CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Fizo Omar Sindir Dato' Vida Ke Tu?

14-12-2015 04:44 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 47687| Komen: 347

Description: Rata-rata penonton merasakan status tersebut ditujukan kepada penaja utama, Dato' Vida
Oleh Adib ZA




Program Gegar Vaganza musim kedua yang baru melabuhkan tirai semalam, nampaknya sangat dipuji kerana mengetengahkan artis tempatan yang berpotensi kembali menyerlah di persada seni.

Namun, di sebalik itu timbul pula kisah kurang enak apabila netizen mula mengaitkan status yang dibuat oleh pelakon dan usahawan Fizo Omar di laman Twitter semalam.





Kelihatan Fizo menujukan rasa 'tak best' terhadap sesuatu melalui program itu. Tak tahulah apa sebenarnya yang dia tidak puas hati.


Namun, rata-rata penonton merasakan status tersebut ditujukan kepada penaja utama, Dato' Vida yang begitu 'sporting' menyanyi dan menari melalui program itu.

Jadi apa lagi, para netizen dan juga penonton setia Gegar Vaganza tanpa beragak-agak terus memberikan 'semburan' buat Fizo. Memang agak pedas-pedas belaka komen mereka, kan? - CARI Infonet



(foto: Beautifulnara)


Baca selanjutnya: Beautifulnara

13

Bagus
8

Marah
7

Terkejut
7

Sedih
7

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (53 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Rhyno 14-12-2015 02:04 AM
tahun depan suruh Fareeda sponsor plak. mampoo????
Quote maxim 14-12-2015 02:06 AM
Rhyno replied at 14-12-2015 02:04 AM
tahun depan suruh Fareeda sponsor plak. mampoo????

Uols snggup tgk fizo tergedik2 atas pentas??
Quote one_aiman 14-12-2015 02:15 AM
dua2 pon iols meluat..sorang perasan cantik sorang lagi perasan kaya sejak azali..:zz
Quote cikanggun 14-12-2015 02:18 AM
geng sesama budu.... tok vida tu awal2 mcm menyampah jer tgk... tp lame2 layankan ajer... mlm td dia lawak gilerr... minum gokgok? kitorg sumer bantai gelak giler
Quote harisbee 14-12-2015 02:23 AM
tanpa dato vida....mampu ke fizo nak taja gegarvaganza berjuta2??? nak taja ceria popstar pun belum tentu mampu
Quote red_velvet 14-12-2015 02:28 AM
Edited by red_velvet at 14-12-2015 02:29 AM

Walopon aku pernah rasa  annoying ngan tok vida ni tp lama2 ok jah ngan die ni...tok vida juz jd diri sdr..xde kontrol jelita walau segedabak tiara atas kepala..selamba je berebut mekropon....sengal yg menghiburkn pun ada......klo peridah yg sponsor thn dpn kompom laki bini ni yg kua tv  tersengih2 bajet bes je...

Go dato vida go!


Haha...
Quote miracle_forever 14-12-2015 02:39 AM
red_velvet posted on 14-12-2015 02:28 AM
Edited by red_velvet at 14-12-2015 02:29 AM

Walopon aku pernah rasa  annoying ngan tok vida ni tp ...

kheeennn! mula2 tgk mmg rasa nk muntah esp bila dia kata tagline 'muaaahhh' tu.. lama2 dah immune dgn trademark bibir juih dia tu.. byat xnmpk je.. dia dah kuar byk duit kot spknsor GV tu. muaaahhhaaha
Quote kerunai 14-12-2015 05:50 AM
Mana SS komen meluat tu? Share le
Quote toxicated 14-12-2015 06:16 AM
Suka lak dv sbb kadang dia mcm tak betol
Quote Suchi 14-12-2015 06:57 AM
tak jumpa juga status dia tuh cuma perasan ade la org duk up status cam bengang ngn fizo omar pasal ni.
pelik plak fizo dahla baru je bukak restoran baru kt bangi area ngn butik paridah gak.
nama restoran dia FizoMawar, kemain lg promosi 500 pelanggan pertama yg wat preorder berpeluang menang lucky draw ipong 6.. so ramai ler beratur wat pre order.
iolls cuma lalu je depan restoran dia tak singgah lg tgk, menu thai rasanya.
Quote CrowneGlory 14-12-2015 07:08 AM
Apa komen dia??
Quote VioletsAre_Blue 14-12-2015 07:09 AM
Bukan kau sorang meluat fizo,majoriti orang memang meluat tengok dia
Quote caramel_cloud9 14-12-2015 07:13 AM
toxicated replied at 14-12-2015 06:16 AM
Suka lak dv sbb kadang dia mcm tak betol

Tp ada org ckp, dia mmg tak berapa betul dah sikit. Bak kata "putus urat". Sejak anak dia duorg meninggal aritu. Tu yg kdg2 kita nmpk dia mcm tak betul.
Org laaa ckp. Tak tau btol ke tak.

Tp ikutkan, btol gak. Boleh meroyan jdnya. Anak meninggal sekelip mata. Huhu
Quote mokcikKSKB 14-12-2015 07:20 AM
Khen..dulu kemain ramai meluat.mesti rindu tok vida lps ni
Quote putehkundor 14-12-2015 07:32 AM
Datuk vida ni bermula dari bawah...bukak salon awal2 dulu...salon tak menjadi dia pindah kat penang(or perak).
2 anak pernah meninggal rentung rumah terbakar...liku2 hidup dia tak sama dgn KimK yg berkahwin anak org kaya mata terbuntang...
Sori....ini lah kali pertama kak teh maki retis
Quote de_ikea 14-12-2015 07:42 AM
Apa katanya. Mohon sesiapa yg mmbaca tepek sini. Thank u
Quote alieyrina 14-12-2015 07:44 AM
Mungkin cara tu buat dia lupa sakit hilang anak kut..aku dulu bebulu gak tgk iklan dia tu..lama2 imune dah xdak hal kalau layan pun..yg pasti dia x fake kontrol2  sgt on air...

beza dgn org tu asik nak buat lawak pandai...anoying  
Quote naina 14-12-2015 07:49 AM
Apa hencapan fizo 0mar?
Quote cutebaby5907 14-12-2015 07:53 AM
bagi aku dato' vida ni ok jek
org yg kutuk dier, x makin kaya pun
dier yg makin kaya berjuta2

dier wat cmtu biar org ingat produk dier
klu dier buat stok2 suci murni mmg org susah nk ingat produk dier
sbb kat pasaran skrg melambak produk kecantikan

bile dier wat cmni, org akan ingat produk dier..

tu marketing strategi dier..biar org ingat

Lihat semua komen(347)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:11 AM GMT+8 , Processed in 0.075897 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top