CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kelantan Sumbang RM1,000 Jika Daftar Kahwin

28-10-2015 11:55 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 4637| Komen: 9

Description: Skim ini adalah sagu hati khas bagi merealisasikan pasangan yang ingin
Oleh Izzah Abbasy

Skim Gerbang Az-Ziwaaj akan menaja RM1,000 kepada bakal pengantin yang memohon dengan skim ini.

Skim ini adalah sagu hati khas bagi merealisasikan pasangan yang ingin mendirikan rumah tangga.




Menurut Adun Wakaf Bharu, Datuk Che Abdullah Mat Nawi,

“Permohonan perlu dibuat awal sebelum tarikh berlangsungnya perkahwinan supaya wang itu nanti dapat digunakan pada majlis tersebut."

“Setiap pasangan pengantin baru akan terima cek RM1,000 yang boleh dimohon dengan mengisi borang skim ini di pejabat Dun Wakaf Bharu,” katanya sempena program Cakna Rakyat Dun Wakaf Bharu di Taman Kasturi, Belukar di sini." - CARI Infonet

Baca selanjutnya : Sinar Harian

16

Bagus
16

Marah
22

Terkejut
14

Sedih
17

Lawak
30

Bosan

Friends Rank (115 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rayna_raynes 28-10-2015 11:14 AM
untungla melayu. takde duit nak ngesek secara halal pun tadehallll
Quote DaisyD 28-10-2015 11:43 AM
macamtu lelaki pergi lah kawin sekali 4, dapat RM4000
Quote -electrifying- 28-10-2015 12:25 PM
Ok la dapat rm1000... Spe nk bagi kan... Dapat lah kaver skit apa y perlu wlpon xbyk...
Quote jazaa100 28-10-2015 12:50 PM
Dah bg tawaran mngeseks halal pun ada je yg bersekedudukan lagi....
Quote red_cattleya 28-10-2015 02:40 PM
sbb budaya jdi ssh nak kawen..byk step gitu
Quote babypureen 29-10-2015 09:40 AM
bestnya.....patutnya semua negeri pun buat mcm nilah....barulah membantu golongan muda yang baru berkahwin
Quote mak_wa95 30-10-2015 10:53 PM
tapi nampak macm masing2 dah xmuda dah pun..

jangan menambah cawangan udah le..
Quote kemaruk 30-10-2015 10:54 PM
red_cattleya replied at 28-10-2015 02:40 PM
sbb budaya jdi ssh nak kawen..byk step gitu


Quote HannahMontana 30-10-2015 11:13 PM


romen rome pancuttttttttt

romenn romen pancut

romennnnn pancutttttttttt

dah halal apa nak bising....

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-9-2023 12:55 AM GMT+8 , Processed in 0.089159 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top