CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Shahrol Shiro Kahwin Tahun Depan, Tamatkan Zaman Duda

18-12-2015 02:48 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 9377| Komen: 37

Description: Selepas Tauke rakan penyampai radio Era bagi segmen SATE bertunang, Sharol Shiro pula mengambil langkah
Oleh Izzah Abbasy

Sedar tak sedar, rupanya Shahrol Shiro merupakan seorang duda dan memiliki seorang anak berumur 7 tahun.




Selepas Tauke rakan penyampai radio Era bagi segmen SATE bertunang, Sharol Shiro pula mengambil langkah untuk berkahwin pada tahun depan.

Dia yang telah mengenali wanita tersebut selama dua tahun, akan mengadakan majlis pernikahan dan persandingan serta memaklumkan tiada majlis pertunangan.

Trauma selepas bergelar duda, membuatkan Shahrol mengambil masa yang lama untuk kembali mendirikan rumah tangga.

Shahrol telah pun bercerai kira-kira tiga tahun lalu iaitu selepas lapan tahun mereka mendirikan rumah tangga dan mereka dikurniakan anak lelaki Muhd Adam Danish, berusia tujuh tahun. - CARI Infonet


Info : RotiKaya


11

Bagus
18

Marah
9

Terkejut
13

Sedih
8

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (76 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarukhan 17-12-2015 02:12 PM
8 tahun lalu bercerai?
Quote maxim 17-12-2015 02:13 PM
malas aku nk komen kt thread mamat ni
Quote doubleA 17-12-2015 02:14 PM
8 thn lalu bercerai? Sebelum dia popular la ek?
Quote chinta89 17-12-2015 02:26 PM
ceciter ape kes dia ni.

penah kawin then bercerai lps tu menduda 8 tahun ke acane?
Quote tomet05 17-12-2015 03:03 PM
sape tau kasi cerita sini
cite sini abis sini
Quote fynnkakiblock 17-12-2015 03:05 PM
Duda rupanya
Quote fynnkakiblock 17-12-2015 03:07 PM
Dia kawin lepas spm
Quote cik_tonggek 17-12-2015 03:07 PM
tomet05 replied at 17-12-2015 11:03 AM
sape tau kasi cerita sini
cite sini abis sini

khennn, rahsia kita kita je

Quote -electrifying- 17-12-2015 03:07 PM
Tahniah.... Semoga berkekalan
Quote fifie_olin 17-12-2015 03:10 PM
btl la dia ni duda ek...ermmmmm
Quote seng_kuseng 17-12-2015 03:26 PM
bukan dia baru bercerai ker tak silap aku lepas dia menang raja lawak ker mcm tu la..
Quote wanitajelita 17-12-2015 03:28 PM
so what? cantik sangat lah tu.... tu yg takut nak kenalkan nanti lelaki lain amik
Quote tn9 17-12-2015 03:41 PM
apa2 jelah..asalkn ko bhgia
Quote sassy_girl82 17-12-2015 03:41 PM
Mamat ni muka gatai..pastu jenis nk usha pompuan jer..
Quote MH37O 17-12-2015 03:43 PM
nak kawin dah bangla ni ekk....tahniah bro...
Quote iza.moha 17-12-2015 03:46 PM
Dia bercerai  8 thn lalu tp anak baru umur 7 taun
Quote iza.moha 17-12-2015 03:47 PM
Sebaya anak rayyan anak nana 7 taun
Quote pipigebu 17-12-2015 03:49 PM
wak lu bercerai 8 tahun lepas....

baru je bercerai pas popular
tp popular ke
Quote mizzmimi 17-12-2015 04:05 PM
Edited by mizzmimi at 17-12-2015 04:08 PM

itulah. sharol ni tahun ni baru 31. kahwin umur 20 tahun la kiranya.

cerai 8 tahun anak 7 tahun.. ujung-ujung nak cerai terpregnen pulak..

@ellynorman sila komen

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 07:37 AM GMT+8 , Processed in 0.089215 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top