CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tasha Shila Temui Cinta Baru Berpangkat Kapten?

26-1-2016 12:44 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 16415| Komen: 56

Description: Kalau saya bertunang atau akan berkahwin, saya akan jemput dan maklumkan kepada semua
Oleh Izzah Abbasy

Kontroversi yang melanda Tasha Shila tahun lalu, banyak mengajar dirinya untuk tidak melatah dengan setiap tohmahan terhadap dirinya. Dikenali sebagai artis yang cukup seksi ini, Tasha Shila akhirnya dikatakan telah temui cinta barunya.


Namun, empunya diri pantas menafikan perkara tersebut.

“Kami cuma berkawan dan tiada ikatan cinta. Saya tidak mahu lagi berkongsi mengenai soal hati dan biarlah kisah cinta saya dengan Hans dulu adalah yang terakhir diketahui umum. Selagi tiada ikatan yang sah, saya tidak akan bercerita kerana tidak mahu kisah lalu berulang kembali”

Menurut BH Online, Tasha menyatakan ;

“Kalau saya bertunang atau akan berkahwin, saya akan jemput dan maklumkan kepada semua, bukan lagi menjaja kisah cinta. Buat masa sekarang saya belum ada teman istimewa kerana mahu menumpukan kepada karier seni sebab perjalanan dunia seni saya sekarang ini agak perlahan”

Baguslah jika begitu, bukannya Tasha berlakon kayu. Dia memiliki bakat lakonan yang tinggi. Terus maju dan jaga diri dalam industri seni. - CARI Infonet



12

Bagus
11

Marah
18

Terkejut
19

Sedih
10

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (77 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jahcomel 24-1-2016 09:34 AM
kapten mano lh pulok tuuu...
Quote diamondhoney 24-1-2016 09:41 AM
Laku dia..x prnh x de kekasih
Quote mrsLucky 24-1-2016 09:52 AM
S e n d u dah dia..job pon slow to come..
Quote mai-shi 24-1-2016 10:03 AM
Tak boleh tengok baik2 dah dia ni..
Quote sarukhan 24-1-2016 10:05 AM
kat rumah lame ada gambar dgn kapten tu..
Quote sarukhan 24-1-2016 10:06 AM
Meols minat sungguh die dlm drama yg shahjezbel belakon tu. Tajuk gemilang kot.. cantik..
Quote kukukatablog 24-1-2016 10:07 AM
klo aku side family lelaki tuh,
fikir panjang nak terima dia,
lepas habis teks juls dia tu dijaja satu malaysia....
Quote chinta89 24-1-2016 10:17 AM
kukukatablog replied at 24-1-2016 10:07 AM
klo aku side family lelaki tuh,
fikir panjang nak terima dia,
lepas habis teks juls dia tu dijaja  ...

hanya laki dia akan tau tek juling atau idok.

lps tu boleh announce "tek bini aku x juling mcm dlm gmbr la. tu semua fake"
Quote adel7 24-1-2016 10:33 AM
senang je cari pengganti
Quote cikyaa_aziz 24-1-2016 10:35 AM
laku btl dia neh
Quote cmf_premierleag 24-1-2016 10:37 AM
kukukatablog replied at 24-1-2016 10:07 AM
klo aku side family lelaki tuh,
fikir panjang nak terima dia,
lepas habis teks juls dia tu dijaja  ...

Bukan stakat teks jah
Kes dia meluku org kat zouk sambil mabuk2
Kes dia dibela sugar daddy
Quote miss_lavander 24-1-2016 10:41 AM
die kn escort... ape ade hal nk cari laki.
Quote starcity 24-1-2016 11:52 AM
Silap besar tasha shila ni masa nama tengah top dia banyak buat hal. Sekarang ni stesen tv pun dah banned dia. Muka2 baru yg muda & cantik pun dah makin ramai. Elok la dia kawin & jaga anak macam hanez suraya tu
Quote stania83 24-1-2016 01:42 PM
kapten mane nih??? kapten pilot keee
Quote aderaderker 24-1-2016 01:43 PM
Mana boleh?
Kapten keknis yg punyaaaaa...
Quote LavaUollss 24-1-2016 03:12 PM
kurlasss ko jah
Quote nitrotech 24-1-2016 06:13 PM
Boringg pasal tasha shilla nii.basii dahh
Quote dino 24-1-2016 07:32 PM
diamondhoney replied at 24-1-2016 09:41 AM
Laku dia..x prnh x de kekasih

wpun tetek senget sblh
Quote diamondhoney 24-1-2016 08:00 PM
dino replied at 24-1-2016 07:32 PM
wpun tetek senget sblh

Tu aset pling rare chuols...

Lihat semua komen(56)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 05:42 AM GMT+8 , Processed in 0.174733 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top