CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Panas! Video Selebriti Lelaki Onani Atas Katil Tersebar

21-11-2023 04:33 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 23110| Komen: 169|Original author: Saiful

Description: Seorang selebriti yang juga pengacara lelaki menjadi bualan hangat selepas didakwa video panasnya beronani kini viral di media sosial.Menurut sumber ohBulan, rakaman video berdurasi 0:15 saat tersebut ...
Seorang selebriti yang juga pengacara lelaki menjadi bualan hangat selepas didakwa video panasnya beronani kini viral di media sosial.

Menurut sumber ohBulan, rakaman video berdurasi 0:15 saat tersebut telah memaparkan seorang lelaki persis pengacara terbabit sedang beronani dalam keadaan bogel di atas katil yang dipercayai di dalam bilik tidurnya.




Wajah lelaki sedang gersang persis personaliti televisyen yang berupa paras agak ‘jambu’ dan aktif bersenam itu jelas kelihatan ketika merakam video berkenaan.

Di ruangan komen, rata-rata netizen mendakwa pengacara tersebut menjalin hubungan songsang dengan kaum sejenis dek kerana perwatakannya yang ‘lembut’.

Bahkan, ada sesetengah netizen yang mendakwa video pasangannya juga pernah tular di media sosial suatu ketika dahulu. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ihy 21-11-2023 04:39 PM
Siapa tu nyah?
Quote lovelytouch 21-11-2023 04:41 PM
Akaq nak tuduh yg mula dgn huruf F tu ke dek non?
Quote azimie 21-11-2023 04:41 PM
Quote jihyomelly 21-11-2023 04:41 PM
sapa pengacara jambu tu????
Quote Diamondmoney 21-11-2023 04:42 PM
lovelytouch replied at 21-11-2023 04:41 PM
Akaq nak tuduh yg mula dgn huruf F tu ke dek non?

Siapa F cuols
Quote dewi_rina 21-11-2023 04:42 PM
Aiyo laki sape pulak ni , jambu? Pengacara?
Quote Dzahin_poch 21-11-2023 04:43 PM
Awal
Sgt pulak masuk hahahaha
Quote HoneyManjer 21-11-2023 04:43 PM
awal sangat masuk nih..haha
Quote miezaridza 21-11-2023 04:44 PM
Siapa nyahhhh?
Quote ezacbee 21-11-2023 04:46 PM
Saya pilih F utk Maaf..

Sapalah pengacara lembut.. diva aa tau laa

Quote mawarkhayalan99 21-11-2023 04:46 PM
siapakahhh si polan itteww
Quote TJ2 21-11-2023 04:47 PM
lovelytouch replied at 21-11-2023 04:41 PM
Akaq nak tuduh yg mula dgn huruf F tu ke dek non?

Yg terer berpantun tu ke?
Quote princessmiang 21-11-2023 04:48 PM
TJ2 replied at 21-11-2023 04:47 PM
Yg terer berpantun tu ke?

Yg tu tak kekar
Quote BellaThePrinces 21-11-2023 04:48 PM
HoneyManjer replied at 21-11-2023 04:43 PM
awal sangat masuk nih..haha

ada 2 komen yg tulis 'awal sgt masuk....'...buat akak suspek si awal aje la...korang punnn....ke betul dia...ha..ha.....tak kan kot...dh berbini nk onani lg...ha...ha.......

okay...akak tunggu jwpn seterusnya......   
Quote ayukpingu 21-11-2023 04:49 PM
kata nya dari TV1
Quote ihy 21-11-2023 04:50 PM
TJ2 replied at 21-11-2023 04:47 PM
Yg terer berpantun tu ke?

Kalau yg tu dh berkeluarga kan?
Quote princessmiang 21-11-2023 04:52 PM
Edited by princessmiang at 21-11-2023 04:53 PM
ayukpingu replied at 21-11-2023 04:49 PM
kata nya dari TV1


Zzzzzzzzzzzz.     
Quote alieyrina 21-11-2023 04:55 PM
Ramai sgt muka baru kat tv tak kenal
Quote anony-mous 21-11-2023 04:56 PM
Sapaaa ??? Klau kaka dude x meninggal lg mesti sheol org pertama tlg tepek link video

Lihat semua komen(169)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-12-2023 09:21 PM GMT+8 , Processed in 0.038840 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top