  bunga itu tidak lagi segar.

Naftali menerima pampasan berjumpa AS$42,000 (RM174,000).

Terdahulu Sara pernah dijadikan bahan bualan media kerana dikenali sebagai gaya hidup mewah. -CARI Infonet.

Sumber: Bharian

9

Bagus
6

Marah
2

Terkejut
5

Sedih
9

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (37 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mzzenma 13-2-2016 09:28 PM
Muka dia mcm patung chucky
Quote famri7 13-2-2016 09:28 PM
Meleis 1 israel 0
Quote finesse 13-2-2016 09:30 PM
Terigt berita satu lagi... penggubal undang2 di israel kata palestin bkn sebuah negara sbb dlm abjad bhs arab tak ada huruf 'p'.. menganjing sgt.. sejiwa ngan netayahu ni
Quote dodolgemok 13-2-2016 09:37 PM
Yehudi lebih mementingkan jastis tanpa prejudis berbanding ummah meleis yg masih menjilat bontot pemimpin reshuah. Selayaknyalah jadi negara membangun jah smpai kiamat.

Inb4, agenda halus yahudi nak menjatuhkan pemimpin isele terbilang lagi shumul di rantau ashia
Quote MeghanK 13-2-2016 09:39 PM
skeri nya muka beliau
Quote sukacactus 13-2-2016 09:40 PM
Kena juga ya even isteri PM pun....
Quote GhostWalking 13-2-2016 09:40 PM
Sikitnya pampasan
Quote 7slash26 13-2-2016 09:47 PM
Diva nya perangai.. Kalau kat sini sistem perundangan betul2 berkecuali agak2 mesti banyak kes macam ni kan..
Quote insulin 13-2-2016 09:47 PM
mzzenma replied at 13-2-2016 09:28 PM
Muka dia mcm patung chucky


Kannn. Kadang2 nanpak menakutkan. Kadang2 seolah2 senyum sinis kepada kita yang memandangnya.
Quote MeghanK 13-2-2016 09:49 PM
sukacactus posted on 13-2-2016 09:40 PM
Kena juga ya even isteri PM pun....

jom imejin kalau kes ni jadi kat mesia

Quote finesse 13-2-2016 09:50 PM
dodolgemok replied at 13-2-2016 09:37 PM
Yehudi lebih mementingkan jastis tanpa prejudis berbanding ummah meleis yg masih menjilat bontot pem ...

Betul sis dodol.. itu mmg x blh dinafikan.. puak yahudi ekstrim yg sakiti ummah palestin pun kna hukum kalau serang x bersebab... tp ada jg la lompong2nya.. tp lbh baik drpd negara syumul ni..
Quote sukacactus 13-2-2016 09:53 PM
MeghanK replied at 13-2-2016 09:49 PM
jom imejin kalau kes ni jadi kat mesia

Memula baca tajuk dah imagine dah...tgl harapan je la
Quote MeghanK 13-2-2016 09:54 PM
sukacactus posted on 13-2-2016 09:53 PM
Memula baca tajuk dah imagine dah...tgl harapan je la

kan   



Quote chazey 13-2-2016 09:57 PM
Takat camtu jah mendera katanya?

Ingatkan mendera setaraf majikan Nirmala Bonat ka.
Quote chazey 13-2-2016 09:58 PM
Kalau akak tinggal di Yisroel, haruslah akak boleh saman ex pengetua akak jota2 sebab mendera ala Mrs. Netanyahu.
Quote beta_carotene 13-2-2016 10:23 PM
netanyahu katup lampu jah lah dgn muka bini gitu
Quote dodolgemok 13-2-2016 10:37 PM
beta_carotene replied at 13-2-2016 10:23 PM
netanyahu katup lampu jah lah dgn muka bini gitu

Si benjamin tu pon xhensem mana sis. Kekdahnya dua2 katup muka katup lampu time ngesek smbil imajin crush masing2.  Baharulah adil saksama. Hahahaha...
Quote Knowlee 13-2-2016 10:44 PM
Sesuai la tu laki bini.
Quote kerunai 13-2-2016 10:47 PM
@Changa

masuk la bg khutbah sket

panggil adik beradik mu lagi hak selalu lepak sini

tarbiah sama2 ummah israelites

Lihat semua komen(32)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 08:22 PM GMT+8 , Processed in 0.133318 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top