CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Pelajar Putus Kaki Terima Sumbangan Peribadi Daripada PM

20-1-2016 12:09 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 6825| Komen: 53

Description: Pelajar 13 tahun yang putus kaki akibat digilis lori Isnin lalu menerima sumbangan peribadi daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Oleh Adib ZA

Pelajar 13 tahun yang putus kaki akibat digilis lori Isnin lalu menerima sumbangan peribadi daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.


Pelajar itu, Siti Nuraisyah Sahrin menerima sumbangan RM10,000 itu yang disampaikan melalui Pengerusi Biro Kebajikan UMNO, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim, di Hospital Tengku Ampuan Rahimah sebentar tadi, memetik laporan Berita Harian. 

Pelajar itu turut menerima sumbangan sepasang kaki palsu daripada Biro Kebajikan UMNO. 

Siti Nuraisyah juga akan ditaja menunaikan umrah bersama kedua ibu bapanya selepas ini. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Berita Harian


(Sumber foto: Berita Harian)

5

Bagus
10

Marah
4

Terkejut
12

Sedih
12

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (48 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ad_hoc79 20-1-2016 11:37 AM
ringan sikit beban keluarga adik ni
Quote Bell 20-1-2016 11:38 AM
Social media for the right reason!!!
Quote bluehedgehog 20-1-2016 11:38 AM
nanti rosmah mesti gi jenguk ya
Quote immi 20-1-2016 11:40 AM
Alhamdulillah...semoga adik ini dapat meneruskan persekolahannya dan kehidupannya terbela
Quote noor2 20-1-2016 11:47 AM
Mak kandung adik ni mana.harap mak tiri guna duit tu untuk keperluan adik ni
Quote kiramira 20-1-2016 11:48 AM
Sedih baca berita adik ni. Alhamdulillah diberi bantuan, stay strong adik..
Quote kecimpret 20-1-2016 11:50 AM
adik ni mmg kuat...kaki dah putus leh rilek lg tak pengsan..semoga membesar sbg johan yer dik
Quote brown_pupil 20-1-2016 12:05 PM
noor2 replied at 20-1-2016 11:47 AM
Mak kandung adik ni mana.harap mak tiri guna duit tu untuk keperluan adik ni

mak kandung dia kan ada.. yang dok jaga dia mak kandung dgn pak tiri dia la. Bapak kandung dia yg missing in action kan?
Quote seri_mawr 20-1-2016 12:08 PM
bila tgk muka adik ni mesti mengalir ayaq mata aku.....

alahai kesian betul la adik ni...

Quote sayawifenikmie 20-1-2016 12:10 PM
Alhamdulillah ..... terus tabah wahai anak.


Terima kasih PM Najib
Quote jelitayu 20-1-2016 12:12 PM
Sangat2 sedih mengenangkan nasib  adik ni....mudah2an kehidupan dia akan lebih baik pada masa akan datang...Aamiin...
Quote kudajantan77 20-1-2016 12:14 PM
Kesian ko dik ... nanti Big Mama datang melawat boleh la sembam muka kat tetek dia ...  
Quote jerukkedondong 20-1-2016 12:16 PM
Harap adik ni diberi bimbingan dari segi kaunseling juga..nmpk je adik tu sngt tabah tapi bukan senang nak terima hakikat dah kehilangan kaki..dua dua belah pulak tu..
Walau tanpa kaki pemberian Allah harap adik ni akan terus melangkah dan jd anak yang hebat dunia dan akhirat...
Quote MissMamamia75 20-1-2016 12:17 PM
Alhamdulillah...semoga adik Aisyah dan famili byk2 sabar, tabah & kuat dlm menempuh dugaan yg berat ni..


Quote noor2 20-1-2016 12:18 PM
brown_pupil replied at 20-1-2016 12:05 PM
mak kandung dia kan ada.. yang dok jaga dia mak kandung dgn pak tiri dia la. Bapak kandung dia yg  ...

Oh...tq info brown...baca sambil.lalu ..ingat mak.tiri...
Quote sapp73 20-1-2016 12:18 PM
tabahnya kau dik...
Quote Lorra2411 20-1-2016 12:19 PM
alhamdulillah, adik tu pun kuat semangatnya.
Quote cupu 20-1-2016 12:26 PM
kat berita tv3 pkl9 td wartawan tya adik ni tp dia xjawab.aku rs dia tenang skrg sbb dia dok dlm wad.ada org jg.cabaran nant dia kluar ofkos besar..harap masy jgk ada kesedaran.trauma rsnya dr org yg sempurna tiba2 jd oku.
Quote cap_ayam 20-1-2016 12:27 PM
Alhamdulillah, semoga hilang kedukaan buat adik ni..

Lihat semua komen(53)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 10:05 PM GMT+8 , Processed in 0.075374 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top