CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Adel AF2014 Bercinta Dengan Suami Orang?

11-2-2016 12:00 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 70056| Komen: 433

Description: Ini merupakan gosip panas pertama di awal tahun 2016 yang membabitkan cinta antara artis wanita dan suami orang!

Oleh : Dean BZ

Adel bersama kekasihnya yang didakwa berstatus suami orang


Ini merupakan gosip panas pertama di awal tahun 2016 yang membabitkan cinta antara artis wanita dan suami orang! Adel, bekas pelajar AF 2014 (Akademi Fantasia 2014) kini dikatakan hangat bercinta dengan suami orang.

Menerusi satu kiriman e-mail yang diterima oleh satu portal hiburan tempatan, beautifulnara, ada pihak yang mendakwa  Adel yang berasal daripada Sabah itu sedang bercinta dengan seorang kontraktor yang juga merupakan suami orang.

Menurut sumber tersebut, teman lelaki Adel telah berkahwin dengan wanita daripada Johor dan mempunyai tiga orang anak.


Adel juga dikatakan punca lelaki itu bercerai dengan isterinya dan mereka sering kali dilihat keluar masuk hotel di sekitar Kota Kinabalu. 

Turut disertakan perbualan antara Adel dan teman lelakinya di Whats App :-



Bagaimanapun tidak dapat dipastikan sejauh mana kesahihan berita ini dan kita perlu juga mendengar penjelasan dari Adel sendiri kerana jika tidak benar, ini satu tuduhan yang sangat berat. 

Disamping itu, bolehkah anda yang "mempunyai pengalaman" atau sebaliknya, kongsikan pendapat kenapa wanita bujang dilihat lebih cenderung memilih suami orang sebagai pasangan hidup? - CARI Infonet.



Sumber : Beautifulnara

13

Bagus
13

Marah
11

Terkejut
17

Sedih
10

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (69 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Lorra2411 11-2-2016 10:54 AM



ada screenshot lagi
Quote putehkundor 11-2-2016 10:55 AM
Syngku adele
Quote kucen_miang 11-2-2016 10:56 AM
silakan akak @chazey bagi sepatah dua kata
Quote sepitsiput 11-2-2016 10:56 AM
Childish & immature nya Adel Masidah kesayangan @beta_carotene ni


Sayang btul...pdhl sheols bru jah sign contracy jd retis company mana ntah bebaru ni
Quote batrishia 11-2-2016 10:57 AM
x kenal sgt.. sendu kot adel nih
Quote kelibat 11-2-2016 10:58 AM
npe la minat ngan suami org.. pelik betul..
Quote Pezzo 11-2-2016 10:58 AM
ini baru gosip panas.....
Quote AprilLova 11-2-2016 11:00 AM
Adel ni antara yang sajuk beku jugak kan huhu
wassap beliau ke suami orang itu sangatlah mengundang speku
Quote amikie 11-2-2016 11:02 AM
sO???

dah cerai kan??kawen je ler...
yg lepas jgn dikenang...


tO ex-wife....mOve on,built a new life with ur childs..
be pOsitive...a great life will waiting fOr yOu.
Quote Pezzo 11-2-2016 11:03 AM
Quote sepitsiput 11-2-2016 11:05 AM
putehkundor replied at 11-2-2016 10:55 AM
Syngku adele

Kwn meols masa skandal dgn laki org..laki org tu save nama sheols Hafiz jah.. (nama sebenar Hafiza)
Quote Pezzo 11-2-2016 11:06 AM
AprilLova replied at 11-2-2016 11:00 AM
Adel ni antara yang sajuk beku jugak kan huhu
wassap beliau ke suami orang itu sangatlah mengundang ...

kan?...terutama sekali ayat yg satu tu....


Quote MH37O 11-2-2016 11:09 AM
artis sampah mana ni...tak kenal...
Quote putehkundor 11-2-2016 11:09 AM
sepitsiput replied at 11-2-2016 11:05 AM
Kwn meols masa skandal dgn laki org..laki org tu save nama sheols Hafiz jah.. (nama sebenar Hafiza ...

Licik dan bijak kan..

Tapi kak teh pernah alami benda yg sama.
Laki dicaras..tak lah dicaras...tapi heshe nak kahwin. Kahwin yg betul2 lah dgn pompuan betul.
Berduka lara lah kejap...tahun 2011 dulu.


Quote mesmerize 11-2-2016 11:12 AM
sayangnya.. sheols dah la paling lawa dalam AF berapa entah dulu..
macam ratu cantek..
suara pun bole tahan
last2 diperkotak katikkan laki orang ja
Quote azie5zoe 11-2-2016 11:13 AM
ooohh..baru tau ada arties nama adel ni...
Quote ramaramu 11-2-2016 11:14 AM
dia ni siapa? ada single ke pas kluar AF? first time dgr nama dia
Quote kucen_miang 11-2-2016 11:18 AM
AprilLova replied at 11-2-2016 11:00 AM
Adel ni antara yang sajuk beku jugak kan huhu
wassap beliau ke suami orang itu sangatlah mengundang ...

baris 3 dari bawah tu ke kak?


Quote edoraixora 11-2-2016 11:19 AM
jadik, laki org tu ke yg sebarkan ss wasap tu?

Lihat semua komen(433)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:42 AM GMT+8 , Processed in 0.105230 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top