CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Marsha Milan Edar Kad, Kahwini Anak Dato'

18-12-2015 11:23 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 42578| Komen: 203

Description: Mereka akan meraikan hari bersejarah tersebut di The Majestic Hotel
Oleh Izzah Abbasy

Alhamdulillah berpusu-pusu artis mendirikan rumah tangga. Selepas kawan baiknya, Nad Zainal mendirikan 'masjid' bulan Disember ini, giliran Marsha Milan pula akan menjadi isteri pada 8 Januari 2016 nanti.




Bakal menjadi suri hati Mohamad Shaiful Nizam Dato' Seri Mohamed Ismail, mereka akan meraikan hari bersejarah tersebut di The Majestic Hotel Kuala Lumpur. Kad kahwin juga sudah mula diedarkan oleh pasangan ini. 



Marsha Milan juga sudah memeluk Islam baru-baru ini. Semoga segala persiapan dan segalanya akan dipermudahkan Allah SWT. Ameen. Tahniah Marsha! - CARI Infonet


8

Bagus
12

Marah
23

Terkejut
13

Sedih
16

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote alesandra 17-12-2015 01:16 PM
dapat tangkap anak jerung kah?siapakahh?ada gamba?
Quote debab_78 17-12-2015 01:16 PM
Tahniah marsha...
Quote roti_naan 17-12-2015 01:18 PM
alesandra replied at 17-12-2015 01:16 PM
dapat tangkap anak jerung kah?siapakahh?ada gamba?

gambar takde.
tp anak datuk uolss.. jadilahh. hahaha
Quote DayangKirana 17-12-2015 01:20 PM
search gugel..

YBhg. Dato' Mohamed Ismail bin Mohamed Othman
Setiausaha Politik Ministry of Tourism and Culture..
Quote bambimbom 17-12-2015 01:22 PM
curlazz ko marsha!!!
nasib baik ari tu tak mamp telan panadol... kalau tak , tak merasa jd menantu org kaya...
Quote CrowneGlory 17-12-2015 01:22 PM
Bagusla ada gak yg nk buat bini..
Quote itik_kuning 17-12-2015 01:23 PM
anak kepada pol sec nazri aziz ni uolssss
Quote prettyuglybabe 17-12-2015 01:23 PM
Edited by prettyuglybabe at 18-12-2015 11:29 AM

dapat anak jerung la sanggup convert

yeayyyy.. aku dapat masuk ig MA.. korang hado???
so kena doakan baik-baik je kan?
semoga jadi muslimah yang paling suci tudung sampai ke tumit lepas kawin nanti ye marsha..
sapa yang kata majlis pukul 7.30 tak maghrib tu baik murtad je..
semua guess dengan pengantin datang majis dah amik wuduk ok..
7.30 masuk waktu terus mereka maghrib berjemaah dalam dewan


Quote beatgirlX 17-12-2015 01:25 PM
ari tu g penang member tunjuk rumah bakal mertua marsha..
wowwwwwwwwwwww...........(kalau diarg tak tipu la kannn..hahaha)
Quote woobin^^ 17-12-2015 01:28 PM
congrats~
tapi gambo xde ker?
gugel gmbo bapak malas la
Quote edoraixora 17-12-2015 01:31 PM
bakal mak mentua pun datuk
Quote Incanto 17-12-2015 01:33 PM
Kelasss !
Reception kat Majestic Hotel ni mau RM 250 sekepala
Quote bambimo 17-12-2015 01:33 PM
Hahaha......Allah sayang kan kmu marsha....so tahniah..semoga berubah ke arab yb lebih baik....
Quote 4cupcakes 17-12-2015 01:34 PM
hebat penangan pentimau ko marsha..
marsha ni jenis yng sempaoi giler2 jek tgk.. harap jgn ko mengilai macam pentimau kat umah mertua ko sudehhh tahniah!!
Quote mak 17-12-2015 01:34 PM
standard artis...untuk kecerahan masa depan..kawen VVIP or anak beranak VVIP..
harap duit berlakun berapa lah sangat...
Quote Faina 17-12-2015 01:35 PM
Edited by Faina at 17-12-2015 02:34 PM

wahhh laju je yang snap ye

Quote krustykrab 17-12-2015 01:36 PM
Cantik dia n...harap2 lps kawin x yah dh la dok dlm industri hiburan ni....
Quote kucen_miang 17-12-2015 01:37 PM
bambimbom replied at 17-12-2015 01:22 PM
curlazz ko marsha!!!
nasib baik ari tu tak mamp telan panadol... kalau tak , tak merasa jd menantu ...

kaya ke? datuk gomen jer.
Quote izabellemylia 17-12-2015 01:43 PM
tahniah cuols...

Lihat semua komen(203)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 01:04 AM GMT+8 , Processed in 0.150602 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top