CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sampai Masa, Saya Kahwin Juga - Farahdhiya

28-1-2016 12:22 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 20644| Komen: 77

Description: Penyanyi dan Naib Juara Gegar Vaganza Musim Ke 2 (GV2), Farahdhiya, 32, amat jarang dikaitkan dengan gosip percintaan sepanjang dia....


Oleh : Dean BZ



Penyanyi dan Naib Juara Gegar Vaganza Musim Ke 2 (GV2), Farahdhiya, 32, amat jarang dikaitkan dengan gosip percintaan sepanjang dia menceburi dunia hiburan tanah air.

Farah atau nama sebenarnya Farahdhiya Mohd Amin pernah diperkatakan bercinta dengan suami orang sebelum ini tetapi dinafikan oleh penyanyi yang popular dengan lagu  Bertakhta Di Hati itu.

Ditanyakan mengenai kekasih dan jodoh, Naib juara GV2 itu akui dia sendiri tidak pernah terfikir untuk bercinta. Malah mencari pun tidak katanya.


“Mengapa saya harus berasa tertekan. Bukankah jodoh sudah ditentukan? Saya tidak perlu pening kepala untuk fikir sebab saya percaya jodoh saya sudah ditetapkan. Kalau sampai masanya, saya akan berkahwin juga.


“Memang saya malas untuk fikir mengenai perkara itu. Rasanya lebih baik saya menumpukan perhatian terhadap kerjaya seni,” katanya.

“Daripada pening kepala nak fikir siapa jodoh saya, lebih baik saya fikir bagaimana untuk kukuhkan kerjaya seni. Siapa tahu dalam sibuk bekerja tiba-tiba jodoh saya datang dan terus bernikah. Saya rasa itu lebih baik,” katanya lagi. 

Betul tu Farah, kalau dah jodoh tak kemana. Sampai masa bertemu jua. - CARI Infonet.


Sumber - hmetro



8

Bagus
7

Marah
16

Terkejut
35

Sedih
14

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (87 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mamaida28 28-1-2016 01:10 PM
terbaek tu dik
Quote Babycomel84 28-1-2016 01:12 PM
Hope the best
Quote hasniey 28-1-2016 01:14 PM
Dia comel n jelita
Harap cepat brtemu jodoh
Quote tagas 28-1-2016 01:19 PM
Mase body tgh melentik sedap bergetah ni la kawen

esok dah kertu gayut dah tak anjal lg
Quote Lavender_Violet 28-1-2016 01:21 PM
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?
Quote niieza 28-1-2016 01:23 PM
semoga diketemukan jodoh..aminn
Quote bottombikini 28-1-2016 01:31 PM
sibuk sangat lah tu 'bekerja'
Quote Syd 28-1-2016 01:34 PM
Lavender_Violet replied at 28-1-2016 01:21 PM
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?

oh oh no no

gosip pasal depa ada dalam thread gosip yang ada pagar 4 tu





@cik_tonggek

Quote kelibat 28-1-2016 01:35 PM
harap2 jumpa jodoh yang baik dpat membimbing fd..
Quote Lavender_Violet 28-1-2016 01:36 PM
Syd replied at 28-1-2016 01:34 PM
oh oh no no

gosip pasal depa ada dalam thread gosip yang ada pagar 4 tu

Hu hu meols malas nak membeklog kaka Syd
Quote bambimbom 28-1-2016 01:36 PM
tingat kat gosip bpagar... hell ya!!
Quote taksukapeanut 28-1-2016 01:42 PM
insyallah.. kalau ada jodoh memang tak kemana.. tak kira la dengan orang bujang atau laki orang.. ehh..
Quote pichee 28-1-2016 01:57 PM
sabar..soalan wartawan mmg xde yg logik...soalan yg xde jawapan...
Quote prettyuglybabe 28-1-2016 02:07 PM
lebarnya tali bra farah.. ingatkan orang kurus pakai yg seksi-seksi punya..
Quote mokcikKSKB 28-1-2016 02:08 PM
Sampai masa ada kerabat yg berkenan saya akan berkahwin jua. Saya x layan la mamat ensem tp poket bocor
Quote hotskirt 28-1-2016 02:15 PM
cantik...rajin masak...insyaallah moga bertemu jodoh
Quote LilyJasmine 28-1-2016 02:19 PM
Lavender_Violet replied at 28-1-2016 01:21 PM
Sheols dulu ada gossip dgn Hattan kan? And one of the punca bergaduh besar Norman & Abby
Betul kan?

Betul uolls..........................
Quote masmelon 28-1-2016 02:20 PM
antara penyanyi yg cantik kat malaysia nii .. tapii syg x kemana .. semoga ditemukan jodoh
Quote masmelon 28-1-2016 02:22 PM
Mengapa saya harus berasa tertekan. Bukankah jodoh sudah ditentukan? Saya tidak perlu pening kepala untuk fikir sebab saya percaya jodoh saya sudah ditetapkan. Kalau sampai masanya, saya akan berkahwin juga.

sngt suka dgn quote sheolss .. nnt kalau ahli keturunan meols tnya bab jodoh meols nak ckp cam gini gah r

Lihat semua komen(77)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:14 AM GMT+8 , Processed in 0.222750 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top