CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Dikurung Dan Didera Seminggu, Berjaya Lepaskan Diri

28-10-2015 10:09 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 10894| Komen: 79

Description: Suspek turut membelasah kanak-kanak itu sehingga mata mangsa lebam
Oleh Izzah Abbasy

Wanita berusia 21 tahun dan anak perempuannya, 2 berjaya melarikan diri setelah dikurung dan didera sejak seminggu di sebuah rumah, di belakang Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Bharu, Kelantan.

Gambar hiasan


Teman lelaki dan juga bapa tidak sah kanak-kanak itu dipercayai seorang penagih dadah. Mangsa sering dipukul serta dicucuh dengan puntung rokok di beberapa bahagian badan.

Suspek turut membelasah kanak-kanak itu sehingga mata mangsa lebam.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Mazlan Lazim berkata, perbuatan lelaki itu dikesan, selepas wanita terbabit bersama kanak-kanak itu berjaya melarikan diri pada Ahad lalu dan meminta bantuan saudaranya untuk membuat laporan polis. - CARI Infonet

Baca selanjutnya : Sinar Harian



17

Bagus
18

Marah
8

Terkejut
5

Sedih
9

Lawak
26

Bosan

Friends Rank (83 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluehedgehog 28-10-2015 08:20 AM
kelantan ni mmg.... femes
Quote haryatie 28-10-2015 08:22 AM
nsib baik prempuan tu tau nak larikan diri
x hadap sgt jntn x guna camtu
kalau tidak ada yg mati nnti..
Quote tri-max 28-10-2015 08:22 AM
bila maruah di kaki-kakikan , sad
Quote krustykrab 28-10-2015 08:24 AM
cemanala kes bersekedudukan ni boleh aman2 je kat serambi mekoh
Quote kipaslaju00 28-10-2015 08:24 AM
Bila perempuan tak pandai jaga diri dan maruah. Ikut nafsu, bergaul bebas, tak peduli dgn yes n no dlm agama..maka inilah yg terjadi. Moga jd pengajaran dan bertaubat.
Quote mokcikKSKB 28-10-2015 08:25 AM
Dua tahun je xde benda nk sakit hati ke dia...huhuhuhu..tembak je mamat tu!!!!
Quote kucen_miang 28-10-2015 08:25 AM

budu warrior.
Quote Flake123 28-10-2015 08:28 AM
kipaslaju00 replied at 28-10-2015 08:24 AM
Bila perempuan tak pandai jaga diri dan maruah. Ikut nafsu, bergaul bebas, tak peduli dgn yes n no d ...

ye la...mmg semuanya salah perempuan

Quote delsmomm 28-10-2015 08:29 AM
xpurcaye lah..

ni tentu jarum2 halus yahudi nak memburukkan ummah serambi mekoh ni...

Quote faraway1 28-10-2015 08:31 AM
kipaslaju00 replied at 27-10-2015 07:24 PM
Bila perempuan tak pandai jaga diri dan maruah. Ikut nafsu, bergaul bebas, tak peduli dgn yes n no d ...


Kalau sekalipun pompuan tu tak pandai jaga maruah, tak boleh ke lelaki Melayu islam jadi lelaki budiman tak sentuh wanita wanita yang dikatakan tak bermaruah cam ni. Ialah kalau tak kerana lelaki, tak wujud juga kan masalah ni semua.
Quote ultra78 28-10-2015 08:33 AM
Jantan mcm ni layak dihukum bunuh aje
Quote menjad 28-10-2015 08:34 AM
Sia2 masa muda ko dik hadap jantan serupa tue
Quote NAT_11 28-10-2015 08:37 AM
DUA TAHUN BERSEKEDUDUKAN DI SERAMBI MEKAH...............????
Camana nak implement HUDUD ni..........?????
Gajah bawah mata pun tak nampak......................
Quote kipaslaju00 28-10-2015 08:38 AM
Edited by kipaslaju00 at 28-10-2015 08:40 AM

Lelaki ni ego lebih esp melayu. Cer pi board fd..brp byk isteri merana, makan ati sb perangai suami. Isteri dh buat sehabis baik tp suami ego x berusaha menjadi suami dan ayah yg baik.

Ini..lelaki tu terang2 penagih dadah. Pompuan tu sanggup duduk bersekedudukan smpi beranak.  Anak umur 2thn. Agak2 dh berapa tahun diorg mengeseks? Bijak ke pompuan tu? Ingat dia baru sekali tu kena dera dek boifren dia? Mesti dah selalu kena dera. Tp sb cinta dan yakin boifren dia bole berubah..sanggup lagi duduk bersama.
Laki mcni ni layak ke nk buat suami?

@Flake123 @faraway1
Quote alieyrina 28-10-2015 08:38 AM
Tensen baca berita mcm nii  
Quote dewimalam78 28-10-2015 08:55 AM
Edited by dewimalam78 at 28-10-2015 09:13 AM

Bukan nk salahkan perempuan. Tp kita ada akal yg allah kurniakan. Jagalah pergaulan. Tgk dgn sapa kita berkawan. Jaga hubungan keluarga. Sekurang2nya..if cinta mati perempuan tu akan fikir perasaan mak ayah dia.
Lelaki tu penagih dadah. Biasanya otak mmg ada sket weng. Org yg dh biasa kenal dgn penagih biasanya bole detect lelaki tu penagih atau bukan. Klu kita nmpk lelaki tu peliks semacam, merepek mengarut..lebih baik jauhkan diri. Jgn cuba2 atau cari masalah di kemudian hari.
Di luar sana masih ramai perempuan dpt bf yg baik2..kawen dgn lelaki yg baik2...
Klu rasa tak mampu bermain dgn api, jgn cuba dekat. Nnt membakar diri, buruk padahnya. Yg plg sadis..anak kecik yg jd mangsa. Byk sgt berita perempuan kena dera dgn lelaki dlm newspaper..perempuan2 kat luar sana perlu amik iktibar.
Kita x mampu control atau ubah perangai lelaki di luar sana. Tp kita mampu mengubah perangai kita sendiri. Berusaha lah dan berserah pd allah. Ins allah Dia akan protect kita. Opps over plaks..
Quote reeny 28-10-2015 08:59 AM
naper org kelantan ramai yg kasar dan ganas yer??? apa faktor yg buat dorang jd mcm tu??
Quote eyansss 28-10-2015 09:04 AM
faraway1 replied at 28-10-2015 08:31 AM
Kalau sekalipun pompuan tu tak pandai jaga maruah, tak boleh ke lelaki Melayu islam jadi lelaki  ...

kata deme2 ni, ikan dah terlentang depan mata, bodo la kucing tolak...  gitu fara...  hahahaha...

sepatutnya kalo mengeji sangat perempuan tak bermaruah ni, mesti la sekali pakej jijik nak sentuh...  ni tak, mulut kata jijik tapi lubang tu ko tala jugak...
Quote faraway1 28-10-2015 09:07 AM
kipaslaju00 replied at 27-10-2015 07:38 PM
Lelaki ni ego lebih esp melayu. Cer pi board fd..brp byk isteri merana, makan ati sb perangai suami. ...

Pendek cita, lelaki hampeh wujud, so begitu juga pompuan, so bukan hanya salah satu pihak aje tau.

Lihat semua komen(79)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 10:46 AM GMT+8 , Processed in 0.094916 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top