CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bella Dally Kini Jadi Tunangan Nazim Othman

22-1-2016 10:15 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 34584| Komen: 186

Description: Pelakon kacak, Nazim Othman, yang sebelum ini pernah dikaitkan dengan aktres jelita, Bella Dally kini dilaporkan telah mengikat tali pertunangan.

Oleh : Dean BZ


Pelakon kacak, Nazim Othman, yang sebelum ini pernah dikaitkan dengan aktres jelita, Bella Dally kini dikhabarkan telah mengikat tali pertunangan.

Memetik dari portal hiburan Rotikaya, majlis pertunangan Nazim dan Bella telah berlangsung di kediaman Bella Dally di Kota Kinabalu, Sabah.

Sebelum ini, pasangan itu juga dikatakan pernah putus cinta dan berpisah pada Mac 2014 namun kembali berbaik sehingga mengikat tali pertunangan.

Sama cantik, sama lawa. Doakan yang terbaik buat pasangan ini. - CARI Infonet.











31

Bagus
16

Marah
26

Terkejut
14

Sedih
9

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (116 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote setokinpurple 21-1-2016 07:09 PM
so betul lah kan nazim ada pegi kursus kawen aritu..

tahniah nazim & bella
Quote putehkundor 21-1-2016 07:10 PM
Bella muka macam tak excited dan penat.

Mungkin beliau tak larat nak tengok gelagat nazim yg over ber wefie mengalahkan beliau.
Quote rosasa 21-1-2016 07:12 PM
dah habis fikir ke apa bella ni
Quote perembes 21-1-2016 07:13 PM
bella ni plakon ke pnyanyi
Quote sepitsiput 21-1-2016 07:15 PM
Selfie mcm dambaan pilu gitu si nazim ni... semoga bella buat pilihan yg tepat semasak masaknya.
Quote kiramira 21-1-2016 07:16 PM
Wahhh. Tahniah kepada pasangan
Quote munchkin 21-1-2016 07:19 PM
Ingatkan bella daly ni mat saleh. Slang pekat mat saleh
Quote faiz-za 21-1-2016 07:24 PM
perembes replied at 21-1-2016 07:13 PM
bella ni plakon ke pnyanyi

Pelakon dan iols cuma ingat dia berlakon drama vanilla coklat je
Quote blackwidowbae 21-1-2016 07:26 PM
Baca hari tu kata nazimah ni gayers

Quote faiz-za 21-1-2016 07:26 PM
munchkin replied at 21-1-2016 07:19 PM
Ingatkan bella daly ni mat saleh. Slang pekat mat saleh


Dia kacukan melayu, pakistan & filipina

Nabilah Ali Dally atau juga dikenali sebagai Bella Dally merupakan seorang pelakon filem Malaysia. Dia dilahirkan pada 27 September 1991 (24 tahun) di Kota Kinabalu, Sabah, dan merupakan anak bongsu daripada dua beradik.[1]

Nabilah memiliki darah campuran ayah (Melayu-Pakistan) dan ibu (Pan Asian-Filipina).
Quote faiz-za 21-1-2016 07:27 PM
blackwidowbae replied at 21-1-2016 07:26 PM
Baca hari tu kata nazimah ni gayers


Samalah, iols pun ada baca hari tu
Kat benang sajat kot
Quote pearl.silver 21-1-2016 07:28 PM
Bella lawa...
Ekceli first time rasa dia lawa sgt dlm citer balqis..
Quote sepitsiput 21-1-2016 07:28 PM
faiz-za replied at 21-1-2016 07:26 PM
Dia kacukan melayu, pakistan & filipina

Kiranya bella ni 1/2 nusantara + 1/2 indo-arya-causasian la
Quote Nham22 21-1-2016 07:31 PM
So nazim bukanlah rogayah dambaan pilu para forumer...?kekeke
Quote twinkystar 21-1-2016 07:32 PM
Congrats bella dgn nazim
Nazim neh nampak syg betul dgn bella
Quote blackwidowbae 21-1-2016 07:32 PM
faiz-za replied at 21-1-2016 07:27 PM
Samalah, iols pun ada baca hari tu
Kat benang sajat kot

Betul ke fitnah

kalau betul bella tahu ke tidak

ke bella redho bersuamikan gayers
Quote melinda_kerr 21-1-2016 07:33 PM
Raja selfie malaysia
Quote naina 21-1-2016 07:37 PM
Ntah npe xsuka ngn nazim ni
Mcm poyo sgt
Mgkin sbb kuat selfie ajet2 gud n hens0m
Padahal..loya jah
Quote doubleA 21-1-2016 07:39 PM
tahniah. comel bella ni, nazim tu kategori kacak lah walau..... apapun dia

Lihat semua komen(186)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:15 AM GMT+8 , Processed in 0.083998 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top