CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Amar Baharin Tak Kisah Hubungan Dengan Amyra Dijenakakan

13-2-2016 12:31 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 10994| Komen: 40

Description: Saya faham penulis skrip teater ini ingin mewujudkan unsur komedi...


Oleh Fyruz Hanna

Kuala Lumpur: Teater Zombie La La La yang menjadikan kisah hubungan rapat Amar Baharin dengan Amyra Rosli sebagai bahan komedi memberitahu dia menghormati keputusan penulis skrip.

"Saya seorang yang menghormati skrip dan tiada hak untuk ubah, jika mereka rasa dialog tentang bahawa saya bercinta dengan Amyra itu sesuatu yang boleh mewujudkan elemen komedi apa salahnya, saya reda sahaja.

"Saya faham penulis skrip teater ini ingin mewujudkan unsur komedi yang diketahui umum seperti hubungan rapat saya dan Amyra sering menjadi bahan berita," ujarnya ketika ditemui selepas pra tonton teater Zombie La La La di Panggung Sari, Istana Budaya, baru-baru ini.

Teater tersebut merupakan terbitan oleh CTRA Production yang diarahkan oleh A.Aris KAdir serta ditulis oleh Siti Rohayah Attan.

Tambah Amar lagi, dia masih menganggap hubungannya dengan Amyra masih belum lagi jadi 'istimewa'. -CARI Infonet.

Sumber: Mstar
28

Bagus
32

Marah
17

Terkejut
46

Sedih
30

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (171 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote wtvmjls 13-2-2016 12:32 PM
Mesti la kau tak kisah, dah kau tu suka kat dia teater ni dgn adik amyra sekali berlakon. Tahu la satu manager dgn amar :zz
Quote estrelle 13-2-2016 12:53 PM
So bercinta ke idok depa ni?
Quote adelea 13-2-2016 01:43 PM
Ada org ckp kat i amar ni tak straight ..
sedih plak aku dgr...

Tapi aku tak nak caya .. sbb aku rasa dia straight..
Quote ellejo 13-2-2016 02:20 PM
jantan gedik ni berlakon pipi kembung je. apa ko ni tupai ke duk kembung pipi
Quote Themilo 13-2-2016 03:25 PM
adelea replied at 13-2-2016 05:43 AM
Ada org ckp kat i amar ni tak straight ..
sedih plak aku dgr...


Iols pun rasa heshe coverina jaaa sis
Quote adelea 13-2-2016 03:30 PM
Themilo replied at 13-2-2016 07:25 AM
Iols pun rasa heshe coverina jaaa sis

Really ?
Oh sedih la macam ni
Quote wanawina 13-2-2016 04:05 PM
acano iols dengar ura2 diorg da tunang? ke iols salah pasangan?
Quote KelisaOren 13-2-2016 05:24 PM
ellejo replied at 13-2-2016 02:20 PM
jantan gedik ni berlakon pipi kembung je. apa ko ni tupai ke duk kembung pipi

Pipi dia memang kembung...masa dia gemuk dulu lagi kembung...kalau nak bandingkan dia dgn tupai aku lebih rela tgk tupai berlakon dari mamat perasan hensem ni
Quote kucen_miang 13-2-2016 06:00 PM
Bajet bagus jer si katik ni.jenis muka mintak pelempang.
Quote mzzenma 13-2-2016 06:08 PM
Mzz tak boleh tengok langsung muka amar ni. Ya ampunnn amar. Mzz tak tau kenapa muka anda so annoying.
Quote cpixie 13-2-2016 06:10 PM
ellejo replied at 13-2-2016 02:20 PM
jantan gedik ni berlakon pipi kembung je. apa ko ni tupai ke duk kembung pipi

Pantas ai cari gambar tupai pipi kembung sis. Untuk tatapan bersama






Quote mel18 13-2-2016 06:37 PM
Hahhaha..tupai yg kena..
Quote cahaya_almas 13-2-2016 07:05 PM
Nape ramai tk minat mamt ni...mengutuk je yg ramai....nasib kau lah amar...jgn poyo sudah lah...drp dato hans isacc.......hahaha
Quote knnk 13-2-2016 07:38 PM
Errr I pun x boleh tgk muka dia.Sebab dia macam 1 aura di mana orang akan menyampah bila tgk dia.
Quote cik_tonggek 13-2-2016 08:08 PM
ellejo replied at 13-2-2016 10:20 AM
jantan gedik ni berlakon pipi kembung je. apa ko ni tupai ke duk kembung pipi


Ko bak sini henfon nombor johari akak nak report
Kemain eh ngate kat org
Quote 7slash26 13-2-2016 09:42 PM
Kannnnn? Macam muka mohon penampar je. Amyra tu talented, boleh dapat lagi ok kot. Dengar2 citer memang nak kawen depa berdua tu
Quote ellejo 13-2-2016 09:50 PM
cik_tonggek replied at 13-2-2016 08:08 PM
Ko bak sini henfon nombor johari akak nak report
Kemain eh ngate kat org

tu metafora jah sis. bukan ngata
kalo johari yang cerca lagi la sis. johari tu mulut macam ponen.
Quote cik_tonggek 13-2-2016 10:18 PM
7slash26 replied at 13-2-2016 05:42 PM
Kannnnn? Macam muka mohon penampar je. Amyra tu talented, boleh dapat lagi ok kot. Dengar2 citer mem ...

Ex tunang dia si dazrin tuh lagi laaaa muka mintak penampar dikkk
Quote 7slash26 13-2-2016 10:23 PM
Edited by 7slash26 at 13-2-2016 10:24 PM
cik_tonggek replied at 13-2-2016 10:18 PM
Ex tunang dia si dazrin tuh lagi laaaa muka mintak penampar dikkk


Ye ke kak sexyback? Awat la taste amyra cam tu.. Tapi oklah dia tak cari anak pamili prominent mahu pun atuk kaya. Cari sesama pelakon jah

Lihat semua komen(40)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:28 AM GMT+8 , Processed in 0.078515 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top